abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:13:38 #1
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39739658
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, ook Vikingmeisjes
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39739769
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:11 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

hoi!

om de een of andere reden denk ik dat je het goed zult kunnen vinden met Rock_de_Braziliaan
Heb je hier een reden voor, of is het meer onderbuikgevoel??

En trouwens, lief die OP
Ook leeg
pi_39739867
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben vanalles, halfnaakte wijven, slechte mods, schunnige taal, openbare dronkenschap, noem het maar op

* Meldt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:23:39 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:25:20 #5
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740008
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

En trouwens, lief die OP
neu, beide liefhebbers van de slowchat (na ja, slow)

Verder probeert iedereen hier erg lief voor elkaar te zijn, buitengewoon irritant Zo kreeg ik dus onlangs te verduren dat ik een van de aardigste users van Fok ben. Ruim 1 jaar werk met één post naar de knoppen
De verantwoordelijke voor die mes in m'n rug was Apropos. Hem kun je erg blij maken door de Middeleeuwen bij elke gelegenheid in de modder te trappen, en zeer grofe spelvouten.

(na 12 uur wordt ik altijd een beetje melig, zij het niet zo erg als de rest)
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:27:06 #6
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740072
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

En trouwens, lief die OP
Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:31:03 #7
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740171
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
gaat het wel goed met je? ik zag je laatst een vergelijkbare post plaatsen
-- Bertrand Russell
pi_39740187
Oversext, melig, halfnaakte mannen... Shit, waarom ben ik hier niet eerder gekomen!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:32:09 #9
89730 Drugshond
pi_39740199
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.
Je vergeet de nodige vetes, walging, geziek, pesten = tof en bier.
Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
pi_39740214
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
Dat schreeuwt om een massage??
Ook leeg
pi_39740260
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
Jij hebt in mijn postgeschiedenis zitten sneupen!!! Maar kan je er geen WeK van maken dan?? Of hoort dat bij jullie niet bij politiek geneuzel??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:35:43 #12
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740293
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ssst, hebben we eindelijk eens een meid die spontaan naar binnen komt lopen, zonder dwang en valse voorwendselen, beginnen jullie allemaal als gorilla's te reageren
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:36:38 #13
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_39740314
Ik ben helemaal niet alleen in de POL SC te vinden!

lurk alleen meer op de rest van het forum.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_39740316
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:35 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ssst, hebben we eindelijk eens een meid die spontaan naar binnen komt lopen, zonder dwang en valse voorwendselen, beginnen jullie allemaal als gorilla's te reageren
Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!
Ook leeg
pi_39740356
Wat ben jij erg zeg.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:38:27 #16
89730 Drugshond
pi_39740365
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Dat schreeuwt om een massage??
, elke aanraking doet zeer (zelfs kijken doet al zeer). Zelfs de allerlichtste massage zou nu aanvoelen als iets sadomasochistisch.
* Ik schreeuw het nu al uit *, en ja het vlees is zwak, heel zwak.
pi_39740376
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef JohnDope het volgende:
Wat ben jij erg zeg.
Ik probeerde me alleen maar aan te passen
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:40:17 #18
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740422
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben helemaal niet alleen in de POL SC te vinden!

lurk alleen meer op de rest van het forum.
joh, wat maakt het uit, hier komen ALLE onderwerpen aan bod, de fout die ik een paar weken geleden maakte was dat ik te weinig in de SC rondhing.
-- Bertrand Russell
pi_39740432
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

, elke aanraking doet zeer (zelfs kijken doet al zeer). Zelfs de allerlichtste massage zou nu aanvoelen als iets sadomasochistisch.
* Ik schreeuw het nu al uit *, en ja het vlees is zwak, heel zwak.
Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:43:02 #20
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740516
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!
mensen met goede argumenten zijn altijd welkom maar let wel, overdag als iedereen nuchter is, en Drugshond in bed ligt, is het hier een serieuze aangelegenheid!
-- Bertrand Russell
pi_39740617
Tuurlijk kan ik op mijn tijd ook wel serieus zijn.. Maar ach, na al die woorden van jou en zo dacht ik dat een geintje wel even kon.. Ik heb in andere SC's ook al aardig de reputatie dubbelzinnig te zijn, dus waarom hier niet!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:47:02 #22
89730 Drugshond
pi_39740629
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??
Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...
Mijn vermoeden is dat ik in de trek heb gelegen vanwege een ventilator naast mijn bed (tenminste dat hoop ik). Of ik heb iets heel anders onder de leden (ME, CVS whatever).
Dus wat het is weet het nog niet, maar het doet wel verrekte zeer (soort koorts zonder koorts te hebben) . Morgen ff flink uitrusten (zonder ventilator deze keer, en kijken of het beter gaat)
pi_39740713
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...
Mijn vermoeden is dat ik in de trek heb gelegen vanwege een ventilator naast mijn bed (tenminste dat hoop ik). Of ik heb iets heel anders onder de leden (ME, CVS whatever).
Dus wat het is weet het nog niet, maar het doet wel verrekte zeer (soort koorts zonder koorts te hebben) . Morgen ff flink uitrusten (zonder ventilator deze keer, en kijken of het beter gaat)
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:53:13 #24
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740780
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk kan ik op mijn tijd ook wel serieus zijn.. Maar ach, na al die woorden van jou en zo dacht ik dat een geintje wel even kon.. Ik heb in andere SC's ook al aardig de reputatie dubbelzinnig te zijn, dus waarom hier niet!
Ach, wat heet serieus, precies wat je wil hoor!
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:55:14 #25
89730 Drugshond
pi_39740834
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!
Dankje
Fitness (?!) wa is da ?. O wacht fysieke arbeid, neuh dat is te links voor me.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:55:34 #26
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740845
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

vervelend, maar idd een griep is heel goed mogelijk, zeker als je op de tocht hebt gelegen.
-- Bertrand Russell
pi_39740896
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dankje
Fitness (?!) wa is da ?. O wacht fysieke arbeid, neuh dat is te links voor me.
Ik dacht dat op je lui reet zitten en geld vangen links was...
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:58:13 #28
89730 Drugshond
pi_39740920
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

vervelend, maar idd een griep is heel goed mogelijk, zeker als je op de tocht hebt gelegen.
Nog maar net hier en het nu al eens met het meest aardige forumlid

Sorry, meligheid slaat hier ook redelijk toe.
Ook leeg
pi_39740957
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nee LowLands ligt niet in Amsterdam.
Is er zo weinig leegstand in Nederland dat de krakers tegenwoordig ook al tenten gaan bezetten??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:02:35 #31
89730 Drugshond
pi_39741058
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik dacht dat op je lui reet zitten en geld vangen links was...
Nee dan ben je een computer-nerd. Maar die zijn vaak apatisch voor alles wat er leeft.
Hallo DrW
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:05:24 #32
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39741130
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

.... het meest aardige forumlid

Sorry, meligheid slaat hier ook redelijk toe.
Ach, zeker niet aardiger dan de meeste andere POL-SlowChatters hier hoor.

Bij mij is de meligheid helaas al omgeslagen in vermoeidheid, ik ga maar eens onder de lakens
-- Bertrand Russell
pi_39741170
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ach, zeker niet aardiger dan de meeste andere POL-SlowChatters hier hoor.

Bij mij is de meligheid helaas al omgeslagen in vermoeidheid, ik ga maar eens onder de lakens
Dat is ook wel een idee waar ik mij in kan vinden. Ik hoop dat ik nu niet weer om half vijf naast mijn bed sta omdat ik niet verder kan slapen. Ik wens allen hier een goede nachtrust en tot de volgende keer!

Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:06:54 #34
89730 Drugshond
pi_39741174
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is er zo weinig leegstand in Nederland dat de krakers tegenwoordig ook al tenten gaan bezetten??

Voer voor de leeuwen lijkt me.
Win-win situatie om maar iets oudbolligs te zeggen.
pi_39743557
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oversext, melig, halfnaakte mannen... Shit, waarom ben ik hier niet eerder gekomen!
Godslasteraar vergat mij op in een opsomming mee te nemen..

Wees welkom, wees welkom .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39744211
Wie lust er een komkommer?

We waarschuwen ons een ongeluk
pi_39744229
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nee LowLands ligt niet in Amsterdam.
Krakers zijn cool . (leuke feestjes bij Welschap )
pi_39744264
quote:
Keith Joseph, the father of Thatcherism, 'was autistic' claims Professor

Sir Keith Joseph, the father of Thatcherism whose free market principles are still followed to some extent by Tony Blair, had a form of autism that is reflected in his political philosophy, a psychiatrist believes.

The former Conservative education secretary, who was Mrs Thatcher's mentor in the 1970s and 1980s, had Asperger's syndrome, a condition that renders sufferers unable to interpret social situations or to empathise with other people, according to Michael Fitzgerald, professor of child and adolescent psychiatry at Trinity College Dublin.
pi_39744371
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:43 schreef Autodidact het volgende:
Wie lust er een komkommer?

We waarschuwen ons een ongeluk
Ik lust graag komkommers. Krijg ik nu een waarschuwing?

Ik heb me vreselijk gestoord aan een waarschuwing van de GG&GD, een paar jaar geleden. Ik ging prikken halen voor Namibië, komt dat mens met een horrorverhaal over gruwelijk kraanwater: van tandenpoetsen kan je al ziek worden.

En dat is volstrekte kolder. Kraanwater in Namibië is ongeveer zo schoon als dat in Frankrijk.
Ondertussen zijn er landen waar het kraanwater wél gevaarlijk is: Pakistan bijvoorbeeld, daar moet je inderdaad met tandenpoetsen al oppassen.

En die domme troel begint ook nog over knokkelkoorts in drukbevolkte gebieden. Probeer eens een drukbevolkt gebied te vinden in Namibië.. Zelfs Windhoek is kleiner dan Groningen..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:59:32 #40
89730 Drugshond
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:03:16 #41
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39744473
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 06:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Godslasteraar vergat mij op in een opsomming mee te nemen..

Wees welkom, wees welkom .
sommigen kunnen zich maar beter zelf introduceren
-- Bertrand Russell
pi_39744492
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Drugshond het volgende:
(ik voel me net Stephan Hawking met zijn spierziekte).
Als je die troel van mijn GG&GD treft zal je je waarschijnlijk vertellen dat je knokkelkorrts hebt opgelopen in de krottenwijken van Brabant, reuze gevaalrijk, moeras en varkens en kraanwater..

Ga naar de dokter, man. Daar is 'ie voor.
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:05:34 #43
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39744509
quote:
ga dan eens naar het spreekuur van een huisarts, of maak een afspraak
-- Bertrand Russell
pi_39744533
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik lust graag komkommers. Krijg ik nu een waarschuwing?

Ik heb me vreselijk gestoord aan een waarschuwing van de GG&GD, een paar jaar geleden. Ik ging prikken halen voor Namibië, komt dat mens met een horrorverhaal over gruwelijk kraanwater: van tandenpoetsen kan je al ziek worden.

En dat is volstrekte kolder. Kraanwater in Namibië is ongeveer zo schoon als dat in Frankrijk.
Ondertussen zijn er landen waar het kraanwater wél gevaarlijk is: Pakistan bijvoorbeeld, daar moet je inderdaad met tandenpoetsen al oppassen.

En die domme troel begint ook nog over knokkelkoorts in drukbevolkte gebieden. Probeer eens een drukbevolkt gebied te vinden in Namibië.. Zelfs Windhoek is kleiner dan Groningen..
Vast een moeder. Ik heb vooralsnog geen enge ziektes opgelopen in verre landen, tegenwoordig neem ik al die scaremongerers ook iets minder serieus. Ik vraag het wel aan mensen die er al geweest zijn. Triest eigenlijk .
pi_39744544
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:03 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

sommigen kunnen zich maar beter zelf introduceren
Hmpf.

Goeiemorgen! In het Haagse ook zulk mooi weer?
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:08:05 #46
89730 Drugshond
pi_39744553
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:04 schreef sigme het volgende:
Als je die troel van mijn GG&GD treft zal je je waarschijnlijk vertellen dat je knokkelkorrts hebt opgelopen in de krottenwijken van Brabant, reuze gevaalrijk, moeras en varkens en kraanwater..
quote:
Ga naar de dokter, man. Daar is 'ie voor.
Eerst een warm badje, ff ontspannen.
pi_39744561
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:05 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ga dan eens naar het spreekuur van een huisarts, of maak een afspraak
Drugshond is een echte vent...Die blijft in SC janken in de hoop dat het vanzelf weggaat.

(Nofi DH).
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:11:06 #48
89730 Drugshond
pi_39744608
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:08 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Drugshond is een echte vent...Die blijft in SC janken in de hoop dat het vanzelf weggaat.

(Nofi DH).
Man, ik heb niks met dokters. (lees kwakzalvers).
tiepen gaat wel tof nu..... 3 vingers ipv 10.
pi_39744640
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vast een moeder. Ik heb vooralsnog geen enge ziektes opgelopen in verre landen, tegenwoordig neem ik al die scaremongerers ook iets minder serieus. Ik vraag het wel aan mensen die er al geweest zijn. Triest eigenlijk .
Ja, het is triest. En tekenend voor de ondeskundigheid van Nederlandse deskundigen.

Dat doet me eraan denken: ik wou een keer travellerchecks, voor mee naar Marokko. Toen was de Euro net geintroduceerd: op papier, nog niet als tastbaar geld. Travellerquecks waren toen dus ook in Euro's. Wat zegt die bankbediende: "Ik denk niet dat ze in Afrika weten wat Euro's zijn". Echt, mijn broek zakte bijna af. Wat denkt zo iemand? Dat Afrikaanse banken geen banken zijn maar hutjes in het midden van de kraal waar ze de lokale schelpen bewaren?
pi_39744739
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Man, ik heb niks met dokters. (lees kwakzalvers).
tiepen gaat wel tof nu..... 3 vingers ipv 10.
Zolang je nog je flessen met levenselixer kan openen is er toch niks aan de hand.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_39744742
Hilarisch .
pi_39744771
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef Autodidact het volgende:

a condition that renders sufferers unable to interpret social situations or to empathise with other people
He, zou ik dat ook hebben?
pi_39744862
He, hoe zou het met Wilders (VZMH) zijn?
pi_39744890
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ik word wat geschuffeld van als die diagnoses van authisme. Ik krijg de indruk dat iedere niet-Gaiaan autist heet.
pi_39744937
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:20 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Dat kan ik toch niet weten, hup, op naar de Riag.
pi_39744938
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik word wat geschuffeld van als die diagnoses van authisme. Ik krijg de indruk dat iedere niet-Gaiaan autist heet.
Ach, tegenwoordig is stickers plakken hip.

Je kind te druk? Dat is geen druk, vervelend kind: dat is ADHD. Daar kun je dus niets aan doen noch het kind.

Je bent niet geinterreseerd in andere mensen? Nou, dan ben je authist. Je bent dus geen egoist, je kan er niets aan doen.
pi_39744967
Ach ja, in de Eerste Wereldoorlog waren soldaten met posttraumatische stress ook gewoon mietjes die geen echte kerels waren.
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:35:24 #59
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39745020
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Hmpf.

Goeiemorgen! In het Haagse ook zulk mooi weer?
prachtig, prachtig weer om naar de tandarts te gaan
-- Bertrand Russell
pi_39745039
Waarom stopt de lijn bij 8000 jaar v/Chr? Is dat een bijbels staatje of zo?
pi_39745073
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:31 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig is stickers plakken hip.

Je kind te druk? Dat is geen druk, vervelend kind: dat is ADHD. Daar kun je dus niets aan doen noch het kind.

Je bent niet geinterreseerd in andere mensen? Nou, dan ben je authist. Je bent dus geen egoist, je kan er niets aan doen.
Het gekste vind ik eigenlijk al die keren dat een of andere moordenaar strafvermindering krijgt omdat 'ie niet helemaal normaal is. Mij dunkt dat moord op zich al niet helemaal normaal is - en dat de abnormaliteitsfactor al is meegenomen in de straf. Het is juist die abnormaliteit die we niet willen, en willen afstraffen. (Voor moord mag je ook andere serieus afwijkende misdaad invullen).

En het is inderdaad afnemen van verantwoordelijkheid. Volg dat pad en je komt op de totale afwezigheid van de vrije wil uit. Vanuit de logica terecht, maar voor een mensenmaatschappij volstrekt absurd.
pi_39745079
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Autodidact het volgende:
Ach ja, in de Eerste Wereldoorlog waren soldaten met posttraumatische stress ook gewoon mietjes die geen echte kerels waren.
Goede vergelijking. Over nagedacht, er is een duidelijk verband. Heel goede vergelijking.
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:38:45 #63
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39745086
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

en maar fokken, en als we dan arm zijn is het de schuld van de blanke man, maar we fokken rustig door. neuk neuk neuk neuk neuk neuk .................
-- Bertrand Russell
pi_39745104
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:38 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Goede vergelijking. Over nagedacht, er is een duidelijk verband. Heel goede vergelijking.
Ik vergelijk niks hoor. Mafketel.
pi_39745117
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik vergelijk niks hoor. Mafketel.
Oh, het kwam gewoon even uit de lucht vallen?
Duidelijk.
pi_39745146
Niet alleen in de Eerste Wereldoorlog trouwens, ik las ook dat onze Wolff politie die na hevige vuurgevechten niet helemaal dezelfde waren het niet waard zijn de politie te dienen. Dat zijn trouwens vaak de beste en angstloze politieagenten.
pi_39745162
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Oh, het kwam gewoon even uit de lucht vallen?
Duidelijk.
Nee, ik postte het. Zie je het? Er staat "Autodidact" voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Autodidact op 12-07-2006 09:53:15 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:45:37 #68
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39745214
bitch bitch bitch
-- Bertrand Russell
pi_39745242
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:32 schreef Autodidact het volgende:
Autisme bestaat wel. ADHD ofzo vast ook wel.

Maar tegen de tijd dat 95% van de bevolking gediagnosteerd kan worden als psychisch afwijkend is er iets mis met de statistische waarde van 'afwijking'.
pi_39745249
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef Glasnosteraar het volgende:
bitch bitch bitch
Hijs 20 kg te licht.
pi_39745298
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Autisme bestaat wel. ADHD ofzo vast ook wel.

Maar tegen de tijd dat 95% van de bevolking gediagnosteerd kan worden als psychisch afwijkend is er iets mis met de statistische waarde van 'afwijking'.
En is dat het geval?

Feit is dat autisme gewoon een psychische ziekte is, zo luidt de wetenschappelijke consensus. Dat ene Raymond uit Den Haag dat niet vindt...tsja.
pi_39745312
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En is dat het geval?

Feit is dat autisme gewoon een psychische ziekte is, zo luidt de wetenschappelijke consensus. Dat ene Raymond uit Den Haag dat niet vindt...tsja.
Zeg, jij hebt zeker ook PDD-NOS of Borderline?
pi_39745329
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:50 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Zeg, jij hebt zeker ook PDD-NOS of Borderline?
Ik heb geen psychische aandoening, Raymond. Maar dank je voor je bezorgdheid.
pi_39745375
quote:
Het syndroom van Asperger ligt op het autismespectrum samen met lichte vormen van PDD-NOS het dichtst bij harmonisch normale mensen.

Over het onderscheid tussen autistische stoornis en de stoornis van Asperger bestaat in de wetenschap geen pasklaar antwoord. Ze hebben praktisch dezelfde oorzaken en gevolgen. Hun cultuur en gemeenschap is ietwat afwijkend maar vrijwel gelijklopend. Mensen met Asperger noemen zich ‘Aspies’. In de praktijk lijken mensen met Aspergerdiagnose en hun ouders zich ook steeds meer te distantiëren van autisme. Mensen met Asperger zijn evenmin gehandicapte sukkelaars als excentrieke wereldgenieën. Ze hebben autisme, meer nog : ze zijn autistisch.
Oh, het zit zelfs in hetzelfde schuitje. Nou vergeet het maar met je wetenschappelijke consensus hoor.

PDD-NOS:
PDD-NOS (Pervasive Development Disorder Not Otherwise Specified) is de restgroep van de pervasieve ontwikkelingsstoornissen, aan autisme verwante contactstoornissen, zoals beschreven in het handboek DSM (299.80). Ook de ICD-10 bevat een categorie pervasieve stoornissen (F84).

Onder PDD-NOS vallen stoornissen die niet voldoen aan de criteria van de andere aandoeningen in de groep. Zo zijn in de restgroep aandoeningen ondergebracht als atypisch autisme en MCDD. Omdat PDD-NOS (in het Nederlands ook POS-NAO) een restgroep is en de symptomen in vorm en intensiteit uiteenlopen, zijn er geen 'harde' criteria.
pi_39745421
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:49 schreef Autodidact het volgende:

[..]

En is dat het geval?

Wetenschappelijke consensus is niet altijd overeenstemmend met de waarheid.
De diagnose op autisme gelijkende stoornis heeft weinig verband met de consensus over autisme.
Ik deed geen enkele uitspraak over autisme.

En ja, er is consensus over de hoeveelheid psychische afwijkingen bij mensen, en die hoeveelheid (ik zou 'm na moeten zoeken) is zo ontzettend veel hoger dan wat statistisch 'afwijkend' genoemd kan worden dat je je moet afvragen wat de norm is. Een ideaalbeeld?
pi_39745426
Ah, psycholoog IksRee is even op onderzoek uitgegaan .
pi_39745444
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:47 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Hijs 20 kg te licht.
Hey X-Ray, misschien heb ik het eerder gevraagd en ben ik het antwoord vergeten, maar hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_39745633
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Wetenschappelijke consensus is niet altijd overeenstemmend met de waarheid.
Klopt, je kunt het bestrijden met wetenschappelijke onderbouwing.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:55 schreef sigme het volgende:
De diagnose op autisme gelijkende stoornis heeft weinig verband met de consensus over autisme.
Ik deed geen enkele uitspraak over autisme.

En ja, er is consensus over de hoeveelheid psychische afwijkingen bij mensen, en die hoeveelheid (ik zou 'm na moeten zoeken) is zo ontzettend veel hoger dan wat statistisch 'afwijkend' genoemd kan worden dat je je moet afvragen wat de norm is. Een ideaalbeeld?
Hetzelfde geldt voor fysieke aandoeningen. De meeste mensen hebben wel ergens een litteken, aangeboren vervormingen etc. Op iedereen is fysiek gezien wel een afwijking van de norm....dat doet er niets aan af dat de norm is dat alles intact is, terwijl een andere norm ook is dat er een grote kans is op fysieke afwijking op elk bepaald moment. Je kunt dan twee dingen doen:
- Er is geen norm
- De norm is dat alle lichaamsdelen (ook psychische) overeenkomen met de meeste mensen, als dat niet het geval is kun je, als het nodig is, behandelen.

Het eerste is onaantrekkelijk. Als je geen norm hebt, kun je geen afwijkingen constateren en vervalt de noodzaak tot eventuele medische behandeling.
pi_39745692
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Hey X-Ray, misschien heb ik het eerder gevraagd en ben ik het antwoord vergeten, maar hoe oud ben jij eigenlijk?
Nog net geen 30...
  woensdag 12 juli 2006 @ 10:09:00 #80
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_39745700
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:36 schreef Autodidact het volgende:
Waarom stopt de lijn bij 8000 jaar v/Chr? Is dat een bijbels staatje of zo?
Idd wel een tikje vreemd.Waarschijnlijk het moment dat ons soort mensen voor het eerst significant boven de nul-lijn uitkomt?

Schokkend staatje wel.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_39745735
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:09 schreef Napalm het volgende:

[..]

Idd wel een tikje vreemd.Waarschijnlijk het moment dat ons soort mensen voor het eerst significant boven de nul-lijn uitkomt?
Zal wel, ik zat maar wat te zeuren .
pi_39745745
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:05 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor fysieke aandoeningen.
Fysieke aandoeningen zijn over het algemeen objectief meetbaar.
Er zijn vele bestaande, duidelijke geestelijke aandoeningen.

Maar...... er zijn wel degelijk ook vele vage aandoeningen die door de ene dokter wel en door de andere dokter niet erkend worden en waarvan je je gerust af mag vragen of dat wel een 'afwijking' is.

Je zou misschien ook eens kunnen accepteren dat bepaalde mensen gewoon zo zijn, zonder dat hysterisch als een psychische afwijking te kunnen bestempelen zodat er lekker met schuldvraag geschoven kan worden.

PDD-NOS is bij uitstek zo'n modeziekte die niet bestaat. Dat zie je trouwens al in de naam.
pi_39745775
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:05 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Klopt, je kunt het bestrijden met wetenschappelijke onderbouwing.
[..]

Hetzelfde geldt voor fysieke aandoeningen. De meeste mensen hebben wel ergens een wondje, aangeboren vervormingen etc. Op iedereen is fysiek gezien wel een afwijking van de norm....dat doet er niets aan af dat de norm is dat alles intact is, terwijl een andere norm ook is dat er een grote kans is op fysieke afwijking op elk bepaald moment. Je kunt dan twee dingen doen:
- Er is geen norm
- De norm is dat alle lichaamsdelen (ook psychische) overeenkomen met de meeste mensen

Het eerste is onaantrekkelijk. Als je geen norm hebt, kun je geen afwijkingen constateren en vervalt de noodzaak tot eventuele medische behandeling.
Eens.

Maar op het moment dat een opengekrabte muggebult wordt aangemerkt als een symptoom gelijkend op wondjespest (komt alleen nog maar voor bij krakers) en vervolgens tot 'vorm van wondjespest', dan is de afwijking van de norm gedevalueerd tot iets normaals.

Dat is mijn bezwaar tegen al die vormen van autisme. Tesamen met alle vormen van ADHD bevatten ze de complete kinderschare. (Licht overdreven.) En dan gaat het niet om de zuivere vrom van autisme of ADHD- maar de populaire vormen op de markt van vraag en aanbod.
pi_39745874
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nog net geen 30...
Geen zorgen! 30 zijn duurt maar één jaar en waarschijnlijk heb je daarna nog een heleboel tijd om geen dertig te zijn .
pi_39745914
'77 was een goed bouwjaar.
pi_39745924
29 en al vader, een stationwagen en bedrijf.

Snik, alleen de Golden Retreiver ontbreekt nog.
pi_39745941
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Eens.

Maar op het moment dat een opengekrabte muggebult wordt aangemerkt als een symptoom gelijkend op wondjespest (komt alleen nog maar voor bij krakers) en vervolgens tot 'vorm van wondjespest', dan is de afwijking van de norm gedevalueerd tot iets normaals.
Wondjespest is geen medisch aanvaarde diagnose. De oorzaak van muggebulten is duidelijk: muggen. Wel een leuk woord trouwens. Je had in WO1 ook verzonnen aandoeningen als loopgraafkoorts (bleek een vorm van tyfus) en loopgraafvoet (bevroren voet).
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:12 schreef sigme het volgende:
Dat is mijn bezwaar tegen al die vormen van autisme. Tesamen met alle vormen van ADHD bevatten ze de complete kinderschare. (Licht overdreven.) En dan gaat het niet om de zuivere vrom van autisme of ADHD- maar de populaire vormen op de markt van vraag en aanbod.
Even gegoogled:
quote:
Uit verschillende onderzoeken blijkt dat ADHD bij kinderen in drie tot vijf procent van de gevallen voorkomt. Bij volwassenen is dit een tot twee procent.
quote:
in de VS heeft ongeveer 0,5 procent van de mensen een autistische stoornis.
Nu zeg ik je ... .
pi_39746224
Het klopt trouwens dat autisme steeds vaker vastgesteld wordt. Je kunt stellen dat:
- de criteria voor het stellen van de diagnose "afbrokkelen" en minder serieus genomen worden door de dokters
- autisme gewoon vaker voorkomt en eerder vastgesteld door sociaal-culturele omstandigheden

Ik denk dat het tweede het geval is. Bij mijn weten staan de criteria nog steeds rotsvast en is er niets aangetoond dat dokters ze niet serieus nemen. Je kunt wel vaststellen dat sociaal-culturele omstandigheden in de loop der tijd veranderd zijn. Zo is (a) de manier van opvoeden bij kinderen veranderd en (b) de toegang tot medische voorzieningen (ouders kunnen sneller naar de dokter) verbeterd.
pi_39746244
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wondjespest is geen medisch aanvaarde diagnose. De oorzaak van muggebulten is duidelijk: muggen. Wel een leuk woord trouwens. Je had in WO1 ook verzonnen aandoeningen als loopgraafkoorts (bleek een vorm van tyfus) en loopgraafvoet (bevroren voet).
Oh, ik wou gewoon een leuke ziekte als voorbeeld noemen, geen idee of ''ie aanvaard is.
Ik heb het wel eens gezien bij iemand - het heeft wel iets komisch, van die spontaal vallende gaten.
quote:
[..]

Even gegoogled:
[..]

[..]

Nu zeg ik je ... .
Nee, ik bedoel ook niet de cijfers van deskundigen. Ik bedoel dat enorm veel kinderen door niet-ter zake deskundigen (huisartsen, leerkrachten, ouders, journalisten, pillenverkopers) worden aangemerkt als ADHD, licht-autistisch en andere afwijkingen.

En, en dat was mij originele punt geloof ik, strafvermindering vanwege abnormaliteit. De abnormaliteit wordt al getoond door de gepleegde daad, dan nog eens abnormaliteit aantonen vind ik een open deur, danwel een deur die leidt naar per-definitie verminderde toerekingsvatbaarheid voor alle criminaliteit, en uiteindelijk geen toerekingsvatbaarheid voor alle menselijk handelen.

Dat laatste, daar komt men vanuit psychologie/filosofie/biologie/wetenschappelijk onderzoek ook uit. Maar het is niet bruikbaar.
pi_39746407
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:32 schreef sigme het volgende:

Nee, ik bedoel ook niet de cijfers van deskundigen. Ik bedoel dat enorm veel kinderen door niet-ter zake deskundigen (huisartsen, leerkrachten, ouders, journalisten, pillenverkopers) worden aangemerkt als ADHD, licht-autistisch en andere afwijkingen.
De diagnoses van een psychiater lijkt zijn de grondslag voor de uitkomst van de onderzoeken. Ik heb het helemaal niet over ouders, journalisten, pillenverkopers etc. Die kunnen zeggen wat ze willen, maar ze kunnen geen medische aandoening vaststellen en ze zijn derhalve totaal niet van belang. De optelling van het aantal gevallen waarbij autisme en ADHD medisch vastgesteld is door een psychiater, komt neer op het gegeven percentage. Je hebt geen ADHD of autisme als dat medisch niet vastgesteld is. Bij Keith Joseph, waar het dus om ging, is dit nu postuum vastgesteld door een psychiater. Dat telt.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:32 schreef sigme het volgende:
En, en dat was mij originele punt geloof ik, strafvermindering vanwege abnormaliteit. De abnormaliteit wordt al getoond door de gepleegde daad, dan nog eens abnormaliteit aantonen vind ik een open deur, danwel een deur die leidt naar per-definitie verminderde toerekingsvatbaarheid voor alle criminaliteit, en uiteindelijk geen toerekingsvatbaarheid voor alle menselijk handelen.
Hadden we het over strafvermindering en criminaliteit? Ik heb het over de medische aandoening en de mate waarin de aandoening vastgesteld wordt. Maar goed, als bij criminelen een medische aandoening vastgesteld wordt moet je daar ook rekening mee houden, bijvoorbeeld door TBS op te leggen.
pi_39746608
quote:
Zidane smiled at Materazzi as he walked away. But there was another exchange, Zidane turned and floored him with a butt to the chest. The lip-reader claimed the Italian had said: “We all know you are the son of a terrorist whore.”

He added: “Viffanculo”. (f*** off). A source close to the Italian squad claimed that after twisting Zidane’s nipple, Materazzi asked him: “What, don’t you like it?” The French captain replied: “A bit too hard to turn me on.”

But Materazzi shouted: “Well, I did it that way because I know that’s how your mother likes it.”

http://www.thesun.co.uk/article/1,,2006310771,00.html
pi_39746764
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

De diagnoses van een psychiater lijkt zijn de grondslag voor de uitkomst van de onderzoeken. Ik heb het helemaal niet over ouders, journalisten, pillenverkopers etc. Die kunnen zeggen wat ze willen, maar ze kunnen geen medische aandoening vaststellen en ze zijn derhalve totaal niet van belang. De optelling van het aantal gevallen waarbij autisme en ADHD medisch vastgesteld is door een psychiater, komt neer op het gegeven percentage. Je hebt geen ADHD of autisme als dat medisch niet vastgesteld is. Bij Keith Joseph, waar het dus om ging, is dit nu postuum vastgesteld door een psychiater. Dat telt.
Nou RQ, psychiaters hebben ook een code over diagnostiseren zonder patient. Een psychiater die een dooie diagnostiseerd heeft de waarde van een leerkracht. Dat iemand psychiater is verleent geen waarheid aan de diagnose. Consensus of geen consensus, psychiaters slaan de grootste onzin uit. Ook volgens psychiaters.

En zéker volgens wetenschappelijk onderzoek: psychiaters trekken nog al eens conclusies die niet stroken met de eigen bevindingen. En hun consensus blijkt bij onderzoek vaak gebaseerd op (ik citeer) "verdraaien van feiten, het blindelings van elkaar overschrijven en het immuun voor kritiek maken van ondeugdelijke theorieën. () geen kunstgreep ongebruikt lieten om de zuivere leer in te dekken tegen de aanvallen van de historische werkelijkheid. ". bron
quote:
[..]

Hadden we het over strafvermindering en criminaliteit? Ik heb het over de medische aandoening en de mate waarin de aandoening vastgesteld wordt. Maar goed, als bij criminelen een medische aandoening vastgesteld wordt moet je daar ook rekening mee houden, bijvoorbeeld door TBS op te leggen.
Toch is dat een vreemde constructie, die men in het buitenland ook niet (nauwelijks) kent. Gek is gek, die zijn ontoerekeningsvatbaar en gaan naar een ziekenhuis (gesticht). Niet gek is niet gek en gaat naar de gevangenis. Wij stoppen iemand in de gevangenis - maar dan een beetje korter, om 'm daarna eens in een ziekenhuis op te nemen.
pi_39747042
quote:
Zou een bezoekje aan een arts mischien helpen? Voor jou dan uiteraard

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 11:03:44 ]
pi_39747079
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou RQ, psychiaters hebben ook een code over diagnostiseren zonder patient. Een psychiater die een dooie diagnostiseerd heeft de waarde van een leerkracht. Dat iemand psychiater is verleent geen waarheid aan de diagnose. Consensus of geen consensus, psychiaters slaan de grootste onzin uit. Ook volgens psychiaters.
Uiteraard worden medische fouten gemaakt, net zoals bij fysieke aandoeningen. Achteraf gezien kun je dat altijd nagaan doordat ze in dat geval de criteria niet goed hebben gehanteerd en maken derhalve een foutieve diagnose. Dit is, net zoals bij fysieke aandoening, in de overgrote meerderheid van de diagnoses niet het geval.

Trouwens, een dooie die zo veel in de media is geweest en wellicht ook wat medisch materiaal heeft achtergelaten kun je soms best diagnostiseren. Je hanteert gewoon de criteria die de diagnose stelt en gaat kijken of meneer eraan voldoet.
quote:
En zéker volgens wetenschappelijk onderzoek: psychiaters trekken nog al eens conclusies die niet stroken met de eigen bevindingen. En hun consensus blijkt bij onderzoek vaak gebaseerd op (ik citeer) "verdraaien van feiten, het blindelings van elkaar overschrijven en het immuun voor kritiek maken van ondeugdelijke theorieën. () geen kunstgreep ongebruikt lieten om de zuivere leer in te dekken tegen de aanvallen van de historische werkelijkheid. ". bron
Yep, fouten worden gemaakt, ook in de psychiatrische tak van medische wetenschap.
quote:
Toch is dat een vreemde constructie, die men in het buitenland ook niet (nauwelijks) kent. Gek is gek, die zijn ontoerekeningsvatbaar en gaan naar een ziekenhuis (gesticht). Niet gek is niet gek en gaat naar de gevangenis. Wij stoppen iemand in de gevangenis - maar dan een beetje korter, om 'm daarna eens in een ziekenhuis op te nemen.
Tsja, daar valt inderdaad wat voor te zeggen en ik denk dat ik het hier met je eens ben, maar het is een andere discussie.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:04:58 #97
Stranger than fiction
pi_39747087
Mmmmm interessant allemaal.
pi_39747089
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:26 schreef -IksRee- het volgende:
He, hoe zou het met Wilders (VZMH) zijn?
Die is druk bezig kalenders en muismatten aan de man te brengen
pi_39747183
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef Autodidact het volgende:

Nu zeg ik je ... .
15% van de schoolgaande jeugd in de VS gebruikt psycho-therapeutische 'medicijnen'.
pi_39747242
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

15% van de schoolgaande jeugd in de VS gebruikt psycho-therapeutische 'medicijnen'.
Dus? Hoeveel procent van de ouderen in de VS zit onder fysiek-medische begeleiding?
pi_39747398
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Uiteraard worden medische fouten gemaakt, net zoals bij fysieke aandoeningen. Achteraf gezien kun je dat altijd nagaan doordat ze in dat geval de criteria niet goed hebben gehanteerd en maken derhalve een foutieve diagnose. Dit is, net zoals bij fysieke aandoening, in de overgrote meerderheid van de diagnoses niet het geval.

Trouwens, een dooie die zo veel in de media is geweest en wellicht ook wat medisch materiaal heeft achtergelaten kun je soms best diagnostiseren. Je hanteert gewoon de criteria die de diagnose stelt en gaat kijken of meneer eraan voldoet.
Nee, dat kan niet . Niet volgens de consensus van de psychiaters. Daarmee wordt je oordeel dat die autisme-stoornis volgens de (consensus-)regels wetenschappelijk is bevonden onderuitgehaald.
quote:
[..]

Yep, fouten worden gemaakt, ook in de psychiatrische tak van medische wetenschap.
Wel eentje die echt heel veel, hele grove fouten maakt. Zolang onderzoeksfouten aan de kaak stellen (zoals die van Draier in dat geciteerde stuk) leidt tot affaires zoals die rond Buikhuisen (geen zin spelling te controleren) is het wetenschappelijk gehalte bedroefd.
pi_39747606
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Autodidact het volgende:

Dus? Hoeveel procent van de ouderen in de VS zit onder fysiek-medische begeleiding?
Ik weet het, "vroegah" is een cliche maar vindt jij dat geen onrustbarend aantal dan? We hebben het over kinderen hier wiens hersenen nog niet eens volgroeid zijn.

Gezien het feit dat wij de VS, met enige vertraging, meestal volgen als het om volksgezondheids issues gaat vindt ik dat toch wel een zorgwekkende statistiek.
pi_39747716
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet . Niet volgens de consensus van de psychiaters. Daarmee wordt je oordeel dat die autisme-stoornis volgens de (consensus-)regels wetenschappelijk is bevonden onderuitgehaald.
Waar kan ik deze consensus daarover lezen?
quote:
Wel eentje die echt heel veel, hele grove fouten maakt.
Net zoals de fysieke tak.
quote:
Zolang onderzoeksfouten aan de kaak stellen (zoals die van Draier in dat geciteerde stuk) leidt tot affaires zoals die rond Buikhuisen (geen zin spelling te controleren) is het wetenschappelijk gehalte bedroefd.
Ik zie nu dat die Buikhuisen criminoloog was die wilde aantonen dat ook biologische factoren meespelen in crimineel gedrag en daarvoor flink werd aangevallen omdat men deja vu's kreeg van het sociaaldarwinisme en eugenetica, is het niet? Ik weet niet in hoeverre dit een politiek in plaats van wetenschappelijk debat is geworden, dus kan niet zeggen hoe het verlopen is. Wat ik wel kan zeggen, is dat het aanvaard is dat biologische zaken meespelen bij het gedrag van een mens. Natuurlijk!

Maar ik weet nog steeds hoe je dit wil onderbouwen:
quote:
En dan gaat het niet om de zuivere vrom van autisme of ADHD- maar de populaire vormen op de markt van vraag en aanbod.

[ Bericht 1% gewijzigd door Autodidact op 12-07-2006 11:32:58 ]
pi_39747815
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet het, "vroegah" is een cliche maar vindt jij dat geen onrustbarend aantal dan? We hebben het over kinderen hier wiens hersenen nog niet eens volgroeid zijn.

Gezien het feit dat wij de VS, met enige vertraging, meestal volgen als het om volksgezondheids issues gaat vindt ik dat toch wel een zorgwekkende statistiek.
Ja, er moet dus flink onderzoek gedaan worden over hoe dit kan:
- Zijn er daadwerkelijk meer geesteszieke mensen dan vroeger, dan moet je gaan kijken naar je samenleving
- Wordt er maar met pillen gesmeten, dan moet je naar je psychatrische zorg kijken
- Wordt er door betere toegang tot psychiatische zorg (dit was een taboe) beter voor deze mensen gezorgd, kan ik het alleen maar toejuichen dat mensen geholpen worden
pi_39747886
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:

Maar ik weet nog steeds hoe je dit wil onderbouwen:
Ik weet niet of dat te onderbouwen is maar het valt mij op dat er wel erg veel ADHD en aanverwanten (het lijken er met de dag meer te worden) rondwaart, ik krijg wel eens het gevoel dat er snel naar zo'n label gegrepen wordt door ouders als ze moeite hebben om kinderen op te voeden.
pi_39747959
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat te onderbouwen is maar het valt mij op dat er wel erg veel ADHD en aanverwanten (het lijken er met de dag meer te worden) rondwaart, ik krijg wel eens het gevoel dat er snel naar zo'n label gegrepen wordt door ouders als ze moeite hebben om kinderen op te voeden.
Dat kunnen ouders dan wel zeggen, maar als er geen medische diagnose is, liegen ze gewoon. Dat maakt nog niet dat mensen die wél gediagnostiseerd zijn voor ADHD geen ADHD hebben...
pi_39748009
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

quote:
Een andere behandelingsmogelijkheids is met behulp van medicijnen. Ongeveer 2% tot 6% van alle schoolgaande kinderen ontvangen medicatie voor hyperactiviteit. Ritalin is verreweg het meest gebruikte medicijn.
bron.

En dan hebben we het nog niet over andere medicatie / diagnoses.
pi_39748066
Sorry dat ik de serieuze discussie verstoor maar dit topic...

Dataverkeer bijbetalen door Fok
pi_39748083
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

bron.

En dan hebben we het nog niet over andere medicatie / diagnoses.
Dat is toch alleen maar goed? Ik ben blij dat deze jongeren en kinderen geholpen worden zodat ze in hun cruciale fase hun leven kunnen ontwikkelen.
pi_39748229
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:

Ik zie nu dat die Buikhuisen criminoloog was die wilde aantonen dat ook biologische factoren meespelen in crimineel gedrag en daarvoor flink werd aangevallen omdat men deja vu's kreeg van het sociaaldarwinisme en eugenetica, is het niet? Ik weet niet in hoeverre dit een politiek in plaats van wetenschappelijk debat is geworden, dus kan niet zeggen hoe het verlopen is. Wat ik wel kan zeggen, is dat het aanvaard is dat biologische zaken meespelen bij het gedrag van een mens. Natuurlijk!
Je kent de term buikhuisen-affaire niet? Ik wou niet verwijzen naar dienst onderzoek, maar naar de volstrekt onwetenschappelijke omgang met diens resultaten. In die Draier-affaire zie je een criticus die wetenschappelijk gelijk heeft, worden afgebrand omdat zijn commentaar niet strookt met (politiek correcte) consensus binnen psychiatrie (en daarbuiten). Die afgebrande onderzoeker heeft een internationale naam als onderzoeker naar de wetenschappelijke houdbaarheid van psychiatrisch onderzoek / theoriën. Dus focus nou niet op Buikhuisen .

Op de rest kom ik terug.
pi_39748323
quote:
Fact of the day

Since the fall of 2002, every major European Union stock market has outperformed the United States — except Slovenia.

International Herald Tribune
pi_39748408
Dus toch een politiek debat, en weinig wetenschappelijk debat (in ieder geval niet zo publiekelijk)...hetzelfde zie je nu bij psychiatrische leken die de diagnostisering van autisme en ADHD niet aanvaarden: pure politiek, weinig wetenschap.
pi_39748453
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

"New Europe"
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:53:49 #114
Stranger than fiction
pi_39748528
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:47 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

We moeten ons als Europa meer op de borst gaan kloppen.
pi_39748541
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat is toch alleen maar goed? Ik ben blij dat deze jongeren en kinderen geholpen worden zodat ze in hun cruciale fase hun leven kunnen ontwikkelen.
Gingen ze vroeger dood? De vraag is niet zo flauw als ie lijkt.
Je kan wel ADHD diagnostiseren, maar vroeger bestond er geen ADHD. Ik heb geen 2 tot 5% onhandelbaar drukke kinderen in mijn klassen gehad.. en ik heb in véél klassen gezeten.
En wat werd er van die ongediagnostiseerde, onbehandelde kinderen? Kwamen die ongelukkig terecht en komen ze dat nu stukken beter?

Of is het een stuk makkelijker te hanteren in onze onderwijsmethode? Makkelijker te combineren met tweeverdiende ouders?
pi_39748596
En, wat vinden jullie van mijn "nieuwe" voertuig?

pi_39748618
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Gingen ze vroeger dood? De vraag is niet zo flauw als ie lijkt.
Je kan wel ADHD diagnostiseren, maar vroeger bestond er geen ADHD. Ik heb geen 2 tot 5% onhandelbaar drukke kinderen in mijn klassen gehad.. en ik heb in véél klassen gezeten.
En wat werd er van die ongediagnostiseerde, onbehandelde kinderen? Kwamen die ongelukkig terecht en komen ze dat nu stukken beter?

Of is het een stuk makkelijker te hanteren in onze onderwijsmethode? Makkelijker te combineren met tweeverdiende ouders?
Ik zie je punt niet.
pi_39748656
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Tijger_m het volgende:

[afbeelding]
Lekkerrrrrrr
pi_39748713
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:58 schreef Autodidact het volgende:

Lekkerrrrrrr
2e handsje

Heeft minder dan 10.000 op de teller, lavazwart metallic en alle opties, 500 CLS met automagische transmissie
pi_39748848
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:34 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dat kunnen ouders dan wel zeggen, maar als er geen medische diagnose is, liegen ze gewoon.
En dan wordt door de doc het label PDD-NOS gegeven om van het gezeur af te zijn.
pi_39748862
quote:

[afbeelding]
Turkenbak.
pi_39748908
Ik heb trouwens een half jaar geleden een nieuwe auto gekocht:

De 1e echt nieuwe (140 km op de teller) uit m'n leven

Maar ja, moet wel he, met een kleine. Al die tyfuszooi die ik mee moet slepen tegenwoordig.
pi_39748911
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef Autodidact het volgende:
Dus toch een politiek debat, en weinig wetenschappelijk debat (in ieder geval niet zo publiekelijk)...hetzelfde zie je nu bij psychiatrische leken die de diagnostisering van autisme en ADHD niet aanvaarden: pure politiek, weinig wetenschap.
Verwijs je nou terug naar mij?

Nogmaals: uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat psychiatrie zich vaak bezondigd aan politiek / mode / onwetenschappelijke conclusies.

De waarde van de wetenschappelijkheid is beperkt - juist onder de beoefenaars. Onderzoekers met verstand van de beoordeling van het wetenschappelijk gehalte (dus niet psychiaters, maar onderzoek-onderzoekers) controleren de claims van de bewijsvoering. En die blijkt bij psychiatrie te vaak te dun om de consensus onder psychiaters (die er wel is) wetenschappelijk te staven.

Dat de psychiaters het daar (in consensus) niet mee eens zijn doet er niets aan af. Dat zijn slagers die hun eigen vlees keuren.
pi_39748930
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

En dan wordt door de doc het label PDD-NOS gegeven om van het gezeur af te zijn.
Dan vergt het de psychiater juist nog meer werk...namelijk het behandelen van de ziekte.
pi_39748949
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:04 schreef -IksRee- het volgende:

Turkenbak.
Zegt degene met een burgerlulmobiel

Kan niet anders zeggen dat Turken een goede smaak hebben dan, de CLS is een prachtige auto en man, het rijdt heerlijk

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 12:08:53 ]
pi_39748959
quote:

[afbeelding]
Tsja. Goed voor de schatkist.

Niet mijn soort auto, evenmin als die van X-Ray.
pi_39748999
En de 1e klapper ook al weer gehad

Fucking theedoek ramt zo tegen m'n zijkant aan. Onverzekerd natuurlijk.
pi_39749007
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:08 schreef sigme het volgende:

Tsja. Goed voor de schatkist.
Yep, daar kan een wel een Antilliaans gezin mee onderhouden worden voor het komende jaar
quote:
Niet mijn soort auto, evenmin als die van X-Ray.
Ok, nu ben ik nieuwsgierig..wat is sigme' soort auto dan wel?
pi_39749137
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:56 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zie je punt niet.
Jij claimt dat het goed is dat 2-6% medicatie tegen hyperactiviteit krijgt opdat ze zich kunnen ontwikkelen. Ik vraag me af of dat het geval is - dat beter ontwikkelen dankzij medicatie.

Hebben ADSL kinderen een slechter leven dan niet ADSL kinderen?
Hebben ADSL-kinderen met medicatie een beter leven dan ADSL-ers zonder medicatie?
Hebben ADSL-kinderen in ons land een slechter / beter leven dan in andere landen (onderwijsmethoden / werkende ouders / gezinsgrootte)

Nee, ik verwacht niet dat je dit allemaal beantwoordt, voorzien van bronnen etc. Het gaat me om de te eenvoudige benadering, niet speciaal door jou.
pi_39749222
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zegt degene met een burgerlulmobiel

Kan niet anders zeggen dat Turken een goede smaak hebben dan, de CLS is een prachtige auto en man, het rijdt heerlijk
Er is ook nog de spelemobiel natuurlijk, maar met koter is het nogal lastig alleen een 2-zitter te hebben:

Leer je misschien ooit nog eens als je groot wordt
pi_39749337
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Yep, daar kan een wel een Antilliaans gezin mee onderhouden worden voor het komende jaar
Nou weet ik niet wat een Antilliaans gezin kost, tegenwoordig, maar die bak was 20.000?
quote:
[..]

Ok, nu ben ik nieuwsgierig..wat is sigme' soort auto dan wel?
Momenteel rij ik zoiets:

En verder hou ik van bestelauto's, zelf heb ik deze:

Ik heb echt niks met auto's die harder dan 120km per uur kunnen .
pi_39749346
Moet ik nog vragen of iemand hier gisteren Netwerk gezien heeft en of bekend mag worden verondersteld dat Feyenoord verloren heeft?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39749389
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:17 schreef -IksRee- het volgende:

Heh, kinderen maken kan iedere idioot, Raymond, kijk maar om je heen

En een SLK? Raymond toch, daar kun je toch als man niet mee rondrijden zonder als homo betiteld te worden, da's bijna net zo erg als een Audi TT. Was het nou nog een SL geweest, ok, maar een SLK...valt me van je tegen, hoor
pi_39749406
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Apropos het volgende:
Moet ik nog vragen of iemand hier gisteren Netwerk gezien heeft
Je bedoelt dat enorm vooroordeelbevestigende praatje van die Antilianen?
pi_39749418
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:22 schreef Apropos het volgende:
Moet ik nog vragen of iemand hier gisteren Netwerk gezien heeft en of bekend mag worden verondersteld dat Feyenoord verloren heeft?
Nee, nee en nee.
Van wie heeft Feyenoord verloren en waarom is dat vermeldenswaard?
pi_39749428
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Was het nou nog een SL geweest, ok, maar een SLK...valt me van je tegen, hoor
Het is een kutbak. Ik koop nooit meer een cabrio, je hebt er geen ruk aan. Alleen leuk langs de boulevard 2 weken per jaar en op de snelweg is het een ramp.
Ik rijd er dan ook nooit in, dat doet m'n bro. Ik heb geen fuck aan een 2-zitter.

Buiten dat is de vorige Mercedes heel, heel slecht bevallen wegens enorm veel problemen met electronica.
pi_39749491
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:21 schreef sigme het volgende:

Nou weet ik niet wat een Antilliaans gezin kost, tegenwoordig, maar die bak was 20.000?
Eh..nee...de btw erop was rond dat bedrag.
quote:
Momenteel rij ik zoiets:
Aha, een vrouw die van robuuste voitures houdt, als mijn vrouw haar zin had gehad dan reden we nu in een Landrover rond, uiteindelijk heb ik haar zover gekregen dat we een Discovery kochten. Is nog steeds een Landrover maar dan wel een waar je nieren op zijn plaats blijven onder het rijden.
pi_39749542
Netwerk: http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=235021

Vooral alle linkse mensen even kijken.
pi_39749552
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:14 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij claimt dat het goed is dat 2-6% medicatie tegen hyperactiviteit krijgt opdat ze zich kunnen ontwikkelen. Ik vraag me af of dat het geval is - dat beter ontwikkelen dankzij medicatie.

Hebben ADSL kinderen een slechter leven dan niet ADSL kinderen?
Ik neem aan dat je ADHD bedoelt? Ja.
quote:
Niet minder dan 20-30% van de personen met ADHD lijdt aan een depressieve stoornis met slechte prognose, waaronder misbruik van middelen en suïcide.
quote:
Naar schatting hebben 50% van de ADHD-kinderen aanzienlijke problemen in hun sociale relaties. Uit recent onderzoek is gebleken dat meer dan 30% van de kinderen met ADHD een jaar op school doubleert en dat 56% extra begeleiding nodig heeft. Ongeveer de helft van de ADHD-kinderen heeft ook een leerstoornis.
quote:
# 25-50% van deze adolescenten heeft symptomen van een oppositionele of antisociale persoonlijkheidsstoornis ontwikkeld.
# Evenveel hebben een schoolachterstand opgelopen met een historie van meer dan gemiddeld doubleren, spijbelen, uitval zonder diploma, een lager schooltype en een lagere score op gestandaardiseerde tests.
http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD#Statistische_gegevens
quote:
Hebben ADSL-kinderen met medicatie een beter leven dan ADSL-ers zonder medicatie?
Ja, in combinatie met therapie werkt het verbluffend
quote:
Door systematische controle op de uitlokkende factoren van het gedrag van het kind en beïnvloeding van de gevolgen van het gedrag via belonen, straffen, en uitdoven worden stap-voor-stap gewenste gedragingen versterkt en ongewenst gedrag afgezwakt. Deze interventies kunnen de kernsymptomen van ADHD duidelijk doen verminderen, zij het dat de veranderingen kleiner zijn dan bij stimulantia. Verder zijn van gedragstherapie verbeteringen te verwachten van opstandig en agressief gedrag en van sociale vaardigheden.

Intensievere vormen van gedragstherapie waarbij een getraind persoon in de klas een systematisch beloningsysteem hanteert, levert krachtiger veranderingen op dan via ouders of leerkracht toegepaste therapieën.
Medicatie:
quote:
Bij 70-80% van de patiënten is er een duidelijke verbetering constateerbaar. Men ziet men een evidente vermindering van hyperactiviteit, impulsiviteit en concentratiezwakte. Daarnaast een afname van fysieke en verbale agressie, en een verbeterde taakhouding die tot gevolg heeft dat het kind nauwkeuriger werkt en meer schoolwerk afmaakt. Contacten met leeftijdsgenoten en volwassenen gaan soepeler lopen. Wat niet of in veel mindere mate verbetert zijn de leerprestaties en de sociale vaardigheden.
quote:
Hebben ADSL-kinderen in ons land een slechter / beter leven dan in andere landen (onderwijsmethoden / werkende ouders / gezinsgrootte)
Dat weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat je ziet dat bij allochtonen in Nederland weinig melding gemaakt wordt van ADHD onder kinderen, zodat ze geen behandeling krijgen. Deze kinderen blijven de symptonen houden en komen in de problemen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Autodidact op 12-07-2006 12:34:14 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:31:45 #140
Stranger than fiction
pi_39749632
quote:

[afbeelding]
Jezus, patserrrrr.

Regelt dat nou meer vrouwen?
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:34:04 #141
Stranger than fiction
pi_39749703
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:09 schreef -IksRee- het volgende:
En de 1e klapper ook al weer gehad

[afbeelding]

Fucking theedoek ramt zo tegen m'n zijkant aan. Onverzekerd natuurlijk.
"Ik niets zien met theedoek voor ogen."
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:35:11 #142
Stranger than fiction
pi_39749742
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:17 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Er is ook nog de spelemobiel natuurlijk, maar met koter is het nogal lastig alleen een 2-zitter te hebben:

[afbeelding]

Errrg lelijk. Als ik het toch over stereotype auto's heb.....
pi_39749751
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah - ik vond het al zo'n raar bedrag. Dure Antillianen..
quote:
[..]

Aha, een vrouw die van robuuste voitures houdt, als mijn vrouw haar zin had gehad dan reden we nu in een Landrover rond, uiteindelijk heb ik haar zover gekregen dat we een Discovery kochten. Is nog steeds een Landrover maar dan wel een waar je nieren op zijn plaats blijven onder het rijden.
Ghe. Nieren moet je vastgorden. En gewoon niet zo hard rijden. Discovery's zijn lelijk.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:36:57 #144
Stranger than fiction
pi_39749797
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

[..]

waarom rij je daar in?
pi_39749853
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

Nee, geloof me. Dat dacht ik vroeger ook.

Het regelt alleen meer hoeren.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:40:45 #146
Stranger than fiction
pi_39749902
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:38 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Nee, geloof me. Dat dacht ik vroeger ook.

Het regelt alleen meer hoeren.
Juist, mijn vermoedes zijn dus correct.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:41:01 #147
Stranger than fiction
pi_39749907
ben ff foto maken van mijn waguh.
pi_39749913
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:29 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ADHD bedoelt? Ja.
, ik type vaker ADSL dan ADHD, duidelijk. Ik bedoelde ADHD natuurlijk.
quote:
[..]

[..]

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/ADHD#Statistische_gegevens
[..]

Ja, in combinatie met therapie werkt het verbluffend
[..]

Medicatie:
[..]

[..]

Dat weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat je ziet dat bij allochtonen in Nederland weinig melding gemaakt wordt van ADHD onder kinderen, zodat ze geen behandeling krijgen. Deze kinderen blijven de symptonen houden en komen in de problemen.
Bedankt voor al je uitzoekwerk. Maar nogmaals: mijn vertrouwen in psychiatrisch onderzoek is heel beperkt. Waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal onzin is, helemaal niet, maar er zit vervloekt veel onzin tussen.
pi_39749990
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:35 schreef sigme het volgende:

Ghe. Nieren moet je vastgorden. En gewoon niet zo hard rijden. Discovery's zijn lelijk.
Ja ja, vastgorden Het is een ontwerp uit de jaren 40 en volgens mij dateert de vering en comfort ook uit die tijd.

"Niet zo hard rijden" Heb jij ooit een Landrover hard zien rijden dan? Allemachtig, je KAN er niet eens harder mee als 120 omdat je dan van de weg stuitert! Nee, bedankt, dan maar een helemaal niet lelijke Discovery
pi_39750104
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

waarom rij je daar in?
Eh...2 volwassen, grote hond, veel bagage en regelmatig naar Wales waar het met name in de winter best handig is om 4WD te hebben. Vanaf heden is de Disco haar auto en de Merc van mij, nou ja, ok, vanaf zaterdag iig als we de Merc kunnen ophalen bij de dealer.
quote:
Geen idee, ik zal het je laten weten als ik erachter ben

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 12:48:44 ]
pi_39750186
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja ja, vastgorden Het is een ontwerp uit de jaren 40 en volgens mij dateert de vering en comfort ook uit die tijd.
Vast .
quote:
"Niet zo hard rijden" Heb jij ooit een Landrover hard zien rijden dan? Allemachtig, je KAN er niet eens harder mee als 120 omdat je dan van de weg stuitert! Nee, bedankt, dan maar een helemaal niet lelijke Discovery
Minstens relatief hard - Landrovers stuiven door de delen van Afrika waar ik geweest ben. Harder dan 120 is natuurlijk helemaal van god los, ik vind 120 al hard. Soms rij ik hard hoor..
In Namibie hebben ze zandwegen waar je makkelijk met meer dan 120 over kan - moet je geen Landrover rijden natuurlijk .
pi_39750436
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef sigme het volgende:

Minstens relatief hard - Landrovers stuiven door de delen van Afrika waar ik geweest ben. Harder dan 120 is natuurlijk helemaal van god los, ik vind 120 al hard. Soms rij ik hard hoor..
In Namibie hebben ze zandwegen waar je makkelijk met meer dan 120 over kan - moet je geen Landrover rijden natuurlijk .
De originele Landrover heeft een enorm voordeel..hij is simpel, bijna iedereen kan hem maken als er wat kapotgaat, het zijn echte werkpaarden maar ik prefereer toch wat meer comfort en stijl

Ik heb wel ooit eens gezocht naar zo'n Tombraider special edition (uit de film dus) voor mijn vrouw maar de enige die te koop stond had een idioot hoog prijskaartje.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:59:57 #153
Stranger than fiction
pi_39750479
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ben ff foto maken van mijn waguh.
Ik rijd hier in. Bevalt prima.

pi_39750504
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef sigme het volgende:

Van wie heeft Feyenoord verloren
Van Katwijk.
quote:
en waarom is dat vermeldenswaard?
Katwijkers krijgen niets.
pi_39750526
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wijfen/invalidenbak.
pi_39750545
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Je bedoelt dat enorm vooroordeelbevestigende praatje van die Antilianen?
Zij is 22 en heeft een kind van 4. Niemand was bevoegd voogd te zijn, dus is het kind haar afgenomen.
''Dat was een cipier uit m'n vorige gevangenis. M'n vader? Hoe moet ik nou weten waar die is? Ik werk op m'n eigen manier, weet je.''
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:02:22 #157
Stranger than fiction
pi_39750565
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Wijfen/invalidenbak.
In 1 keer juist. Dat ben ik ook.
pi_39750618
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zij is 22 en heeft een kind van 4. Niemand was bevoegd voogd te zijn, dus is het kind haar afgenomen.
''Dat was een cipier uit m'n vorige gevangenis. M'n vader? Hoe moet ik nou weten waar die is? Ik werk op m'n eigen manier, weet je.''
Schuld van kolonialisme/racisme/Bush/Israel/kapitalisme.
pi_39750669
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:41 schreef sigme het volgende:

[..]

, ik type vaker ADSL dan ADHD, duidelijk. Ik bedoelde ADHD natuurlijk.
[..]

Bedankt voor al je uitzoekwerk. Maar nogmaals: mijn vertrouwen in psychiatrisch onderzoek is heel beperkt. Waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal onzin is, helemaal niet, maar er zit vervloekt veel onzin tussen.
Gezonde argwaan is goed. Het is echter geen onzin dat (a) autisme/ADHD een geestelijke aandoening is dat prima vastgesteld kan worden en dat (b) medicatie in combinatie met therapie het leven van de patient (voor zover de ziekte er invloed op heeft, en dat is significant) verbetert.

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 12-07-2006 13:12:56 ]
pi_39750737
Nee, schuld van een vrouw die haar leven niet op orde kan krijgen en niet nadenkt over wat kinderen krijgen betekent.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:07:58 #161
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39750765
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]
had je anders verwacht? Thatcher handelde ook alleen maar vanuit haar eigen gevoel en haar eigen referentiekader. Het is niet zo vreemd dat ze vanuit haar 'cliëntsysteem' een zooitje autisten en hokjesdenkers tot die rare beslissingen is gekomen waar we nu alleen maar last van hebben

(clientsysteem = een term uit de psychologie, het betekent het netwerk van sociale relaties van een cliënt dat een belangrijke invloed heeft op zijn functioneren)
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:09:35 #162
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39750818
wodwerdomme nu is dus mw'n halwe bek verdoowd
-- Bertrand Russell
pi_39750844
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

[afbeelding]
Lekker, zo'n kroeg vlakbij.
pi_39750868
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Glasnosteraar het volgende:
Tandartsen

Enige waar ik bang voor ben is de tandarts
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:11:28 #165
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39750877

zoiets
-- Bertrand Russell
pi_39750893
quote:
Nu kun je er een speld in prikken, is leuk man.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:12:44 #167
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39750927
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tandartsen

Enige waar ik bang voor ben is de tandarts
neu, ik niet, wat ik wrees zijn die eindeloze rekeningen die maar mijn briewenbus blijwen binnenstromen.
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:13:24 #168
Stranger than fiction
pi_39750957
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Lekker, zo'n kroeg vlakbij.
Jazeker, elke avond tot 3 uur s nachts in de herrie, en bij de motormuizenkroeg 10 meter verderop nemen ze van elkaar afscheid door even de 20k toeren aan te tikken.
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:13:31 #169
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39750961
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Nu kun je er een speld in prikken, is leuk man.
ik zit een beetje te dubben over wanneer die verdoving uitgewerkt is
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:14:34 #170
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39751004
Maar goed, maakt niet uit, work in progress zal ik maar zeggen

hoe is het hier, lekker zitten bitchen? 's effe kijken
-- Bertrand Russell
pi_39751042
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ik zit een beetje te dubben over wanneer die verdoving uitgewerkt is
Opdat je "trip" maar lang mag duren.
pi_39751078
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]
tot die rare beslissingen is gekomen waar we nu alleen maar last van hebben
Inderdaad. De UK is van zo'n beetje het armste tot het rijkste land van de EU opgeklommen dankzij die rare beslissingen. Wat een last.
pi_39751106
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Autodidact het volgende:
Nee, schuld van een vrouw die haar leven niet op orde kan krijgen en niet nadenkt over wat kinderen krijgen betekent.
Harteloos, empatisch gestoord persoon! Heb je soms het syndroom van Asperger?
pi_39751179
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Harteloos, empatisch gestoord persoon! Heb je soms het syndroom van Asperger?
Neu, zo'n iemand moet geholpen worden voordat het verder uit de hand loopt. Ik heb de docu niet gezien, dus ik weet niet of dat al gaande is...
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:19:38 #175
Stranger than fiction
pi_39751197
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Inderdaad. De UK is van zo'n beetje het armste tot het rijkste land van de EU opgeklommen dankzij die rare beslissingen. Wat een last.
Nee man, de UK zat in de jaren 80, begin jaren 90 in een situatie waarin er veel onrendabele industrie was. Met als gevolg werkeloosheid en andere problemen. In de tijd dat wij in een groeispurt zaten, waren ze in de UK nog aan het reorganiseren. Op het moment dat wij uitgegroeid zijn is de UK gaan groeien.
De invloed van politiek wordt altijd overschat.
pi_39751375
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee man, de UK zat in de jaren 80, begin jaren 90 in een situatie waarin er veel onrendabele industrie was. Met als gevolg werkeloosheid en andere problemen. In de tijd dat wij in een groeispurt zaten, waren ze in de UK nog aan het reorganiseren. Op het moment dat wij uitgegroeid zijn is de UK gaan groeien.
En wie heeft die organisatie doorgevoerd? Juist.
pi_39751534
quote:
Why All Porn Is Gay

By Henry Makow Ph.D.

