Dat wist ik niet. Moet die film trouwens nog 's gaan zien. Heb 'm op een haar na gemist.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Het 2e album is natuurlijk (?) de soundtrack van La marche de l'empereur (march of the pinguins).
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Zijn ze Höllenboer?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht bij deze fotoquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef ranja het volgende:
Zijn ze Höllenboer?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:42 schreef Berkery het volgende:
De ritmesessie van Lordi?
Close... but noquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:57 schreef knars het volgende:
Dat klinkt als een duo dat liedjes covert in een vertaalde versie, maar meer dan dat zou ik niet kunnen verzinnen.
Dat is idd degene waar je het uit zou moeten kunnen halen. Maar Weekend Wordt Het Koud ook welquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:01 schreef knars het volgende:
Ik zat ook al mn hoofd te breken wat het origineel van "Captain Iglo’s Zeemanszangzaadkoor’" had moeten zijn
Closerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:06 schreef ranja het volgende:
Love me do
Paint it black
?
Strawberry Fields
Hey Jude
Sgt Peppers Lonely Hearts Club Band
en dan?
Closestquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:12 schreef bukgeit het volgende:
Aha, de Beatle-vertalers: alle teksten naar het Nederlands.
Dat is juist het leuke. Vertalingen naar de letter én naar de geest, zoals ze zelf zeggen, waardoor ze er ook wat van zichzelf in leggen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:13 schreef bukgeit het volgende:
Ze permitteren zich nogal wat vrijheden bij het vertalen, die twee.
Dat laatste kan ik zo wel zien...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:22 schreef bukgeit het volgende:
Wie is dit?
[afbeelding]
Categorie: lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |