Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind in jouw topics posten ook niet bevredigend
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind in jouw topics posten ook niet bevredigend
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Handig zo'n nieuwe service van de homoreeks van fok. Een eigen schandknaap.
*MUST* *RESIST*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind topics openen helemaal niet bevredigend.
Wat heerlijk dubbelzinnig weer van je...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggen
Spaar ze allemaal?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggen
Oe, een palindroom!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neen
Op de valreep...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat voor een dinsdag.
Die kwam onverwacht. Of toch niet. Palindroom...quote:
Nee, ik ga niet van ex-Pythons dromen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kwam onverwacht. Of toch niet. Palindroom...
Jij werkt gewoon te hard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig.. hoef ik die afspraak ook niet meer na te komen
In miertjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geluk zit in hele kleine dingen.
Ik ben heel wat gewend qua inkoppertjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ultra flauwe inkoppertjes maken.
Kijk, dat brengt mogelijkheden met zich mee.quote:
Ja, maar je had net afgezegd toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk, dat brengt mogelijkheden met zich mee.
Na mijn vakantie ben ik alcoholist geworden heb heb dus dringend bier nodig.quote:
Volgens mij weet je dat best wel zonder mijn hulp te vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ben ik alcoholist geworden heb heb dus dringend bier nodig.
Ik denk dat jij zo goed bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:25 schreef wonderer het volgende:
Hm, die varkenslapjes waren onverwacht sappig en mals. Ben ik zo goed of is het vlees hier lekkerder? De kip gister was ook al zo goed gelukt.
Op de brandstapel ermee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
bijgelezen kan ik concluderen dat t hier een gevarieerde boel wordt, we hebben zelf Indo payboys hier nu![]()
Och hij is d'r ook weerquote:
van wege de beloning op de terugweg als je op een terrasje mag uitblazen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:44 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik me weer laten overhalen om te fietsen?
Een bijzonder goede ochtend toegewenst voor Sunjammer en Waxxerquote:
Nou die luxe kent onze automaat niet hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:12 schreef NathaN het volgende:
*aan glaasje sap lurk*
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
How I wish, how I wish you were here... pompompom...
Nah!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ja, dat is waar ook!
*spullen pak*
Hoe laat ook alweer?!
Neequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikRed je dat?
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezetquote:
Dat was dus fout van je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezet.
Nou, zeg. Daar ben ik het niet mee eens.quote:
nou gewoon dat ik nog maar anderhalve dag moet werken voordat ik aan een lang weekend ga beginnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... Stroekie? Dank u, maar WAT is er zo goed aan deze morgen? Hmmm?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
nathan begreep het, die heeft de discussie gevolgd
Hmm, jammer. Dagje met Waxxer de stad in had leuk geweestquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeMaar je gaat dus zeker de nieuwe SE kijken en kopen en kleertjes en extra pc-geheugen enzo??
begreep jij het niet dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil moet er zijn.
Oh, jawel. Ik weet eigenlijk niet precies wat nou de toevoegende waarde van mij opmerking wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begreep jij het niet dan?
shop ze Vlarp
Oh ja da's waar ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat was mijn goodmorning kiss for everyone
Nou dat zal je gemiddelde aantal posts per dag wel flink stijgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook een lang weekend. Een 8 weken lang, ofzo.
erik ik wil met jou mee naar je galaquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook een lang weekend. Een 8 weken lang, ofzo.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik ik wil met jou mee naar je gala
Jeutje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik ik wil met jou mee naar je gala
met jou ook maar jou gala is pas over 2 jaarquote:
4 jaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met jou ook maar jou gala is pas over 2 jaar
overval ik je daarmee?quote:
Ja dat had ik op de middelbare school ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gala?
Nou ondertussen heb ik er ook een paar meer in de kast gekregenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben zelf nooit op gala geweest,
Maar een man met stijl zoals ik heeft uiteraard een pak (Duitse stretch)
Was best cool eigenlijk. Toen ik naar de winkel ging voor een pak was er zo'n oudere medewerker die ons hielp en gelijk zag wat voor pak geschikt voor mij was. Binnen tien minuten stond ik weer op straat met een pak dat perfect past (en nu na een 7 tal jaren nog steeds).quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ondertussen heb ik er ook een paar meer in de kast gekregen
met als laatste een handmatig op maat gesneden exemplaar![]()
Ja maar pakken moet je ook passen in een andere winkel dan daar waar aardige lieve of lekkere adviseurs rondlopen. Hier merk je dan wel dat de wat oudere mensen veel meer ervaring hebben en vaak in 1 of meerdere oogopslagen ze kunnen zien wat voor jouw de beste keuze kan zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Was best cool eigenlijk. Toen ik naar de winkel ging voor een pak was er zo'n oudere medewerker die ons hielp en gelijk zag wat voor pak geschikt voor mij was. Binnen tien minuten stond ik weer op straat met een pak dat perfect past (en nu na een 7 tal jaren nog steeds).
Mijn moeder stond met d'r mond vol tanden omdat zij mij anders altijd 'tig keer verschillende kledingstukken laat passen.
Zal ik dan maar corrigeren en zeggen dat het onzedelijk moet zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet denken aan de klerenmaker van Joey, uit Friends. Die hem steeds onzekerlijk betastte, en Joey het niet eens doorhad en dacht dat het zo hoorde.
Oh, dat is wel een vreemde typefoutquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zal ik dan maar corrigeren en zeggen dat het onzedelijk moet zijn?
Het zal door het lange weekend komen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat is wel een vreemde typefout. En dat voor gewoon overdag enzo...
Stel je eens voor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Weemz het volgende:
Je zal morgen maar naar Oeganda gaan...
Heeft-ie dat nog niet gedaan, dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je eens voor...
En terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Seth Gaaikema zou jaloers op je zijn....
Ja aan de oever van Lake Victoriaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Yeah. *ontbijt*quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij jou is het nog maar ochtend.
* Tha_Erik jaloers is.
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtendquote:
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbijquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtend.
Oh, ja, inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbij
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Hoewel ik natuurlijk verder kan schrijven aan de Tweeling... of zo.quote:
Mja en een onderzoekje gemist... maarja ik lag pas om 9 uur in bed.quote:
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijnquote:
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijn
Toch in shock?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap je niet.
Je schrijft horoscoops?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Hoewel ik natuurlijk verder kan schrijven aan de Tweeling... of zo.
Nee, een verhaal maar ik weet even geen leukere titel. Werktitels zijn stom. Vooral als ze blijven staan na publicatiequote:
Hahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef wonderer het volgende:
Nee, een verhaal maar ik weet even geen leukere titel. Werktitels zijn stom. Vooral als ze blijven staan na publicatie
Verschilt een beetje. Het afgelopen jaar voornamelijk homo-erotisch, en ik publiceer ze gewoon op mijn website tot ik er genoeg heb om naar een uitgever te sturen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha
Wat voor verhalen en waar worden ze gepubliceerd dan?
Ah, cool. Hoe lang zijn ze dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef wonderer het volgende:
Verschilt een beetje. Het afgelopen jaar voornamelijk homo-erotisch, en ik publiceer ze gewoon op mijn website tot ik er genoeg heb om naar een uitgever te sturen.
Je kent Arthur nietquote:
Ik gokte al zoiets...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die is niet waar wij het over hebben.
Arthurverhalen, door Wonderer.
en dit rode schaap is niet te ver van de kudde afgedwaald ?quote:
Rode schapen vallen op, he.quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
*spinazie eet*
Ik word echt haske kei sterk nu
Stoere bouwvakkers moeten ook sterk zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
*spinazie eet*
Ik word echt haske kei sterk nu
Geen idee hahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Rode schapen vallen op, he.
Al weet ik dan weer niet of ik je hier in de stad irl ben tegen gekomen...
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjesquote:
Een verloren schaap, geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schaap (is het nieuw? Iis het een kloon? is het een oude maar nu pas uit de kast? Wat is het?! Wat?! WAAAAAAAAT?!)
Nee zit al iets van 4 jaar hier op fok, maar was het zat. Geen kloonquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schaap (is het nieuw? Iis het een kloon? is het een oude maar nu pas uit de kast? Wat is het?! Wat?! WAAAAAAAAT?!)
Hou op!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjes
Megapann ben ik wel geweest, gewoon pann is alweer een tijdje terug. Eens kijken of dit weekend erin zit...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Rood_schaap het volgende:
Geen idee hahaLigt er aan waar jij zoal vertoeft in het weekend
Ga je nog naar PANN?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjes
Doe je veel moeite voor danquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Na wat grondig onderzoek:
[HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Ben ik ook geweest. Was wel aardig. Ik ga iig wel dit weekendquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Megapann ben ik wel geweest, gewoon pann is alweer een tijdje terug. Eens kijken of dit weekend erin zit...
Wow.. da's lang geledenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee zit al iets van 4 jaar hier op fok, maar was het zat. Geen kloon![]()
Een blik in je post history is zo gedaanquote:
Oh, vandaar dat ik altijd maar gewoontjes eetquote:
Op mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik schijn in augustus naar Pann te gaan..
Prima, als je maar geen stalker bentquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een blik in je post history is zo gedaan.
Oh, nee hoor, daar heb ik geen zin in. Ik wilde alleen even kijken of je hier al eerder geweest wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Prima, als je maar geen stalker bent
ja hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, daar heb ik geen zin in. Ik wilde alleen even kijken of je hier al eerder geweest was.
Hoiquote:
*laat honing op tong smelten*quote:
Tja, kan er ook vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al zag ik je op internet zo nu en dan wel voorbij komen..
[..]
Als jij het zegt....
Je had een dag later kunnen uitkiezen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:53 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Tja, kan er ook vrij weinig aan doen
Nou uhm, ik ben gek op geitenkaas en honing dus dat gooi ik overal te pas en te onpas in. En ik kan niet eens koken dus alles wat ik maak is enorm simpel hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waarom eet je altijd zo lekker!?
Zeg.. schaap was hier al way voor jij kwam!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ook verloren schapen mogen gewoon het lijstje uit de OP invullen hoor![]()
En wanneer ga ik?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik schijn in augustus naar Pann te gaan..
En welke andere goden?quote:
Dank u.quote:
Ohh.. werken is kutquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik weer.... ben ook aan het werk enzo
ze hadden even aandacht nodig.
Ik heb je niet herkend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik ook geweest. Was wel aardig. Ik ga iig wel dit weekend
Ga dat m'n moeder maar even vertellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had een dag later kunnen uitkiezen?
Ken ik die?quote:
Danny of zoquote:En er zijn vast meer sletjes die gaan?
Werk om deze tijd? Ai...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik weer.... ben ook aan het werk enzo
ze hadden even aandacht nodig.
Wat is d'r e-mail?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Rood_schaap het volgende:
Ga dat m'n moeder maar even vertellen
Had ik reeds doorgekregen. thanksquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
Nathan: http://arthur.nietoverdrijven.com
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstjequote:
Neh, dan krijg ik rode handen.quote:
Oh.. zo goed ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstje![]()
Dus jij bent zijn beste maatjequote:
*vind*quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Rood_schaap het volgende:
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstje![]()
Nee, ik zei Goden!quote:
Mwah. Weeknie of dat "oeh" is.quote:[..]
Oeh...
Ik zie een bloederig maxi tamponquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
Voor rood schaap zijn zoveel leuke icoon mogelijkheden...
Ligt eerder aan je ogenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
*vind*
Als je niet goed kijkt sta je er vast ook in, trouwens.
Oh, de pretentie!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
Nathan: http://arthur.nietoverdrijven.com
Een cartoon rood schaap kauwend op een pluk gras (animated gif).quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
Voor rood schaap zijn zoveel leuke icoon mogelijkheden...
Ben em kwijtquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een cartoon rood schaap kauwend op een pluk gras (animated gif).
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved itquote:
Goed, met jou gaan we dus ook geen medelijden meer hebben, he, teeffie...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved it
Satyr22: OW?
Candide: Oh jeetje. Nou, wat fijn nostalgisch. Je voelt je nu vast heel goed over je inhammen?
Is het allemaal weer goed en geregeld? Is onze kleine aids-patient al gestopt met huilen?
Dat was het ook niet.quote:
Uhh.. beste maatje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dus jij bent zijn beste maatjeHij zei al dat hij met iemand naar Pann zou gaan misschien
Damn.. doe ff normaal ofzo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
Is het allemaal weer goed en geregeld? Is onze kleine aids-patient al gestopt met huilen?
Dat zijn soms de bestequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. beste maatje?Hmm, zoals gezegd.. ik heb 'm nog nooit gezien
Nah ja.. op msn en aan de telefoon is het wel altijd hilarisch! Het is een zonde dat we elkaar nog nooit hebben gezienquote:
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Goed, met jou gaan we dus ook geen medelijden meer hebben, he, teeffie...
Ook als je helemaal alleen in een hutje ergens in het midden van nergens zit, waar je niets hebt behalve de natuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.
Dan eet ik voor de rest van mijn leven paprika's en andere heideplanten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook als je helemaal alleen in een hutje ergens in het midden van nergens zit, waar je niets hebt behalve de natuur?
En zo niet, boeien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved it
Candide: Oh jeetje. Nou, wat fijn nostalgisch. Je voelt je nu vast heel goed over je inhammen?
Wat zal jij gelukkig worden daar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan eet ik voor de rest van mijn leven paprika's en andere heideplanten.
Als het aan jou ligt, dan snap ik niet waarom ik het ook niet snap.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
And there was much rejoicing... Yaaaaaaaay....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
Alle kale mensen voelen zich aangesproken.. Ik ren weg!
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?
Oh dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. beste maatje?Hmm, zoals gezegd.. ik heb 'm nog nooit gezien
En je vond de waarheid te hard?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was het ook niet.
Ook op gay.nl lekker rood; vanwege werk?
Yeah right.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.
Mja, dat dacht ik dus ook alquote:
Nah, op msn en via telefoon is het altijd hilarisch. Maar het is er nooit van gekomen om nou eens af te spreken. Hij bleef maar verhuizen en we hadden/hebben het gewoon altijd te drukquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen
Je hebt gefaald?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fijn zo'n mondeling Duits over de telefoon zonder aankondiging
Sommige mensen denken dat ze van nature leuk zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik dus ook al
[..]
Nah, op msn en via telefoon is het altijd hilarisch. Maar het is er nooit van gekomen om nou eens af te spreken. Hij bleef maar verhuizen en we hadden/hebben het gewoon altijd te druk
't Was een moeilijke manier om offline te zeggen.quote:
nee, t ging keigoed maar kreeg wel een blackout met sommige woorden enzoquote:
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Was een moeilijke manier om offline te zeggen.
1 ding: Ik wil niet geassocieerd worden met Marco Borsatoquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
"Vandáág is róód, de kleur van mijn schaapjeeeeee"
Sinds hij doorheeft hoeveel werk het is om daar iets aan te verbeteren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?
Als al die jongens dat ook zouden doen waarvan hij hier foto's gepost heeft, dan hadden we een depressieve wereldquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?
Sheep is as sheep does.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef Rood_schaap het volgende:
Had mezelf toch slimmer ingeschat
Ja, ben op m'n werk idd.
Hoe dúrven die untermenschen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gossie hee, daar ben ik alweer wat te oud voor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. misschien moet je eens met ome Ad van de PVND gaan praten
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (als woonbegeleider)quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sheep is as sheep does.
Wat voor werk, als ik zo ongeneerd mag uithoren?
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (als woonbegeleider)
Begeleiden bij het wonen, met de bedoeling en het resultaat dat ze (steeds) meer dingen volledig zelfstandig kunnen doen, maar er zijn nog heel veel taken (en dat zal altijd zo blijven) waar ze hulp bij nodig hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?
't is maar een weekendbaantje, want studeer verder nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?
Waxxer: Hoiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou, even een collega citeren dan maar?
Het is weer woensdag..
Jaja....
Záágmans komt langs vandaag.. Om de week doormidden te zagen.
.
......Hoe Jiskefetsch kan het werk zijn...
Affijn. Rood_Schaap. Hai.
Daar komt het ongeveer op neer, maar bij mijn groepen leren ze opzich niet veel meer, maar moet je het wel in stand houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Begeleiden bij het wonen, met de bedoeling en het resultaat dat ze (steeds) meer dingen volledig zelfstandig kunnen doen, maar er zijn nog heel veel taken (en dat zal altijd zo blijven) waar ze hulp bij nodig hebben.
En het is niet eens weekend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:12 schreef Rood_schaap het volgende:
't is maar een weekendbaantje, want studeer verder nog.
Dat klinkt heel pijnlijk voor die groep.quote:Ik werk op een woongroep en begeleid mensen in hun alledaagse bezigheden hier thuis. Dat betekend gestructureerd ze de dag door laten komen. Nu werk ik even op een andere groep maar normaal sta ik een paar weekenden per maand op een groep met 8 autisten
Ja, iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lang geleden man. Hoe gaat'ie?Koffie?
![]()
Mja ik dacht joh vraag dan aan een automonteur wat'ie doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer op neer, maar bij mijn groepen leren ze opzich niet veel meer, maar moet je het wel in stand houden.
Zwaar niet, maar vind er geen hol aan. Gelukkig nog maar 2 jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
En het is niet eens weekend!
[..]
Dat klinkt heel pijnlijk voor die groep.
But seriously: zwaar werk?
't Is ook je studie? Zou je niet gewoon wat anders gaan doen als je er niks aan vindt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Rood_schaap het volgende:
Zwaar niet, maar vind er geen hol aan. Gelukkig nog maar 2 jaar
Dus meneer is automonteur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht joh vraag dan aan een automonteur wat'ie doet![]()
O.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, iddEigenlijk wel lekker
Met jou? Nee, dank je. Heb al iets te veel koffie op hier
Nee ik studeer maatschappelijk werk en dienstverleningquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is ook je studie? Zou je niet gewoon wat anders gaan doen als je er niks aan vindt?
T is okequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O.
T?
Mja hier gaat het ook goedvrijdag op vakantie, dusseehhhh deze jongen, Rood_Schaap, gaat lekker bakken op enen strand.
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dus meneer is automonteur?Wat doet een automonteur?
Maakt die fietsen?
![]()
"Zit zo'n overal nou eigenlijk een beetje lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenben niet zo technisch
Ja ik (her)ken datquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenben niet zo technisch
*noteer in het grote archief*quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening
"Is dat je krik offeeehhh?"quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Zit zo'n overal nou eigenlijk een beetje lekker?"
Als je dat niet kunt dan moet je ook maar niet autorijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan nog net ruitensproeiervloeistof bijvullen!![]()
Jamaar het is mijn eerste zomervakantie in vier jaar en de eerste keer twee weken sinds bijna tienquote:
Geef mij maar een stel etterige pubers om mee te gaan werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
*noteer in het grote archief*
De flat bij mij achter heeft geloof ik ook begeleid wonen. Maar die's geloof ik niet echt druk bewoond.
Ok ok dan is het goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jamaar het is mijn eerste zomervakantie in vier jaar en de eerste keer twee weken sinds bijna tienDus het mocht wel weer een keertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |