Vastquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja ja, vastgordenHet is een ontwerp uit de jaren 40 en volgens mij dateert de vering en comfort ook uit die tijd.
Minstens relatief hard - Landrovers stuiven door de delen van Afrika waar ik geweest ben. Harder dan 120 is natuurlijk helemaal van god los, ik vind 120 al hard. Soms rij ik hard hoor..quote:"Niet zo hard rijden" Heb jij ooit een Landrover hard zien rijden dan? Allemachtig, je KAN er niet eens harder mee als 120 omdat je dan van de weg stuitert! Nee, bedankt, dan maar een helemaal niet lelijke Discovery![]()
De originele Landrover heeft een enorm voordeel..hij is simpel, bijna iedereen kan hem maken als er wat kapotgaat, het zijn echte werkpaarden maar ik prefereer toch wat meer comfort en stijlquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef sigme het volgende:
Minstens relatief hard - Landrovers stuiven door de delen van Afrika waar ik geweest ben. Harder dan 120 is natuurlijk helemaal van god los, ik vind 120 al hard. Soms rij ik hard hoor..
In Namibie hebben ze zandwegen waar je makkelijk met meer dan 120 over kan - moet je geen Landrover rijden natuurlijk.
Ik rijd hier in. Bevalt prima.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ben ff foto maken van mijn waguh.
Van Katwijk.quote:
Katwijkers krijgen niets.quote:en waarom is dat vermeldenswaard?
Wijfen/invalidenbak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik rijd hier in. Bevalt prima.
[afbeelding]
Zij is 22 en heeft een kind van 4. Niemand was bevoegd voogd te zijn, dus is het kind haar afgenomen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:24 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat enorm vooroordeelbevestigende praatje van die Antilianen?
In 1 keer juist.quote:
Schuld van kolonialisme/racisme/Bush/Israel/kapitalisme.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zij is 22 en heeft een kind van 4. Niemand was bevoegd voogd te zijn, dus is het kind haar afgenomen.
''Dat was een cipier uit m'n vorige gevangenis. M'n vader? Hoe moet ik nou weten waar die is? Ik werk op m'n eigen manier, weet je.''
Gezonde argwaan is goed. Het is echter geen onzin dat (a) autisme/ADHD een geestelijke aandoening is dat prima vastgesteld kan worden en dat (b) medicatie in combinatie met therapie het leven van de patient (voor zover de ziekte er invloed op heeft, en dat is significant) verbetert.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:41 schreef sigme het volgende:
[..]
, ik type vaker ADSL dan ADHD, duidelijk. Ik bedoelde ADHD natuurlijk.
[..]
Bedankt voor al je uitzoekwerk. Maar nogmaals: mijn vertrouwen in psychiatrisch onderzoek is heel beperkt. Waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal onzin is, helemaal niet, maar er zit vervloekt veel onzin tussen.
had je anders verwacht? Thatcher handelde ook alleen maar vanuit haar eigen gevoel en haar eigen referentiekader. Het is niet zo vreemd dat ze vanuit haar 'cliëntsysteem' een zooitje autisten en hokjesdenkers tot die rare beslissingen is gekomen waar we nu alleen maar last van hebbenquote:
Lekker, zo'n kroeg vlakbij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik rijd hier in. Bevalt prima.
[afbeelding]
Tandartsenquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Glasnosteraar het volgende:
wodwerdommenu is dus mw'n halwe bek verdoowd
Nu kun je er een speld in prikken, is leuk man.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:09 schreef Glasnosteraar het volgende:
wodwerdommenu is dus mw'n halwe bek verdoowd
neu, ik niet, wat ik wrees zijn die eindeloze rekeningen die maar mijn briewenbus blijwen binnenstromen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tandartsen![]()
Enige waar ik bang voor ben is de tandarts![]()
Jazeker, elke avond tot 3 uur s nachts in de herrie, en bij de motormuizenkroeg 10 meter verderop nemen ze van elkaar afscheid door even de 20k toeren aan te tikken.quote:
ik zit een beetje te dubben over wanneer die verdoving uitgewerkt isquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nu kun je er een speld in prikken, is leuk man.
Opdat je "trip" maar lang mag duren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef Glasnosteraar het volgende:
[..]
ik zit een beetje te dubben over wanneer die verdoving uitgewerkt is![]()
Inderdaad. De UK is van zo'n beetje het armste tot het rijkste land van de EU opgeklommen dankzij die rare beslissingen. Wat een last.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
tot die rare beslissingen is gekomen waar we nu alleen maar last van hebben
Harteloos, empatisch gestoord persoon! Heb je soms het syndroom van Asperger?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Autodidact het volgende:
Nee, schuld van een vrouw die haar leven niet op orde kan krijgen en niet nadenkt over wat kinderen krijgen betekent.
Neu, zo'n iemand moet geholpen worden voordat het verder uit de hand loopt. Ik heb de docu niet gezien, dus ik weet niet of dat al gaande is...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:17 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Harteloos, empatisch gestoord persoon! Heb je soms het syndroom van Asperger?
Nee man, de UK zat in de jaren 80, begin jaren 90 in een situatie waarin er veel onrendabele industrie was. Met als gevolg werkeloosheid en andere problemen. In de tijd dat wij in een groeispurt zaten, waren ze in de UK nog aan het reorganiseren. Op het moment dat wij uitgegroeid zijn is de UK gaan groeien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:16 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Inderdaad. De UK is van zo'n beetje het armste tot het rijkste land van de EU opgeklommen dankzij die rare beslissingen. Wat een last.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |