abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39753520
Welkom! *pets
pi_39753523
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:06 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Sigme blijkt namelijk de enige van het vrouwvolk te zijn die zich weet te handhaven hier
Ik zoek nog altijd een zinnige theorie waarom vrouwen zoveel minder dan mannen zich mengen in politieke discussie. Ik dacht eerst dat er blijkbaar minder vrouwen dan mannen rondhangen op internetfora, maar dat was een schatting die ernstig vertekend werd door onwetendheid van het bestaan van fora over onderwerpen waar ik dan weer niet dood gevonden wil worden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39753556
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Je kent me??
Natuurlijk.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39753682
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zoek nog altijd een zinnige theorie waarom vrouwen zoveel minder dan mannen zich mengen in politieke discussie. Ik dacht eerst dat er blijkbaar minder vrouwen dan mannen rondhangen op internetfora, maar dat was een schatting die ernstig vertekend werd door onwetendheid van het bestaan van fora over onderwerpen waar ik dan weer niet dood gevonden wil worden.
Volgens mij is dat een vraagstuk die binnen elke politieke partij ook speelt. Er zijn veel antwoorden te bedenken maar dan zijn er ook weer genoeg vrouwen die ze weten te ontkrachten. Ik noem het feit dat vrouwen hun mening niet durven te geven, maar ja, dat gaat weer niet op als ik mijn haar niet leuk heb zitten (dit was even ter illustratie ). Toch denk ik wel eens dat vrouwen te bescheiden zijn, vaak denken dat hun mening er niet toe doet. Of dat ze eerst een bevestiging willen hebben dat hun mening hout snijdt. En sig, ik hoop je nergens dood te vinden hoor
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:20:56 #205
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39753718
Vrouwen die hun mening geven zijn eng...
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:21:14 #206
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753728
zeg, we krijgen toch niet dat oeverloze gezwam waarom penetratie niet goed is en emancipatie wel hè?
Vertel eens wat over je politieke kleur, VM ?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_39753752

De mijne, iets aangepast. 0 tot 30 in 10 seconden.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:22:51 #208
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39753778
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]

De mijne, iets aangepast. 0 tot 30 in 10 seconden.
de mijne, 8 tot 30 cm in luttele seconden
pi_39753799
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:21 schreef Harry_Sack het volgende:
zeg, we krijgen toch niet dat oeverloze gezwam waarom penetratie niet goed is en emancipatie wel hè?
Vertel eens wat over je politieke kleur, VM ?
Penetratie is altijd goed, en soms lekker En emancipatie is maar net hoe je het zelf invult. Ik ben niet beter, specialer, slechter omdat ik vrouw ben. Ik ben gewoon wie ik ben, en maak mijn eigen keuzes.
Ook leeg
pi_39753803
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef Maerycke het volgende:
Heeeeeeel eng! Voor je het weet willen ze stemrecht en gelijkwaardigheid!
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:24:25 #211
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39753843
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het idee! Ik blijf wel gewoon achter het aanrecht staan.
pi_39753935
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb zo de neiging om hier even (te) diep op in te gaan
Ook leeg
pi_39753987
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:20 schreef Maerycke het volgende:
Nou en? Weerhoud dat jou?
Ik bedoel - dat is geen antwoord. Waarom zou het vrouwen weerhouden? Juist op een forum, men kan mij wel een onvrouwelijke haaibaai vinden - in het echt zou me dat misschien dwarszitten, maar hier toch juist niet.
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een vraagstuk die binnen elke politieke partij ook speelt. Er zijn veel antwoorden te bedenken maar dan zijn er ook weer genoeg vrouwen die ze weten te ontkrachten. Ik noem het feit dat vrouwen hun mening niet durven te geven, maar ja, dat gaat weer niet op als ik mijn haar niet leuk heb zitten (dit was even ter illustratie ). Toch denk ik wel eens dat vrouwen te bescheiden zijn, vaak denken dat hun mening er niet toe doet. Of dat ze eerst een bevestiging willen hebben dat hun mening hout snijdt. En sig, ik hoop je nergens dood te vinden hoor
Ok, kom ik geen terugbezoekjes afleggen in LIF of ONZ .
Hoewel.. LIF, daar heb ik laatst zomaar wat gepost .

En bevestiging dat je mening houdt snijdt, dan zal je 'm toch moeten ventileren.. liefst voor een kritisch publiek.

Maar goed, ik snap het dus niet. Je moet het antwoord natuurlijk ook niet zoeken bij de dames die wél hun mening geven, maar bij die zwijgers. Maar ja, krijg daar maar eens iets uit..
pi_39753995
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:24 schreef Maerycke het volgende:

Het idee! Ik blijf wel gewoon achter het aanrecht staan.
Ah, U is Fortyunist?
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:28:18 #216
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39753997
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zeg Glasnosteraar, in wat voor wagen vervoert u zich?
ik ben meer van de motorfietsen al heb ik op dit moment alleen nog maar een 2-takt off-the-road die bij m'n ouders op de Veluwe staat. Verder heb ik een

fiets
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:29:53 #217
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754051
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou en? Weerhoud dat jou?
Ik bedoel - dat is geen antwoord. Waarom zou het vrouwen weerhouden? Juist op een forum, men kan mij wel een onvrouwelijke haaibaai vinden - in het echt zou me dat misschien dwarszitten, maar hier toch juist niet.
Let even op de PI, schat Niet gelijk zo driftig worden...
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:15 #218
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754060
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ah, U is Fortyunist?
Altijd al wat gehad met kale mannen ja...
pi_39754063
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Ik heb zo de neiging om hier even (te) diep op in te gaan
Dat zou te veel eer zijn voor mijn ironische opmerking

Serieus, ik ben van mening dat vrouwen zich veel meer met politiek moeten bemoeien, actief en passief, politiek is m.i. nog steeds veel te zeer een mannenzaak en dat is nu niet echt een correcte afspiegeling van onze samenleving.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:30:47 #220
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39754072
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:08 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

leuk zinnetje uit Devil's advocate:

Matthew 10:16
Behold, I send you forth as “sheep in the midst of wolves”: be ye therefore wise as serpents, and harmless as doves.
en dan te bedenken dat het floripas was die mijn de sc van POL inlokte. Loeder
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
pi_39754078
Goed zo, sigme. Penetreren!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_39754117
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:28 schreef sigme het volgende:

En bevestiging dat je mening hout snijdt, dan zal je 'm toch moeten ventileren.. liefst voor een kritisch publiek.

Maar goed, ik snap het dus niet. Je moet het antwoord natuurlijk ook niet zoeken bij de dames die wél hun mening geven, maar bij die zwijgers. Maar ja, krijg daar maar eens iets uit..
Vrouwen doen het meer onderons, tenminste dat is iets wat mij wel eens opvalt. Als er een vrouw met haar kop boven de andere uitsteekt, lijkt het wel eens of al haar soortgenoten alleen maar die kop af willen hakken. Zou jaloezie dan toch een rol spelen?
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:33:01 #223
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_39754155
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Vrouwen doen het meer onderons, tenminste dat is iets wat mij wel eens opvalt. Als er een vrouw met haar kop boven de andere uitsteekt, lijkt het wel eens of al haar soortgenoten alleen maar die kop af willen hakken. Zou jaloezie dan toch een rol spelen?
Je kunt beter vragen wanneer bij vrouwen onderlinge jaloezie géén rol speelt. Ik vind het soms werkelijk onvoorstelbaar hoe vrouwen op andere vrouwen kunnen reageren.
pi_39754180
Ach, bij vrouwen ga je iets minder snel flamen...daar blijft het verschil wel bij .
pi_39754292
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zou te veel eer zijn voor mijn ironische opmerking

Serieus, ik ben van mening dat vrouwen zich veel meer met politiek moeten bemoeien, actief en passief, politiek is m.i. nog steeds veel te zeer een mannenzaak en dat is nu niet echt een correcte afspiegeling van onze samenleving.
Tuurlijk is het leuk en goed dat ook vrouwen zich bezighouden met de politiek. En gelukkig kom ik ze heel vaak tegen. Maar het gevaar is wel dat vrouwen dan gekozen worden omdat ze vrouw zijn en misschien wel minder geschikt voor een bepaalde functie. Ik moet er niet aan denken dat ik alleen maar gekozen word omdat ik toevallig vrouw ben. Ik wil gekozen worden omdat ik ook geschikt ben voor die functie!
Ook leeg
pi_39754321
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:29 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Let even op de PI, schat Niet gelijk zo driftig worden...
Pardon, het was geheel niet driftig. Ik ben nooit driftig, Maerycke
Om te beginnen is mij bekend dat het jou niet weerhoud
pi_39754327
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Je kunt beter vragen wanneer bij vrouwen onderlinge jaloezie géén rol speelt. Ik vind het soms werkelijk onvoorstelbaar hoe vrouwen op andere vrouwen kunnen reageren.
Ik bedoelde mijn vraag ook licht cynisch
Ook leeg
pi_39754362
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Apropos het volgende:
Goed zo, sigme. Penetreren!
Ghe.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:41:21 #229
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_39754427
Ben benieuwd waneer het weer over ongesteldheid gaat...
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_39754438
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:33 schreef Autodidact het volgende:
Ach, bij vrouwen ga je iets minder snel flamen...daar blijft het verschil wel bij .
Waarom? Er zijn vrouwen genoeg die het flamen niet kunnen laten.. Die er juist genoegen uithalen om een ander onderuit te kunnen halen.. Ik zie niet in waarom ik minder geflamed moet worden dan een manspersoon..
Ook leeg
pi_39754456
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Tuurlijk is het leuk en goed dat ook vrouwen zich bezighouden met de politiek. En gelukkig kom ik ze heel vaak tegen. Maar het gevaar is wel dat vrouwen dan gekozen worden omdat ze vrouw zijn en misschien wel minder geschikt voor een bepaalde functie. Ik moet er niet aan denken dat ik alleen maar gekozen word omdat ik toevallig vrouw ben. Ik wil gekozen worden omdat ik ook geschikt ben voor die functie!
Hmm, Ik denk dat het risico dat vrouwen ge/verkozen omdat ze vrouwen zijn nu groter is dan bij een grotere participatie van vrouwen, de keuze is nu kleiner en daardoor zal men om strategische redenen in de politiek soms besluiten een vrouw op een lijst te zetten puur omdat ze een vrouw is.

In het bedrijfsleven zie je vaak overigens het omgekeerde, vrouwen moeten zich vaker bewijzen als mannen om dezelfde posities te verkrijgen.
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:42:34 #232
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39754463
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

en dan te bedenken dat het floripas was die mijn de sc van POL inlokte. Loeder
Ik moest van de week nog aan Floripas denken, waar is die eigenlijk gebleven??
Zonder opgaaf van reden verdwijn je niet zomaar, of je moet echt schijt aan iedereen hebben
pi_39754464
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Klik
Ook leeg
pi_39754481
quote:
Zodra jij een bitchy opmerking maakt zal ik vragen of je ongesteld bent, ok?
pi_39754491
quote:
Vrouwen die bij elkaar in huis wonen, ovuleren na verloop van tijd gelijktijdig. Een van de raarste fenomenen van het dierenrijk.
pi_39754517
quote:
. OUD-SC.
pi_39754521
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Oh maar mevrouwtje, we kiezen je heus omdat je ook best geschikt bent voor die functie..
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:30 schreef Tijger_m het volgende:

Ik vind dat toch wel zo'n onzin.

Ik voel me niks meer gespiegeld door een vrouw dan door een man in de politiek. Politiek gaat over ideeën - ik wil mijn ideeën laten representeren door iemand die mijn ideeën deelt. Dat is mijn enige criterium voor politiek.
pi_39754540
Herkenbaarheid is de dood van de politiek.
pi_39754615
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh maar mevrouwtje, we kiezen je heus omdat je ook best geschikt bent voor die functie..
[..]

Ik voel me niks meer gespiegeld door een vrouw dan door een man in de politiek. Politiek gaat over ideeën - ik wil mijn ideeën laten representeren door iemand die mijn ideeën deelt. Dat is mijn enige criterium voor politiek.
Ik dacht ook dat we de verzuiling en etnische vertegenwoordiging wel achter ons hebben gelaten....
pi_39754638
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hmm, Ik denk dat het risico dat vrouwen ge/verkozen omdat ze vrouwen zijn nu groter is dan bij een grotere participatie van vrouwen, de keuze is nu kleiner en daardoor zal men om strategische redenen in de politiek soms besluiten een vrouw op een lijst te zetten puur omdat ze een vrouw is.

In het bedrijfsleven zie je vaak overigens het omgekeerde, vrouwen moeten zich vaker bewijzen als mannen om dezelfde posities te verkrijgen.
Ja, maar door wie komt dat? Komt dat door de vrouw zelf? Omdat er een onzekerheid in haar schuilt? Of komt dat echt omdat de mannen dat opleggen?
Ik ben een tijd trainster geweest van een herenteam waterpolo. Ja, ik heb ook overlegd met de mannen dat ik de cursus ging doen, echter niet omdat ik vrouw ben maar om het feit dat ik geen enkele ervaring had op wedstrijdgebied en ook zelf nooit een goede training heb gehad. Toch hebben ze mij geaccepteerd en hebben we een heerlijke tijd gehad.
Ik heb het jeugdteam opgezet en daar was ik samen met een man trainer. Het is wel zo dat we op andere accenten legden. Had dat met man/vrouw te maken? Of meer met onze ervaring? Ik denk het laatste... Toch vonden een aantal spelers mij een betere trainer dan de man, hoewel ik wel eens mis zat in de tactiek. Ik heb duidelijk als antwoord gegeven dat ik niet slechter of beter ben, maar dat ik anders ben, ik vond andere aspecten (zoals het thuis voelen in het team) belangrijker! Ik heb er een hecht team van weten te maken, en als je dat al voorelkaar hebt, dan komt het met de wedstrijden vanzelf ook goed!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:50:30 #241
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39754706
quote:

.....

en ik had nog wel het plannetje dat mannen maar helemaal uitgesloten moesten worden van de politiek, Afrika bijvoorbeeld zou daar volgens mij zeer mee geholpen zijn.
-- Bertrand Russell
pi_39754728
quote:

[..]

[..]

En ach, laten ze me maar lekker nemen door mijn mooie koppie

Nee, je hebt gelijk. Dat woordje 'ook' staat er volstrekt overbodig.
Ook leeg
pi_39754762
McDonalds haalt omstreden urinoirs weg

Meneer Pijpers "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken."

Het lijkt wel een slechte Lebbis&Jansen-grap.
pi_39754775
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:50 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

en ik had nog wel het plannetje dat mannen maar helemaal uitgesloten moesten worden van de politiek, Afrika bijvoorbeeld zou daar volgens mij zeer mee geholpen zijn.
Ok, daar zou ik dan wel weer voor zijn. Maar breek ze dan gelijk bij geboorte de knietjes, anders pikken ze de macht gewoon weer terug.
pi_39754785
quote:

[..]

Waarom uitsluiten? Is het niet gewoon leuker om het samen te doen? Gewoon mannen en vrouwen naast elkaar?
Ook leeg
pi_39754804
quote:

[..]

Dan heb je elke dag Hirsi Ali-gates/bitchfights.
pi_39754823
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:

Ja, maar door wie komt dat? Komt dat door de vrouw zelf? Omdat er een onzekerheid in haar schuilt? Of komt dat echt omdat de mannen dat opleggen?
Ik denk dat de oorzaken meervoudig zijn, er zijn nog altijd mannen (en vrouwen) die vinden dat er "mannenberoepen" zijn, er zijn ook nog zat die vinden dat vrouwen thuis moeten blijven en dat de man de pater familias moet zijn. Dat zijn in mijn idee vrij 'achterlijke' denkbeelden maar nog lang niet zo zeldzaam als ik zou willen.

Als ouders met die gedachtengang een meisje opvoeden dan is er een zekere kans dat zij zich daardoor voor bepaalde zaken niet geschikt zal achten en onzeker zal zijn. Ik denk dat niet het per se alleen van mannen afkomt overigens, er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Ik heb er een aantal in mijn familie zelfs
  woensdag 12 juli 2006 @ 14:54:40 #248
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_39754836
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:52 schreef Autodidact het volgende:
McDonalds haalt omstreden urinoirs weg

Meneer Pijpers "Ik ga niet zeiken over een paar pisbakken."

Het lijkt wel een slechte Lebbis&Jansen-grap.
weer zo'n kutAmerikaan die het voor Nederland verpest. Ze zouden ze verplichte excursies naar het strafhof in Den Haag moeten geven
Waar bemoeien die lui zich mee ?
pi_39754910
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik denk dat de oorzaken meervoudig zijn, er zijn nog altijd mannen (en vrouwen) die vinden dat er "mannenberoepen" zijn, er zijn ook nog zat die vinden dat vrouwen thuis moeten blijven en dat de man de pater familias moet zijn. Dat zijn in mijn idee vrij 'achterlijke' denkbeelden maar nog lang niet zo zeldzaam als ik zou willen.

Als ouders met die gedachtengang een meisje opvoeden dan is er een zekere kans dat zij zich daardoor voor bepaalde zaken niet geschikt zal achten en onzeker zal zijn. Ik denk dat niet het per se alleen van mannen afkomt overigens, er zijn genoeg vrouwen die er ook zo over denken. Ik heb er een aantal in mijn familie zelfs
Je moet niet kijken naar een groep, je moet kijken wat je zelf wil en kan.. Ik kan niet metselen, dus metselaar zal ik niet snel worden. Maar verpleging zit volgens mij ook niet in mijn genen, dus dat beroep sluit ik ook uit. Eerst kijken wat je zelf kan en wat je zelf wilt! Als een vrouw liever thuis blijft om voor haar kinderen te zorgen, heb ik daar geen moeite mee. Wel als ze dit opgelegd krijgt door haar omgeving. Of juist dat ze aan het werk is gegaan en liever thuisblijft, omdat de omgeving dit wil...
Ook leeg
pi_39754942
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 14:48 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ik dacht ook dat we de verzuiling en etnische vertegenwoordiging wel achter ons hebben gelaten....
Heb jij eigenlijk wel een goeie vertegenwoordiger?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')