11th Of February 2006

[link to www.savethemales.ca]

In 2004, a woman revealed details of Hugh Hefner's sex life.

If the Playboy founder is any indication, a life dedicated to porn and free sex leads to homosexuality and impotence. In old age, the former icon of suave masculinity is a grotesque self-parody.

Hefner, 79, pays a bevy of whores $2000 a week to be his girlfriends and have sex with him every Wednesday and Friday. He uses Viagra and watches male gay porn to stay erect while as many as ten concubines mount him in succession. The other girls simulate lesbian sex to arouse him.

"He doesn't really do anything," says Jill Anne Spaulding, author of the book "Upstairs." He just lies there with his Viagra erection. It's just a fake erection, and each girl gets on top of him for two minutes while the girls in the background try to keep him excited.
They'll yell things like, "F-k her daddy, f-k her daddaddy!" There's a lot of cheerleader going on!"

No one becomes a playmate without having intercourse with Hefner. The "girl next door" is now a whore; and Hefner's maudlin example of arrested development is the fitting epitaph for his Playboy Philosophy.

Playboy was not a spontaneous phenomenon. It was social engineering designed to foster homosexuality and family breakdown. See my "Playboy and the (Homo) Sexual Revolution." This is why Spaulding's revelations got little publicity.
Pornografie dient duistere doeleinden
pi_39751710
quote:
Mindcontrol door de porno industie

Als je nu je porno alleen maar gratis download, hebben ze dan ook 'mind control' over je?

Van dezelfde site als het Hefner stukje:
quote:
Western civilization has been subverted by an organized Satanic power. As I explain elsewhere, this cult is sponsored by the central banking cartel that must enslave mankind in order to consolidate its monopoly on our credit. The credit check of the future might inquire into our religious and political views.

I prided myself on having escaped the banker's Communist hoax but I realize now that Communism was the "plan" for my parent's generation. I fell hook-line-and-sinker for the "New Age", which was aimed at my generation. It is exactly like Communism, appealing to our idealism, but having an insidious hidden agenda.

I still believe some drug experiences can open the door to mysticism and religious knowledge. God does dwell within as universal Love but the God of the Illuminati is not Love. It deifies man at his lowest not his highest. It freezes us cryogenically in our own filth.

We live in interesting times. Our mainstream leaders have sold us out. Society has slipped the moorings of truth and is steered by megalomaniacs. Let's man the lifeboats of truth
En wij maar denken dat de Islam het grote gevaar is

oy, wat een gekken lopen er toch vrij rond tegenwoordig

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2006 13:38:05 ]
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:36:20 #179
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39751945
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Vergeet niet de macht van de republikeinen. Thatcher was de grondlegger van het Bush beleid
pi_39752067
quote:

Je hebt het overleefd !
pi_39752078
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:

Vergeet niet de macht van de republikeinen. Thatcher was de grondlegger van het Bush beleid
Volgens mij was dat meer Reagan als Thatcher, Harry, incluis de voodoo-economics van Reagan die nu weer gebruikt worden.
pi_39752149
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Ja, en het grijze kenteken is afgeschaft he?
Heb je nog meer geniale info voor ons?
pi_39752362
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:05 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Gezonde argwaan is goed. Het is echter geen onzin dat (a) autisme/ADHD een geestelijke aandoening is dat prima vastgesteld kan worden en dat (b) medicatie in combinatie met therapie het leven van de patient (voor zover de ziekte er invloed op heeft, en dat is significant) verbetert.
ADHD weet ik veel te weinig van, maar dat autisme een duidelijk vast te stellen aandoening is, twijfel ik geheel niet aan.

Ook niet aan de mogelijkheid deze te behandelen, daar krijg ik met regelmaat hilarische verslagen van. Ook tragische verslagen trouwens. Gaat vaak samen.
pi_39752410
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:40 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Ja, en het grijze kenteken is afgeschaft he?
Leg de running gag eens uit?
pi_39752411
quote:
Barely Legal 60 al gezien? Gave film hoor.
pi_39752484
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Autodidact het volgende:

Barely Legal 60 al gezien? Gave film hoor.
Ik zit nog bij Girls on Girls 7, ik hou het nauwelijks meer bij
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:51:37 #187
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39752633
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:38 schreef sigme het volgende:

[..]

[afbeelding]

Je hebt het overleefd !
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:57:44 #188
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39752872
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Volgens mij was dat meer Reagan als Thatcher, Harry, incluis de voodoo-economics van Reagan die nu weer gebruikt worden.
twee handen op één buik
  woensdag 12 juli 2006 @ 13:58:28 #189
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39752890
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Leg de running gag eens uit?
ja, x-ray, anders mond houden, je bent jonger dan ons.
pi_39752929
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

twee handen op één buik
Zolang het mijn buik maar niet is...
Ook leeg
pi_39753058
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 13:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Zolang het mijn buik maar niet is...
Je gaat natuurlijk niet al die rotzooi teruglezen, dus ik herhaal mezelf maar even. Wees welkom!
Altijd leuk, vrouwvolk erbij .
pi_39753159
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Je gaat natuurlijk niet al die rotzooi teruglezen, dus ik herhaal mezelf maar even. Wees welkom!
Dank je wel... En ik hoop dat ik hier behalve mijn humor ook nog zinnige dingen kan inbrengen
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:06:11 #194
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39753164
quote:

[..]

Sigme blijkt namelijk de enige van het vrouwvolk te zijn die zich weet te handhaven hier
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:08:56 #195
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753275
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Sigme blijkt namelijk de enige van het vrouwvolk te zijn die zich weet te handhaven hier
leuk zinnetje uit Devil's advocate:

Matthew 10:16
Behold, I send you forth as “sheep in the midst of wolves”: be ye therefore wise as serpents, and harmless as doves.
pi_39753277
quote:

[..]

Ik voel gelijk al een druk op me...
Ook leeg
pi_39753389
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik voel gelijk al een druk op me...
Ik twijfel er niet aan dat jij je hier kan handhaven. Misschien vervelen we je na verloop van tijd.
pi_39753436
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan dat jij je hier kan handhaven. Misschien vervelen we je na verloop van tijd.
Je kent me??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:14:03 #199
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753482
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Je kent me??
we hebben de lat wat hoger gelegd, speciaal voor Sigme
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:15:06 #200
Stranger than fiction
pi_39753517
Zeg Glasnosteraar, in wat voor wagen vervoert u zich?
pi_39753520
Welkom! *pets
pi_39753523
quote:

[..]

Ik zoek nog altijd een zinnige theorie waarom vrouwen zoveel minder dan mannen zich mengen in politieke discussie. Ik dacht eerst dat er blijkbaar minder vrouwen dan mannen rondhangen op internetfora, maar dat was een schatting die ernstig vertekend werd door onwetendheid van het bestaan van fora over onderwerpen waar ik dan weer niet dood gevonden wil worden.
pi_39753556
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Je kent me??
Natuurlijk.
pi_39753682
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zoek nog altijd een zinnige theorie waarom vrouwen zoveel minder dan mannen zich mengen in politieke discussie. Ik dacht eerst dat er blijkbaar minder vrouwen dan mannen rondhangen op internetfora, maar dat was een schatting die ernstig vertekend werd door onwetendheid van het bestaan van fora over onderwerpen waar ik dan weer niet dood gevonden wil worden.
Volgens mij is dat een vraagstuk die binnen elke politieke partij ook speelt. Er zijn veel antwoorden te bedenken maar dan zijn er ook weer genoeg vrouwen die ze weten te ontkrachten. Ik noem het feit dat vrouwen hun mening niet durven te geven, maar ja, dat gaat weer niet op als ik mijn haar niet leuk heb zitten (dit was even ter illustratie ). Toch denk ik wel eens dat vrouwen te bescheiden zijn, vaak denken dat hun mening er niet toe doet. Of dat ze eerst een bevestiging willen hebben dat hun mening hout snijdt. En sig, ik hoop je nergens dood te vinden hoor
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:56 #205
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39753718
Vrouwen die hun mening geven zijn eng...
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:21:14 #206
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753728
zeg, we krijgen toch niet dat oeverloze gezwam waarom penetratie niet goed is en emancipatie wel hè?
Vertel eens wat over je politieke kleur, VM ?
pi_39753752

De mijne, iets aangepast. 0 tot 30 in 10 seconden.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:22:51 #208
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753778
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

De mijne, iets aangepast. 0 tot 30 in 10 seconden.
de mijne, 8 tot 30 cm in luttele seconden
pi_39753799
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg, we krijgen toch niet dat oeverloze gezwam waarom penetratie niet goed is en emancipatie wel hè?
Vertel eens wat over je politieke kleur, VM ?
Penetratie is altijd goed, en soms lekker En emancipatie is maar net hoe je het zelf invult. Ik ben niet beter, specialer, slechter omdat ik vrouw ben. Ik ben gewoon wie ik ben, en maak mijn eigen keuzes.
Ook leeg
pi_39753803
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef Maerycke het volgende:
Heeeeeeel eng! Voor je het weet willen ze stemrecht en gelijkwaardigheid!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:24:25 #211
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39753843
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het idee! Ik blijf wel gewoon achter het aanrecht staan.
pi_39753935
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb zo de neiging om hier even (te) diep op in te gaan
Ook leeg
pi_39753987
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef Maerycke het volgende:
Nou en? Weerhoud dat jou?
Ik bedoel - dat is geen antwoord. Waarom zou het vrouwen weerhouden? Juist op een forum, men kan mij wel een onvrouwelijke haaibaai vinden - in het echt zou me dat misschien dwarszitten, maar hier toch juist niet.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een vraagstuk die binnen elke politieke partij ook speelt. Er zijn veel antwoorden te bedenken maar dan zijn er ook weer genoeg vrouwen die ze weten te ontkrachten. Ik noem het feit dat vrouwen hun mening niet durven te geven, maar ja, dat gaat weer niet op als ik mijn haar niet leuk heb zitten (dit was even ter illustratie ). Toch denk ik wel eens dat vrouwen te bescheiden zijn, vaak denken dat hun mening er niet toe doet. Of dat ze eerst een bevestiging willen hebben dat hun mening hout snijdt. En sig, ik hoop je nergens dood te vinden hoor
Ok, kom ik geen terugbezoekjes afleggen in LIF of ONZ .
Hoewel.. LIF, daar heb ik laatst zomaar wat gepost .

En bevestiging dat je mening houdt snijdt, dan zal je 'm toch moeten ventileren.. liefst voor een kritisch publiek.

Maar goed, ik snap het dus niet. Je moet het antwoord natuurlijk ook niet zoeken bij de dames die wél hun mening geven, maar bij die zwijgers. Maar ja, krijg daar maar eens iets uit..
pi_39753995
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:24 schreef Maerycke het volgende:

Het idee! Ik blijf wel gewoon achter het aanrecht staan.
Ah, U is Fortyunist?
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:28:18 #216
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39753997
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg Glasnosteraar, in wat voor wagen vervoert u zich?
ik ben meer van de motorfietsen al heb ik op dit moment alleen nog maar een 2-takt off-the-road die bij m'n ouders op de Veluwe staat. Verder heb ik een

fiets
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:29:53 #217
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754051
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou en? Weerhoud dat jou?
Ik bedoel - dat is geen antwoord. Waarom zou het vrouwen weerhouden? Juist op een forum, men kan mij wel een onvrouwelijke haaibaai vinden - in het echt zou me dat misschien dwarszitten, maar hier toch juist niet.
Let even op de PI, schat Niet gelijk zo driftig worden...
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:15 #218
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754060
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, U is Fortyunist?
Altijd al wat gehad met kale mannen ja...
pi_39754063
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Ik heb zo de neiging om hier even (te) diep op in te gaan
Dat zou te veel eer zijn voor mijn ironische opmerking

Serieus, ik ben van mening dat vrouwen zich veel meer met politiek moeten bemoeien, actief en passief, politiek is m.i. nog steeds veel te zeer een mannenzaak en dat is nu niet echt een correcte afspiegeling van onze samenleving.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:47 #220
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39754072
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

leuk zinnetje uit Devil's advocate:

Matthew 10:16
Behold, I send you forth as “sheep in the midst of wolves”: be ye therefore wise as serpents, and harmless as doves.
en dan te bedenken dat het floripas was die mijn de sc van POL inlokte. Loeder
-- Bertrand Russell
pi_39754078
Goed zo, sigme. Penetreren!
pi_39754117
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef sigme het volgende:

En bevestiging dat je mening hout snijdt, dan zal je 'm toch moeten ventileren.. liefst voor een kritisch publiek.

Maar goed, ik snap het dus niet. Je moet het antwoord natuurlijk ook niet zoeken bij de dames die wél hun mening geven, maar bij die zwijgers. Maar ja, krijg daar maar eens iets uit..
Vrouwen doen het meer onderons, tenminste dat is iets wat mij wel eens opvalt. Als er een vrouw met haar kop boven de andere uitsteekt, lijkt het wel eens of al haar soortgenoten alleen maar die kop af willen hakken. Zou jaloezie dan toch een rol spelen?
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:33:01 #223
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754155
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Vrouwen doen het meer onderons, tenminste dat is iets wat mij wel eens opvalt. Als er een vrouw met haar kop boven de andere uitsteekt, lijkt het wel eens of al haar soortgenoten alleen maar die kop af willen hakken. Zou jaloezie dan toch een rol spelen?
Je kunt beter vragen wanneer bij vrouwen onderlinge jaloezie géén rol speelt. Ik vind het soms werkelijk onvoorstelbaar hoe vrouwen op andere vrouwen kunnen reageren.
pi_39754180
Ach, bij vrouwen ga je iets minder snel flamen...daar blijft het verschil wel bij .
pi_39754292
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zou te veel eer zijn voor mijn ironische opmerking

Serieus, ik ben van mening dat vrouwen zich veel meer met politiek moeten bemoeien, actief en passief, politiek is m.i. nog steeds veel te zeer een mannenzaak en dat is nu niet echt een correcte afspiegeling van onze samenleving.
Tuurlijk is het leuk en goed dat ook vrouwen zich bezighouden met de politiek. En gelukkig kom ik ze heel vaak tegen. Maar het gevaar is wel dat vrouwen dan gekozen worden omdat ze vrouw zijn en misschien wel minder geschikt voor een bepaalde functie. Ik moet er niet aan denken dat ik alleen maar gekozen word omdat ik toevallig vrouw ben. Ik wil gekozen worden omdat ik ook geschikt ben voor die functie!
Ook leeg
pi_39754321
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Let even op de PI, schat Niet gelijk zo driftig worden...
Pardon, het was geheel niet driftig. Ik ben nooit driftig, Maerycke
Om te beginnen is mij bekend dat het jou niet weerhoud
pi_39754327
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen wanneer bij vrouwen onderlinge jaloezie géén rol speelt. Ik vind het soms werkelijk onvoorstelbaar hoe vrouwen op andere vrouwen kunnen reageren.
Ik bedoelde mijn vraag ook licht cynisch
Ook leeg
pi_39754362
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Apropos het volgende:
Goed zo, sigme. Penetreren!
Ghe.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:41:21 #229
Stranger than fiction
pi_39754427
Ben benieuwd waneer het weer over ongesteldheid gaat...
pi_39754438
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Autodidact het volgende:
Ach, bij vrouwen ga je iets minder snel flamen...daar blijft het verschil wel bij .
Waarom? Er zijn vrouwen genoeg die het flamen niet kunnen laten.. Die er juist genoegen uithalen om een ander onderuit te kunnen halen.. Ik zie niet in waarom ik minder geflamed moet worden dan een manspersoon..
Ook leeg
pi_39754456
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Tuurlijk is het leuk en goed dat ook vrouwen zich bezighouden met de politiek. En gelukkig kom ik ze heel vaak tegen. Maar het gevaar is wel dat vrouwen dan gekozen worden omdat ze vrouw zijn en misschien wel minder geschikt voor een bepaalde functie. Ik moet er niet aan denken dat ik alleen maar gekozen word omdat ik toevallig vrouw ben. Ik wil gekozen worden omdat ik ook geschikt ben voor die functie!
Hmm, Ik denk dat het risico dat vrouwen ge/verkozen omdat ze vrouwen zijn nu groter is dan bij een grotere participatie van vrouwen, de keuze is nu kleiner en daardoor zal men om strategische redenen in de politiek soms besluiten een vrouw op een lijst te zetten puur omdat ze een vrouw is.

In het bedrijfsleven zie je vaak overigens het omgekeerde, vrouwen moeten zich vaker bewijzen als mannen om dezelfde posities te verkrijgen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:42:34 #232
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39754463
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat het floripas was die mijn de sc van POL inlokte. Loeder
Ik moest van de week nog aan Floripas denken, waar is die eigenlijk gebleven??
Zonder opgaaf van reden verdwijn je niet zomaar, of je moet echt schijt aan iedereen hebben
pi_39754464
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Klik
Ook leeg
pi_39754481
quote:
Zodra jij een bitchy opmerking maakt zal ik vragen of je ongesteld bent, ok?
pi_39754491
quote:
Vrouwen die bij elkaar in huis wonen, ovuleren na verloop van tijd gelijktijdig. Een van de raarste fenomenen van het dierenrijk.
pi_39754517
quote:
. OUD-SC.
pi_39754521
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Oh maar mevrouwtje, we kiezen je heus omdat je ook best geschikt bent voor die functie..
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

Ik vind dat toch wel zo'n onzin.

Ik voel me niks meer gespiegeld door een vrouw dan door een man in de politiek. Politiek gaat over ideeën - ik wil mijn ideeën laten representeren door iemand die mijn ideeën deelt. Dat is mijn enige criterium voor politiek.
pi_39754540
Herkenbaarheid is de dood van de politiek.
pi_39754615
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh maar mevrouwtje, we kiezen je heus omdat je ook best geschikt bent voor die functie..
[..]

Ik voel me niks meer gespiegeld door een vrouw dan door een man in de politiek. Politiek gaat over ideeën - ik wil mijn ideeën laten representeren door iemand die mijn ideeën deelt. Dat is mijn enige criterium voor politiek.
Ik dacht ook dat we de verzuiling en etnische vertegenwoordiging wel achter ons hebben gelaten....
pi_39754638
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmm, Ik denk dat het risico dat vrouwen ge/verkozen omdat ze vrouwen zijn nu groter is dan bij een grotere participatie van vrouwen, de keuze is nu kleiner en daardoor zal men om strategische redenen in de politiek soms besluiten een vrouw op een lijst te zetten puur omdat ze een vrouw is.

In het bedrijfsleven zie je vaak overigens het omgekeerde, vrouwen moeten zich vaker bewijzen als mannen om dezelfde posities te verkrijgen.
Ja, maar door wie komt dat? Komt dat door de vrouw zelf? Omdat er een onzekerheid in haar schuilt? Of komt dat echt omdat de mannen dat opleggen?
Ik ben een tijd trainster geweest van een herenteam waterpolo. Ja, ik heb ook overlegd met de mannen dat ik de cursus ging doen, echter niet omdat ik vrouw ben maar om het feit dat ik geen enkele ervaring had op wedstrijdgebied en ook zelf nooit een goede training heb gehad. Toch hebben ze mij geaccepteerd en hebben we een heerlijke tijd gehad.
Ik heb het jeugdteam opgezet en daar was ik samen met een man trainer. Het is wel zo dat we op andere accenten legden. Had dat met man/vrouw te maken? Of meer met onze ervaring? Ik denk het laatste... Toch vonden een aantal spelers mij een betere trainer dan de man, hoewel ik wel eens mis zat in de tactiek. Ik heb duidelijk als antwoord gegeven dat ik niet slechter of beter ben, maar dat ik anders ben, ik vond andere aspecten (zoals het thuis voelen in het team) belangrijker! Ik heb er een hecht team van weten te maken, en als je dat al voorelkaar hebt, dan komt het met de wedstrijden vanzelf ook goed!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:50:30 #241
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39754706
quote:

.....

en ik had nog wel het plannetje dat mannen maar helemaal uitgesloten moesten worden van de politiek, Afrika bijvoorbeeld zou daar volgens mij zeer mee geholpen zijn.
-- Bertrand Russell
pi_39754728
quote:

[..]

[..]

En ach, laten ze me maar lekker nemen door mijn mooie koppie

Nee, je hebt gelijk. Dat woordje 'ook' staat er volstrekt overbodig.
Ook leeg
pi_39754762
McDonalds haalt omstreden urinoirs weg

Meneer Pijpers "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken."

Het lijkt wel een slechte Lebbis&Jansen-grap.
pi_39754775
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

en ik had nog wel het plannetje dat mannen maar helemaal uitgesloten moesten worden van de politiek, Afrika bijvoorbeeld zou daar volgens mij zeer mee geholpen zijn.
Ok, daar zou ik dan wel weer voor zijn. Maar breek ze dan gelijk bij geboorte de knietjes, anders pikken ze de macht gewoon weer terug.
pi_39754785
quote:

[..]

Waarom uitsluiten? Is het niet gewoon leuker om het samen te doen? Gewoon mannen en vrouwen naast elkaar?
Ook leeg
pi_39754804
quote:

[..]

Dan heb je elke dag Hirsi Ali-gates/bitchfights.
pi_39754823
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Ja, maar door wie komt dat? Komt dat door de vrouw zelf? Omdat er een onzekerheid in haar schuilt? Of komt dat echt omdat de mannen dat opleggen?
Ik denk dat de oorzaken meervoudig zijn, er zijn nog altijd mannen (en vrouwen) die vinden dat er "mannenberoepen" zijn, er zijn ook nog zat die vinden dat vrouwen thuis moeten blijven en dat de man de pater familias moet zijn. Dat zijn in mijn idee vrij 'achterlijke' denkbeelden maar nog lang niet zo zeldzaam als ik zou willen.

Als ouders met die gedachtengang een meisje opvoeden dan is er een zekere kans dat zij zich daardoor voor bepaalde zaken niet geschikt zal achten en onzeker zal zijn. Ik denk dat niet het per se alleen van mannen afkomt overigens, er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Ik heb er een aantal in mijn familie zelfs
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:54:40 #248
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39754836
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef Autodidact het volgende:
McDonalds haalt omstreden urinoirs weg

Meneer Pijpers "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken."

Het lijkt wel een slechte Lebbis&Jansen-grap.
weer zo'n kutAmerikaan die het voor Nederland verpest. Ze zouden ze verplichte excursies naar het strafhof in Den Haag moeten geven
Waar bemoeien die lui zich mee ?
pi_39754910
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat de oorzaken meervoudig zijn, er zijn nog altijd mannen (en vrouwen) die vinden dat er "mannenberoepen" zijn, er zijn ook nog zat die vinden dat vrouwen thuis moeten blijven en dat de man de pater familias moet zijn. Dat zijn in mijn idee vrij 'achterlijke' denkbeelden maar nog lang niet zo zeldzaam als ik zou willen.

Als ouders met die gedachtengang een meisje opvoeden dan is er een zekere kans dat zij zich daardoor voor bepaalde zaken niet geschikt zal achten en onzeker zal zijn. Ik denk dat niet het per se alleen van mannen afkomt overigens, er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Ik heb er een aantal in mijn familie zelfs
Je moet niet kijken naar een groep, je moet kijken wat je zelf wil en kan.. Ik kan niet metselen, dus metselaar zal ik niet snel worden. Maar verpleging zit volgens mij ook niet in mijn genen, dus dat beroep sluit ik ook uit. Eerst kijken wat je zelf kan en wat je zelf wilt! Als een vrouw liever thuis blijft om voor haar kinderen te zorgen, heb ik daar geen moeite mee. Wel als ze dit opgelegd krijgt door haar omgeving. Of juist dat ze aan het werk is gegaan en liever thuisblijft, omdat de omgeving dit wil...
Ook leeg
pi_39754942
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat we de verzuiling en etnische vertegenwoordiging wel achter ons hebben gelaten....
Heb jij eigenlijk wel een goeie vertegenwoordiger?
pi_39755006
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:58 schreef sigme het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk wel een goeie vertegenwoordiger?
Vast wel Hoe bedoel je?
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:00:38 #252
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39755012
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Waarom uitsluiten? Is het niet gewoon leuker om het samen te doen? Gewoon mannen en vrouwen naast elkaar?
nou ja, we hoeven het natuurlijk ook niet zo zwart - wit te zien, zo'n Balkenende is natuurlijk geen echte man, laat staan Femke Halsema, dus enige flexibiliteit is mogelijk. Samenwerken met vrouwen is trouwens alleen leuk als je de enige man bent.

Maar ik had meer Afrika in gedachten, knietjes breken lijkt me wat cru, mischien is het wat als die Afrikaanse vrouwen aan een pil gaan waardoor ze alleen nog meisjes krijgen.
-- Bertrand Russell
pi_39755075
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh ja - vlak nooit de bijdrage van vrouwen uit aan het overerven van cultuur. De meest vrouwonderdrukkende systemen steunen voor de helft op vrouwen.

Net zoals het een denkfout is te denken dat vrouwen geen invloed hebben op bestuur als ze geen kiesrecht hebben.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:02:44 #254
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39755093
lees trouwens dat Geenstijl nu extreemrechts zou zijn

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014811.html
-- Bertrand Russell
pi_39755129
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

nou ja, we hoeven het natuurlijk ook niet zo zwart - wit te zien, zo'n Balkenende is natuurlijk geen echte man, laat staan Femke Halsema, dus enige flexibiliteit is mogelijk. Samenwerken met vrouwen is trouwens alleen leuk als je de enige man bent.

Maar ik had meer Afrika in gedachten, knietjes breken lijkt me wat cru, mischien is het wat als die Afrikaanse vrouwen aan een pil gaan waardoor ze alleen nog meisjes krijgen.
Geloof me, vrouwen met vrouwen is niet leuk als je vrouw bent. Tenminste, ik vind het niet leuk. Ik werk nu met alleen maar vrouwen. Ook één man er tussen zetten is niet een optie, want dan komt er weer een vorm van jaloezie bij kijken..
Ook leeg
pi_39755176
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh ja - vlak nooit de bijdrage van vrouwen uit aan het overerven van cultuur. De meest vrouwonderdrukkende systemen steunen voor de helft op vrouwen.

Net zoals het een denkfout is te denken dat vrouwen geen invloed hebben op bestuur als ze geen kiesrecht hebben.
De man moet 's avonds zijn verhaal kwijt kunnen en iemand hebben die met goede ideeën komt.. En ja, daar komt dan de vrouw om de hoek kijken
Ook leeg
pi_39755196
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ik vind samenwerken bijna alleen leuk als er niet meer dan 25% vrouwen zijn.
quote:
Eh.. *knars* logische oplossing: dan moeten niet-Afrikaanse mannen voor de bevruchting zorgen. Je bent echt oversext jij!
pi_39755257
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vast wel Hoe bedoel je?
Nou ja, eentje met het juiste pigment en krulletjes gehalte enzo. Ideeën geen bezwaar.
pi_39755267
Ik heb nog niet eerder ergens van zulke lange antwoorden gegeven, wat doen jullie toch met me??
Ook leeg
pi_39755304
De carrière van Lubbers en de helft van de republikeinse partij is beïnvloed door vrouwen...
pi_39755361
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb nog niet eerder ergens van zulke lange antwoorden gegeven, wat doen jullie toch met me??
We hebben het ergens over?
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:11:30 #262
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39755391
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Geloof me, vrouwen met vrouwen is niet leuk als je vrouw bent. .............
niet echt ons (mannen) probleem dus
-- Bertrand Russell
pi_39755414
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:08 schreef Autodidact het volgende:
De carrière van Lubbers en de helft van de republikeinse partij is beïnvloed door vrouwen...
Probeer het nog eens.
pi_39755435
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

En toch moet je als vrouw met vrouwen werken wil je daar één man tussen krijgen
Ook leeg
pi_39755468
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, eentje met het juiste pigment en krulletjes gehalte enzo. Ideeën geen bezwaar.
. Ik heb geen krulletjes hoor. Ik weet niet....Boris Dittrich is immigrantenzoon geloof ik, maar verder weet ik het niet en voel geen vertegenwoordiging op zo'n manier (wat kan mij het schelen). Anders krijg je de Singh Varma's en Rabbaes van de politiek.
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:13:57 #266
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39755482
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik vind samenwerken bijna alleen leuk als er niet meer dan 25% vrouwen zijn.
[..]

Eh.. *knars* logische oplossing: dan moeten niet-Afrikaanse mannen voor de bevruchting zorgen. Je bent echt oversext jij!
Dan noem ik mij Shaka Doekoe en ga midden in Afrika zitten
-- Bertrand Russell
pi_39755520
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:11 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Maar jij vind gezelschap met allemaal vrouwen behalve jezelf fijn?
En als er dan een paar mannen zijn, zeg 20% man, is dat dan nog goed samenwerken?

Mijn vriend vond het leger echt vréselijk, alleen maar mannen. Hij is ontslagen.. als dienstplichtige, wegens verregaande ongeschiktheid.
pi_39755529
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]

We hebben het ergens over?
Ja, maar is de discussie die we nu voeren niet een discussie waar niet uit te komen is... Zolang er mannen en vrouwen zijn zal ook deze discussie blijven voortbestaan.. Ach, misschien moeten we allemaal zo rond onze veertigste een geslachtsverandering ondergaan. Ben je gelijk van je midlife-crisis af
Ook leeg
pi_39755707
"Mr Lincoln said we might very well self-destruct, and you don't have to look very long to see the signs of it today. After all, if we can just get more of our men to have sex with more men we wont have to worry about babies being born. If we can just get more women to get out there in the market place and start acting like men, and if we can just get other women to look at motherhood as if it's some dread terminal illness, if we can just get society so drunk and so drugged if ever anybody does get pregnant we can abort the baby!"

Televangelist rev. James Robison

Hij is zó gaaf
pi_39755709
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:13 schreef Autodidact het volgende:

[..]

. Ik heb geen krulletjes hoor. Ik weet niet....Boris Dittrich is immigrantenzoon geloof ik, maar verder weet ik het niet en voel geen vertegenwoordiging op zo'n manier (wat kan mij het schelen). Anders krijg je de Singh Varma's en Rabbaes van de politiek.
Precies.

Ik word natuurlijk tot in de puntjes gerepresenteerd door Halsema: betweter, krullen, vrouw. Voor mij een hele verbetering ten opzichte van Rossenmuller, die representeerde slechts betweter, krullen.
pi_39755782
In het filmpje (With God on Our Side: George W. Bush and the Rise of the Religious Right) zie je de opname van deze uitspraak, inclusief passievolle Jerry Springer-achtige lichaamsbewegingen.
pi_39755912
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ja, maar is de discussie die we nu voeren niet een discussie waar niet uit te komen is...
Welkom in POL .
quote:
Zolang er mannen en vrouwen zijn zal ook deze discussie blijven voortbestaan.. Ach, misschien moeten we allemaal zo rond onze veertigste een geslachtsverandering ondergaan. Ben je gelijk van je midlife-crisis af
Oeh, dat vind ik wel een goed voorstel !
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:32:02 #273
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39756144
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Maar jij vind gezelschap met allemaal vrouwen behalve jezelf fijn?
En als er dan een paar mannen zijn, zeg 20% man, is dat dan nog goed samenwerken?

Mijn vriend vond het leger echt vréselijk, alleen maar mannen. Hij is ontslagen.. als dienstplichtige, wegens verregaande ongeschiktheid.
Ach, voor werk of opdrachten is in feite alleen relevant of mensen zich inzetten, of niet. Maar vrouwen kunnen het uitzicht en de motivatie verbeteren.

En het leger, tja, dat lijkt mij ook geen pretje, dat gedoe met dat gecommandeer, niets voor mij.

Ik ga maar eens boodschappen doen, ik denk dat ik van die schuimpjes ga kopen om te snoepen, die driehoekige dingetjes. En kwark met banaan ofzo
-- Bertrand Russell
pi_39756165
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom in POL .
Ik bedoelde eigenlijk dat ik zelf niet eens begrijp dat ik me zo mee laat slepen.. Meestal ben ik het na drie argumenten al zat.. Maar jullie zijn leuk om te discussieren, denk dat dat het is!
Ook leeg
pi_39756325
quote:

Inderdaad. Het was al weer eens tijd voor een nieuwe Floripas-kloon.
pi_39756346
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:20 schreef sigme het volgende:

[..]

Precies.

Ik word natuurlijk tot in de puntjes gerepresenteerd door Halsema: betweter, krullen, vrouw. Voor mij een hele verbetering ten opzichte van Rossenmuller, die representeerde slechts betweter, krullen.
Ik zeg: Tara Sing Varma.
pi_39756431
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:32 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ach, voor werk of opdrachten is in feite alleen relevant of mensen zich inzetten, of niet. Maar vrouwen kunnen het uitzicht en de motivatie verbeteren.
Dat is dan ook veruit het efficientst met véél mannenn en een paar goed geselcteerde vrouwen. Ghe. Heeft iemand nog een baantje voor een motivatie- en uitzichtverbeterende kortgerokte dame, gespecialiseerd in forummen?
quote:
En het leger, tja, dat lijkt mij ook geen pretje, dat gedoe met dat gecommandeer, niets voor mij.

Ik ga maar eens boodschappen doen, ik denk dat ik van die schuimpjes ga kopen om te snoepen, die driehoekige dingetjes. En kwark met banaan ofzo
Ghe. Jij zou best tot je recht komen na de verbouwing op je veertigste, nietwaar?
Nog.. 6 jaartjes?

Ach en daarna is alles toch reddeloos verloren .
pi_39756523
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat is dan ook veruit het efficientst met véél mannenn en een paar goed geselcteerde vrouwen. Ghe. Heeft iemand nog een baantje voor een motivatie- en uitzichtverbeterende kortgerokte dame, gespecialiseerd in forummen?
Jaja, kan lekker koffie zetten en staat zo gezellig aan je bureau zijn zeker ook argumenten die je kan aankaarten?
Ook leeg
pi_39756528
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik zeg: Tara Sing Varma.
Arhg! Je verdient eeuwig vervloekt te worden !
pi_39756573
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Jaja, kan lekker koffie zetten en staat zo gezellig aan je bureau zijn zeker ook argumenten die je kan aankaarten?
Desnoods, maar dan wil ik meer verdienen.
pi_39756600
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Arhg! Je verdient eeuwig vervloekt te worden !
Die was zo'n betweter, die wist het zelfs beter dan haar dokter!
pi_39756636
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:38 schreef -IksRee- het volgende:

[..]

Inderdaad. Het was al weer eens tijd voor een nieuwe Floripas-kloon.
Check haar postgeschiedenis, X-Ray
pi_39756706
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je bij mij diepuitgesneden bloesjes zet in plaats van kortgerokt solliciteer ik naar dezelfde functie!
Ook leeg
pi_39756743
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Check haar postgeschiedenis, X-Ray
Als dit over de mijne gaat, ben ik me bewust van de vreemde move.. Van ONZ naar POL.. Zijn vast niet veel die me dat na doen
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:51:17 #285
66825 Reya
Fier Wallon
pi_39756746
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef sigme het volgende:

[..]

Probeer het eens bij het secretariaat van Ruud Lubbers
pi_39756789
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:46 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Die was zo'n betweter, die wist het zelfs beter dan haar dokter!
En ze had krullen, en ze was vrouw. Maar toch te dom en te lelijk om mij te mogen representeren hoor. Tsk.

Ha, wat ziet mijn oog? Bijna 4 uur! Ik ga lekker weg, naar buiten, eens kijken of ik met iemand een mooie representatieve man-vrouw discussie over penetratie kan voeren ofzo..
pi_39756797
Onzin-posters.
pi_39756836
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:52 schreef sigme het volgende:

[..]

En ze had krullen, en ze was vrouw. Maar toch te dom en te lelijk om mij te mogen representeren hoor. Tsk.

Ha, wat ziet mijn oog? Bijna 4 uur! Ik ga lekker weg, naar buiten, eens kijken of ik met iemand een mooie representatieve man-vrouw discussie over penetratie kan voeren ofzo..
Dan rest mij alleen nog jou veel plezier te wensen!!!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:00 #289
Stranger than fiction
pi_39756954
  woensdag 12 juli 2006 @ 15:56:12 #290
66825 Reya
Fier Wallon
pi_39756962
Komt Johan de With hier eik nog wel eens?
pi_39756991
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Reya het volgende:

[..]

Probeer het eens bij het secretariaat van Ruud Lubbers
Hm. Kan jij niet de macht grijpen? Word ik wel charmante assistente.
Ik ben meer productieverhogend als de baas me wat aanstaat, als ik zin heb kan ik namelijk soms best ook zelf wat nuttigs doen.

Maar nu moet ik weg, de productie voor vandaag is weer geleverd.
pi_39757020
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef Reya het volgende:
Da's Apropos.

pi_39757044
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:56 schreef Reya het volgende:
Dadelijk komt 'ie wel. Topicje openen.

(hij heet nu Apropos)
pi_39757277
Ik ga even lekker een bakkie koffie maken, tuinstoel zoeken en krantje lezen!!

Ook leeg
pi_39757288
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 15:58 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Dadelijk komt 'ie wel. Topicje openen.

(hij heet nu Apropos)
Waarschijnlijk wel.
Waarmee kan ik u van dienst zijn, Reya?
  woensdag 12 juli 2006 @ 16:06:56 #296
66825 Reya
Fier Wallon
pi_39757336
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Apropos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel.
Waarmee kan ik u van dienst zijn, Reya?
Ik vroeg me af of je nog bestond.
pi_39757387
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef Reya het volgende:

[..]

Het gaat me best goed af. Mooi onderschrift, trouwens.
pi_39757611
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 16:06 schreef Reya het volgende:

Da's wel een heel existentieele vraag zo op de woensdag middag
pi_39757623
Over de reden dat Zidane tot zijn daad kwam, is al druk gespeculeerd. FOK! berichtte al dat Materazzi Zidanes moeder een hoer genoemd zou hebben. Ook gaan er verhalen rond dat datzelfde over zijn zus gezegd zou zijn of dat hij voor terrorist uitgemaakt werd. Zidanes moeder heeft overigens laten weten dat Materazzi als het aan haar ligt gecastreerd gaat worden, en dat ze zijn testikels op een bord wil hebben. Wat ze er daarna mee wil doen, heeft ze niet gezegd. Vanavond om acht uur zal Zidane live op de Franse zender Canal Plus zijn verhaal vertellen.

Fascinerend...
pi_39757687
Weet je wat,
pi_39757697
laat een ander het maar doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')