Whoohoo! De 3 meter zijn overwonnen.quote:
jij bent gewoon bang dat we lastige cursisten zullen zijnquote:
Ja, maar dan gaat de helft gillen dat ze avant garde zijn en daar krijg je me toch een koppijn van...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
jij bent gewoon bang dat we lastige cursisten zullen zijn
maar dat ligt toch aan de cursusleider
want niet luisteren, doe die oefening nog maar 10 keer![]()
Zeg mijn arische domina, ze kunnen niet allemaal zo bleek en blank zijn als jij hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
Ieuw, een Indo.
en dat doen ze anders niet dan??????quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat de helft gillen dat ze avant garde zijn en daar krijg je me toch een koppijn van...
Hangt er vanaf van wie het komt?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
"Too bad I don't one night stands or else I would fuck your brains out"
Zal ik dat maar als een compliment beschouwen?
Daar krijg je geen koppijn van. Zeker niet als je het niet leest.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:03 schreef Stroekie het volgende:
en dat doen ze anders niet dan??????
lees jij dan die meet topics maar eens terug
en dat is dan alleen nog maar digitaal gemiep![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg mijn arische domina, ze kunnen niet allemaal zo bleek en blank zijn als jij he
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
Jaaaah die zijn leuk lief en lekkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
Ben jij een oppervlakkig persoon?quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef NathaN het volgende:
Je wil Braziliaantjes?
't Is maar waar je op valt. Maar als jij daar gelukkig mee wordt...quote:
Het ging niet over penetratie, gup.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:13 schreef TehRockstar het volgende:
Neen. Ik ben diep.
Krijg je rsi vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:14 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. F5en op pagina 5 terwijl we al op 6 zijn is niet handig
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:15 schreef TehRockstar het volgende:
Jij vuigaard!
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...
Zo kennen we je toch ook?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
WK is voorbij, maar schoten voor open doel laat ik niet aan me voorbijgaan...
What's in a name...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef TehRockstar het volgende:
Geef mij een John Bender!
[afbeelding]
TRS blijkbaar nog niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Vlarp het volgende:
Zo kennen we je toch ook?
Nieuwe invulling van het begrip strandjutter?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Stroekie het volgende:
Nee joh, gewoon the real thing
op het strand van Ipanema in Rio![]()
Letters.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
What's in a name...
En dan kijk ik niet eens Lingo...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Correct.
Sil vond een meisje op het strandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nieuwe invulling van het begrip strandjutter?
Dan tellen de punten ook niet.quote:
Kun je dat niet braaf in de badkamer?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo,
Let maar niet op mij. Ik kom alleen wat napalm lozen.
Dat geeft niet. Ik vind die ballenbak gewoon een vies idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan tellen de punten ook niet.
Dat had je dan maar eerder moeten bedenken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ja hallo? Die is net opnieuw betegeld.
Of jij.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:25 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat had je dan maar eerder moeten bedenken.
en wat zou daar het effect van moeten zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hallo,
Let maar niet op mij. Ik kom alleen wat napalm lozen.
Ik hou me noch met de betegeling bezig, noch met de timing van jouw lozingen.quote:
We gaan toch geen moeilijke vragen stellen hé? Het is of dit of Sarin.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat zou daar het effect van moeten zijn
moeten we nog specifieke voorzorgsmaatregelen treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |