Oef.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:06 schreef pberends het volgende:
[[url=http://img148.imagevenue.com/loc409/th_20175_16772_KeeleyHazell_Naked006__409lo.jpg]afbeelding][/URL]
Belangrijker nog; hoe moet zo'n kind zich staande houden?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh ja wacht, Nikky is zwanger van die Boebiedoe he?![]()
Is dat echt waar?
Jammer. De vpro had een tijdje geleden een mooie docu over 'm gemaakt. Hij werd beschouwd als een genie maar ook als een gek. Hopelijk zenden ze die docu weer uit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:56 schreef Autodidact het volgende:
Pink Floyd's Barrett dies aged 60
[afbeelding]
Kennelijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:03 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Oh ja wacht, Nikky is zwanger van die Boebiedoe he?![]()
Is dat echt waar?
Wat? Met gelly als een soort van stiefpappa?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Belangrijker nog; hoe moet zo'n kind zich staande houden?
Tsk, ipv dat ze dan zo'n plaatje nemen:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef Apropos het volgende:
Nu is er weer iemand met een Van Heutsz-plaatje, maar ik heb geen morele verontwaardiging meer over.
Boebiedoe heeft een tatoeage, Nikky weet zich geen raad met de Nederlandse taal, en dan heb je gelly nog.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:12 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Wat? Met gelly als een soort van stiefpappa?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:10 schreef Harry_Sack het volgende:
goh , yvonne is bijna 20 minuten geband geweest
Maar jij vocht tenminste nooit op school.quote:
Het rariteitenkabinet is opgestaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Apropos het volgende:
Dit is pas een gezonde verhouding;
Mijn vriend!
Niets, move on people, there's nothing to see here..quote:
De dwergindicator heeft ook weer wat te zeiken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Monidique het volgende:
Als je The Empire Strikes Back uitzendt, dan moet je toch wel eerst A New Hope laten zien?
Het is essentiëel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
De dwergindicator heeft ook weer wat te zeiken.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar jij vocht tenminste nooit op school..
Return of the Sith is wel goed.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:13 schreef -IksRee- het volgende:
Zolang deel 1,2 en 3 maar niet uitgezonden worden vind ik alles best.
absoluut, dieper kun je niet zinkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Star Wars is voor kneuzen.
Star Wars kneuzen zijn nog erger dan StarTrek kneuzen.
Nee, een keizer die 'unlimited power' schreeuwt en een sukkel van 1.70 in het pak is te suf voor woorden. Om nog maar te zwijgen over koters van 4 met zwaarden.quote:
Ditto.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:45 schreef Apropos het volgende:
Ik haat Pink Floyd. Maar niettemin is het treurig.
Wat een fucking bullshit.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Star Wars is voor kneuzen.
Star Wars kneuzen zijn nog erger dan StarTrek kneuzen.
7/11 = 7 x 11 = 77 = 7/7quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is weer eens de elfde van de maandIk vraag me af met welk rekensommetje deze datum te transformeren is in een duivelse samenzwering.
Jij die weer eens denkt dat het grijze kenteken afgeschaft is irriteert mij al.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:15 schreef Harry_Sack het volgende:
alleen het geluid van starwars irriteert me al
Geen enkele, maar ik vond het nodig wat te verzinnen.:Pquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:19 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En in welk universum staat 7/11 gelijk aan 7x 11 en 1
Die ene die wat aan z'n kont voelt kriebelen, die ander is lord Helmetquote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:21 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een aflevering van Star Wars of Star Trek gezien...welke is met lichtgevende stokjes?
Ja, mijn eerste post hier. Omdat er vaak in de SC een kliek ontstaat, en ik hier dus totaal niet bekend ben, wilde ik voorzichtig 'binnenkomen'.quote:
Dank je wel, ik heb niet alles terug gelezen. Eigenlijk helemaal niets. Maar goed, ik ben ook een politiek dier, dus vandaar dat ik de stap nu genomen heb me hier te melden..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welkom.
Ook dank je.. Mijn eerste post was misschien niet het handigst, maar wel origineel... Maar goed, mijn vraag: zijn jullie ook echt actief of alleen geïnteresseerd. Of vinden jullie het gewoon leuk om hier te babbelen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:48 schreef Harry_Sack het volgende:
het is hier net R&P af en toen , dus welkom. Misschien komt Johan zo nog
O, dan ga ik me hier vast thuis voelenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben vanalles, halfnaakte wijven, slechte mods, schunnige taal, openbare dronkenschap, noem het maar op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |