Bij deze wil ik even klagen over mijn vriend!!
Om te beginnen waren we afgelopen weekend 4 jaar bij elkaar. Uiteraard was hij dit vergeten, kan, maar ik had wel aan hem gedacht, ik had een witgouden ring uit Uganda voor hem gekocht voor bijna 300 euro. Dus hij er blij mee, ik vertel dit op mijn werk. Zegt mijn collega: "300 euro, dat is veel! Als je op marktplaats kijkt, kun je ze voor veel goedkoper vinden!". Dus ik dacht dat ik een redelijk goede deal had gemaakt.
Dus. Collega start internet op, wij zoeken naar "witgouden ring". Blijkt dat mijn vriend (met 06-nummer en woonplaats) de ring te koop heeft gezet voor 200 euro?!?! Dus ik was nogal van mijn stuk gebracht natuurlijk.
Eenmaal thuis gekomen heb ik niks gezegd, komt ie vanochtend aan met het verhaal dat zijn nieuwe ring is gejat, dat hij is opgezocht door Ugandezen die "de ring terugwilden", en ze hadden knuppels en olifantenslagtanden bij zich. Vriend was in tranen en al. Ik heb er nog steeds niks van gezegd, ik vond het zo zielig dat hij moest huilen.
Kom ik er vervolgens achter dat hij al bijna een jaar een abonnement heeft op de Playboy, zonder dat ik daar toestemming voor heb gegeven. Terwijl ik al toestemming moest geven voor de Linda.
Daar heb ik dus wel wat van gezegd, zegt ie: ja maar als ik in de Playboy kijk stel ik me gewoon voor dat jij daar staat! Ja hoor.
Ik vind het allemaal een beetje verdrietig en bij deze klaag ik over mijn vriend.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma