quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Eenmaal thuis gekomen heb ik niks gezegd, komt ie vanochtend aan met het verhaal dat zijn nieuwe ring is gejat, dat hij is opgezocht door Ugandezen die "de ring terugwilden", en ze hadden knuppels en olifantenslagtanden bij zich. Vriend was in tranen en al. Ik heb er nog steeds niks van gezegd, ik vond het zo zielig dat hij moest huilen.
Ja, hij bedacht dat ik toestemming moest geven voor de Linda hoor.quote:
die vriend van jou leest de linda?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, hij bedacht dat ik toestemming moest geven voor de Linda hoor.
de lindaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja, hij bedacht dat ik toestemming moest geven voor de Linda hoor.
...zegt ie: ja maar als ik in de Playboy kijk stel ik me gewoon voor dat jij daar staat! Ja hoor.
...
O ik bedoel krijgen. Ik ben ook zo in de war. Maar ik wilde dus een abonnement op de Linda, en ik vertelde dat kei-enthousiast, zegt ie zo van ja hallo heb ik daar nog iets in te zeggen?!?! Dus ik zei: o ik dacht dat dat wel mocht van jou, zegt ie ja echt nie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
die vriend van jou leest de linda?
latente homo ofzo?
Impliceer je nou dat jij de OP wél geloofwaardig vind?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd. Als je de OP niet geloofwaardig vind en daarom alleen maar wil baggeren dan reageer je maar gewoon niet.
Nee, wel van spees_eend.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bagger verwijderd. Als je de OP niet geloofwaardig vind en daarom alleen maar wil baggeren dan reageer je maar gewoon niet.
Of je verplaatst hem gewoon naar Onzquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef The_Terminator het volgende:
*abonnement neemt*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:37 schreef appelsap het volgende:
Als dit serieus is zou ik er toch even met je vriend over praten.
Jij geeft hem een ring en hij wil hem verkopen.
En dat van de playboy, waarom zou jij daar toestemming voor moeten geven?
Sorry hoor, als je dit al geloofwaardig moet vinden, veel succes met het verwijderen van de overige bagger, waaronder deze reply.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef The_Terminator het volgende:
Bij deze wil ik even klagen over mijn vriend!!
...
Eenmaal thuis gekomen heb ik niks gezegd, komt ie vanochtend aan met het verhaal dat zijn nieuwe ring is gejat, dat hij is opgezocht door Ugandezen die "de ring terugwilden", en ze hadden knuppels en olifantenslagtanden bij zich. Vriend was in tranen en al. Ik heb er nog steeds niks van gezegd, ik vond het zo zielig dat hij moest huilen.
.....
Hoezo "als"?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef The_Terminator het volgende:
jij bent nieuw zeker?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Ludger het volgende:
Mijn eerste ingeving is, dump hem!![]()
Tweede ingeving, mergel hem een flink uit over die ring - marktplaats, dit kan niet..
post die link van marktplaats maar even, dan praten we verder.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik zou het ook niet geloofwaardig vinden, totdat je het meemaakt ja, dan zit je er wel mee.
Nee, niet nodig. Verplaats em wel naar ONZ, daar komt hij beter tot zijn recht.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
Is het niet gewoon jou taak dit soort topics te sluiten?
ik vond het zo zielig dat hij moest huilen.
Maar goed, post eens een foto van je tittons, wellicht begrijpen we dan waarom hij de ring heeft verkocht!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik snap het wel hoor, ik zou het ook niet geloofwaardig vinden, totdat je het meemaakt ja, dan zit je er wel mee.
Sorry hoor maar volgens mij was dat juist een verzonnen verhaal. Kan je wel altijd de schuld aan de meisjes geven maar dat komt gewoon door je eigen jeugd. Wil je zelf soms zo'n ring ofoz? Ik kan er echt met mn pet niet bij dat jij alle vrouwen zo over een kam scheert.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Weet je, je moet niet zeiken, je bent gewoon een kutvriendin:
- door jou is hij in elkaar geslagen
- is hij de ring ook nog kwijt vanwege die ugandezen
- hij mag van jou geen abo op de Playboy
- je leest de Linda
Ik zeg maar 1 ding: Gebakken peren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Hoe kan ik nou weten of het wel of niet gebeurt is... Ik moet toegeven dat het niet echt realistisch overkomt, maargoed, de wonderen zij de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef Senang het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat jij de OP wél geloofwaardig vind?
No shit...![]()
![]()
![]()
![]()
Verplaats maar naar het keldertje, zien we 'm tenminste niet meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Verplaats em wel naar ONZ, daar komt hij beter tot zijn recht.
Owja en wie heeft me die KLB ban aangenaaid?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nee, niet nodig. Verplaats em wel naar ONZ, daar komt hij beter tot zijn recht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |