abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:13:38 #1
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39739658
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, ook Vikingmeisjes
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
Glasnosteraar=Godslasteraar
pi_39739769
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:11 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

hoi!

om de een of andere reden denk ik dat je het goed zult kunnen vinden met Rock_de_Braziliaan
Heb je hier een reden voor, of is het meer onderbuikgevoel??

En trouwens, lief die OP
Ook leeg
pi_39739867
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
we hebben vanalles, halfnaakte wijven, slechte mods, schunnige taal, openbare dronkenschap, noem het maar op

* Meldt.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:23:39 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:25:20 #5
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740008
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

En trouwens, lief die OP
neu, beide liefhebbers van de slowchat (na ja, slow)

Verder probeert iedereen hier erg lief voor elkaar te zijn, buitengewoon irritant Zo kreeg ik dus onlangs te verduren dat ik een van de aardigste users van Fok ben. Ruim 1 jaar werk met één post naar de knoppen
De verantwoordelijke voor die mes in m'n rug was Apropos. Hem kun je erg blij maken door de Middeleeuwen bij elke gelegenheid in de modder te trappen, en zeer grofe spelvouten.

(na 12 uur wordt ik altijd een beetje melig, zij het niet zo erg als de rest)
This, however, is a passing nightmare; in time the earth will become again incapable of supporting life, and peace will return.
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:27:06 #6
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740072
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

En trouwens, lief die OP
Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:31:03 #7
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740171
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
gaat het wel goed met je? ik zag je laatst een vergelijkbare post plaatsen
-- Bertrand Russell
pi_39740187
Oversext, melig, halfnaakte mannen... Shit, waarom ben ik hier niet eerder gekomen!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:32:09 #9
89730 Drugshond
pi_39740199
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:27 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Verder hebben we een beetje last van een aantal oversexte users, en pberends, maar die kende je vermoedelijk al.
Je vergeet de nodige vetes, walging, geziek, pesten = tof en bier.
Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
pi_39740214
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef Drugshond het volgende:
*Kreupele meldt....
Ik heb overal spierpijn..... en deze plaatjes helpen niet echt.
Dat schreeuwt om een massage??
Ook leeg
pi_39740260
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit [BEF] = bier en frituur, maar we moeten ook onze duitse adel hoog houden.
Jij hebt in mijn postgeschiedenis zitten sneupen!!! Maar kan je er geen WeK van maken dan?? Of hoort dat bij jullie niet bij politiek geneuzel??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:35:43 #12
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740293
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Drugshond het volgende:

[..]

ssst, hebben we eindelijk eens een meid die spontaan naar binnen komt lopen, zonder dwang en valse voorwendselen, beginnen jullie allemaal als gorilla's te reageren
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:36:38 #13
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_39740314
Ik ben helemaal niet alleen in de POL SC te vinden!

lurk alleen meer op de rest van het forum.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_39740316
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:35 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ssst, hebben we eindelijk eens een meid die spontaan naar binnen komt lopen, zonder dwang en valse voorwendselen, beginnen jullie allemaal als gorilla's te reageren
Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!
Ook leeg
pi_39740356
Wat ben jij erg zeg.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:38:27 #16
89730 Drugshond
pi_39740365
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Dat schreeuwt om een massage??
, elke aanraking doet zeer (zelfs kijken doet al zeer). Zelfs de allerlichtste massage zou nu aanvoelen als iets sadomasochistisch.
* Ik schreeuw het nu al uit *, en ja het vlees is zwak, heel zwak.
pi_39740376
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef JohnDope het volgende:
Wat ben jij erg zeg.
Ik probeerde me alleen maar aan te passen
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:40:17 #18
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740422
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben helemaal niet alleen in de POL SC te vinden!

lurk alleen meer op de rest van het forum.
joh, wat maakt het uit, hier komen ALLE onderwerpen aan bod, de fout die ik een paar weken geleden maakte was dat ik te weinig in de SC rondhing.
-- Bertrand Russell
pi_39740432
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

, elke aanraking doet zeer (zelfs kijken doet al zeer). Zelfs de allerlichtste massage zou nu aanvoelen als iets sadomasochistisch.
* Ik schreeuw het nu al uit *, en ja het vlees is zwak, heel zwak.
Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:43:02 #20
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740516
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Kan dan nog wat worden als ik mijn tieten andere kwaliteiten laat zien!
mensen met goede argumenten zijn altijd welkom maar let wel, overdag als iedereen nuchter is, en Drugshond in bed ligt, is het hier een serieuze aangelegenheid!
-- Bertrand Russell
pi_39740617
Tuurlijk kan ik op mijn tijd ook wel serieus zijn.. Maar ach, na al die woorden van jou en zo dacht ik dat een geintje wel even kon.. Ik heb in andere SC's ook al aardig de reputatie dubbelzinnig te zijn, dus waarom hier niet!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:47:02 #22
89730 Drugshond
pi_39740629
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Mag ik dan vragen wat je gedaan hebt? Of wat voor ziekte dat je hebt??
Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...
Mijn vermoeden is dat ik in de trek heb gelegen vanwege een ventilator naast mijn bed (tenminste dat hoop ik). Of ik heb iets heel anders onder de leden (ME, CVS whatever).
Dus wat het is weet het nog niet, maar het doet wel verrekte zeer (soort koorts zonder koorts te hebben) . Morgen ff flink uitrusten (zonder ventilator deze keer, en kijken of het beter gaat)
pi_39740713
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dat weet ik zelf nog niet. Wat ik wel weet is dat mijn spieren aanvoelen als prikkeldraad. En alles voelt stijf aan. Mijn gewrichten werken ook niet mee. Had er al een paar dagen last van...
Mijn vermoeden is dat ik in de trek heb gelegen vanwege een ventilator naast mijn bed (tenminste dat hoop ik). Of ik heb iets heel anders onder de leden (ME, CVS whatever).
Dus wat het is weet het nog niet, maar het doet wel verrekte zeer (soort koorts zonder koorts te hebben) . Morgen ff flink uitrusten (zonder ventilator deze keer, en kijken of het beter gaat)
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:53:13 #24
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740780
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tuurlijk kan ik op mijn tijd ook wel serieus zijn.. Maar ach, na al die woorden van jou en zo dacht ik dat een geintje wel even kon.. Ik heb in andere SC's ook al aardig de reputatie dubbelzinnig te zijn, dus waarom hier niet!
Ach, wat heet serieus, precies wat je wil hoor!
-- Bertrand Russell
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:55:14 #25
89730 Drugshond
pi_39740834
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het klinkt niet echt prettig in ieder geval. Laten we hopen dat het een vorm is van een zomergriep, die aardig heftig schijnt te zijn op het ogenblik. In plaats van drie dagen ben je er een goede week mee onder de panne. Ik zat je te plagen omdat ik even dacht dat je voor het eerst aan het fitnissen was geweest of zo. Geen idee waarom, maar het kwam zo bij me op.. Ik wens je bij deze beterschap!
Dankje
Fitness (?!) wa is da ?. O wacht fysieke arbeid, neuh dat is te links voor me.
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:55:34 #26
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39740845
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:

[..]

vervelend, maar idd een griep is heel goed mogelijk, zeker als je op de tocht hebt gelegen.
-- Bertrand Russell
pi_39740896
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Dankje
Fitness (?!) wa is da ?. O wacht fysieke arbeid, neuh dat is te links voor me.
Ik dacht dat op je lui reet zitten en geld vangen links was...
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 00:58:13 #28
89730 Drugshond
pi_39740920
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:55 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

vervelend, maar idd een griep is heel goed mogelijk, zeker als je op de tocht hebt gelegen.
Nog maar net hier en het nu al eens met het meest aardige forumlid

Sorry, meligheid slaat hier ook redelijk toe.
Ook leeg
pi_39740957
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nee LowLands ligt niet in Amsterdam.
Is er zo weinig leegstand in Nederland dat de krakers tegenwoordig ook al tenten gaan bezetten??
Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:02:35 #31
89730 Drugshond
pi_39741058
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Ik dacht dat op je lui reet zitten en geld vangen links was...
Nee dan ben je een computer-nerd. Maar die zijn vaak apatisch voor alles wat er leeft.
Hallo DrW
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:05:24 #32
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39741130
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

.... het meest aardige forumlid

Sorry, meligheid slaat hier ook redelijk toe.
Ach, zeker niet aardiger dan de meeste andere POL-SlowChatters hier hoor.

Bij mij is de meligheid helaas al omgeslagen in vermoeidheid, ik ga maar eens onder de lakens
-- Bertrand Russell
pi_39741170
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 01:05 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

Ach, zeker niet aardiger dan de meeste andere POL-SlowChatters hier hoor.

Bij mij is de meligheid helaas al omgeslagen in vermoeidheid, ik ga maar eens onder de lakens
Dat is ook wel een idee waar ik mij in kan vinden. Ik hoop dat ik nu niet weer om half vijf naast mijn bed sta omdat ik niet verder kan slapen. Ik wens allen hier een goede nachtrust en tot de volgende keer!

Ook leeg
  woensdag 12 juli 2006 @ 01:06:54 #34
89730 Drugshond
pi_39741174
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Is er zo weinig leegstand in Nederland dat de krakers tegenwoordig ook al tenten gaan bezetten??

Voer voor de leeuwen lijkt me.
Win-win situatie om maar iets oudbolligs te zeggen.
pi_39743557
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Oversext, melig, halfnaakte mannen... Shit, waarom ben ik hier niet eerder gekomen!
Godslasteraar vergat mij op in een opsomming mee te nemen..

Wees welkom, wees welkom .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_39744211
Wie lust er een komkommer?

We waarschuwen ons een ongeluk
pi_39744229
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 00:58 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Nee LowLands ligt niet in Amsterdam.
Krakers zijn cool . (leuke feestjes bij Welschap )
pi_39744264
quote:
Keith Joseph, the father of Thatcherism, 'was autistic' claims Professor

Sir Keith Joseph, the father of Thatcherism whose free market principles are still followed to some extent by Tony Blair, had a form of autism that is reflected in his political philosophy, a psychiatrist believes.

The former Conservative education secretary, who was Mrs Thatcher's mentor in the 1970s and 1980s, had Asperger's syndrome, a condition that renders sufferers unable to interpret social situations or to empathise with other people, according to Michael Fitzgerald, professor of child and adolescent psychiatry at Trinity College Dublin.
pi_39744371
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:43 schreef Autodidact het volgende:
Wie lust er een komkommer?

We waarschuwen ons een ongeluk
Ik lust graag komkommers. Krijg ik nu een waarschuwing?

Ik heb me vreselijk gestoord aan een waarschuwing van de GG&GD, een paar jaar geleden. Ik ging prikken halen voor Namibië, komt dat mens met een horrorverhaal over gruwelijk kraanwater: van tandenpoetsen kan je al ziek worden.

En dat is volstrekte kolder. Kraanwater in Namibië is ongeveer zo schoon als dat in Frankrijk.
Ondertussen zijn er landen waar het kraanwater wél gevaarlijk is: Pakistan bijvoorbeeld, daar moet je inderdaad met tandenpoetsen al oppassen.

En die domme troel begint ook nog over knokkelkoorts in drukbevolkte gebieden. Probeer eens een drukbevolkt gebied te vinden in Namibië.. Zelfs Windhoek is kleiner dan Groningen..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 12 juli 2006 @ 08:59:32 #40
89730 Drugshond
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:03:16 #41
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39744473
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 06:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Godslasteraar vergat mij op in een opsomming mee te nemen..

Wees welkom, wees welkom .
sommigen kunnen zich maar beter zelf introduceren
-- Bertrand Russell
pi_39744492
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Drugshond het volgende:
(ik voel me net Stephan Hawking met zijn spierziekte).
Als je die troel van mijn GG&GD treft zal je je waarschijnlijk vertellen dat je knokkelkorrts hebt opgelopen in de krottenwijken van Brabant, reuze gevaalrijk, moeras en varkens en kraanwater..

Ga naar de dokter, man. Daar is 'ie voor.
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:05:34 #43
152415 Glasnosteraar
Openheid van zaken!
pi_39744509
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:59 schreef Drugshond het volgende:
(ik voel me net Stephan Hawking met zijn spierziekte).
ga dan eens naar het spreekuur van een huisarts, of maak een afspraak
-- Bertrand Russell
pi_39744533
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 08:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik lust graag komkommers. Krijg ik nu een waarschuwing?

Ik heb me vreselijk gestoord aan een waarschuwing van de GG&GD, een paar jaar geleden. Ik ging prikken halen voor Namibië, komt dat mens met een horrorverhaal over gruwelijk kraanwater: van tandenpoetsen kan je al ziek worden.

En dat is volstrekte kolder. Kraanwater in Namibië is ongeveer zo schoon als dat in Frankrijk.
Ondertussen zijn er landen waar het kraanwater wél gevaarlijk is: Pakistan bijvoorbeeld, daar moet je inderdaad met tandenpoetsen al oppassen.

En die domme troel begint ook nog over knokkelkoorts in drukbevolkte gebieden. Probeer eens een drukbevolkt gebied te vinden in Namibië.. Zelfs Windhoek is kleiner dan Groningen..
Vast een moeder. Ik heb vooralsnog geen enge ziektes opgelopen in verre landen, tegenwoordig neem ik al die scaremongerers ook iets minder serieus. Ik vraag het wel aan mensen die er al geweest zijn. Triest eigenlijk .
pi_39744544
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:03 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

sommigen kunnen zich maar beter zelf introduceren
Hmpf.

Goeiemorgen! In het Haagse ook zulk mooi weer?
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:08:05 #46
89730 Drugshond
pi_39744553
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:04 schreef sigme het volgende:
Als je die troel van mijn GG&GD treft zal je je waarschijnlijk vertellen dat je knokkelkorrts hebt opgelopen in de krottenwijken van Brabant, reuze gevaalrijk, moeras en varkens en kraanwater..
quote:
Ga naar de dokter, man. Daar is 'ie voor.
Eerst een warm badje, ff ontspannen.
pi_39744561
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:05 schreef Glasnosteraar het volgende:

[..]

ga dan eens naar het spreekuur van een huisarts, of maak een afspraak
Drugshond is een echte vent...Die blijft in SC janken in de hoop dat het vanzelf weggaat.

(Nofi DH).
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:11:06 #48
89730 Drugshond
pi_39744608
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:08 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Drugshond is een echte vent...Die blijft in SC janken in de hoop dat het vanzelf weggaat.

(Nofi DH).
Man, ik heb niks met dokters. (lees kwakzalvers).
tiepen gaat wel tof nu..... 3 vingers ipv 10.
pi_39744640
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Vast een moeder. Ik heb vooralsnog geen enge ziektes opgelopen in verre landen, tegenwoordig neem ik al die scaremongerers ook iets minder serieus. Ik vraag het wel aan mensen die er al geweest zijn. Triest eigenlijk .
Ja, het is triest. En tekenend voor de ondeskundigheid van Nederlandse deskundigen.

Dat doet me eraan denken: ik wou een keer travellerchecks, voor mee naar Marokko. Toen was de Euro net geintroduceerd: op papier, nog niet als tastbaar geld. Travellerquecks waren toen dus ook in Euro's. Wat zegt die bankbediende: "Ik denk niet dat ze in Afrika weten wat Euro's zijn". Echt, mijn broek zakte bijna af. Wat denkt zo iemand? Dat Afrikaanse banken geen banken zijn maar hutjes in het midden van de kraal waar ze de lokale schelpen bewaren?
pi_39744739
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:11 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Man, ik heb niks met dokters. (lees kwakzalvers).
tiepen gaat wel tof nu..... 3 vingers ipv 10.
Zolang je nog je flessen met levenselixer kan openen is er toch niks aan de hand.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')