quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeAlleen nog "thuis" en "dutchtone info" en naja terloops weer wat nrs erbij
Maar verder van alles en iedereen kwijt
![]()
Haha idd, terwijl ik net een enorme terugbel-planning had gemaaktquote:
Have fun in Zwollequote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:39 schreef davidov het volgende:
*ontsnapt de chaos @ home*
Ben een nachtje overnachten in the middle of nowhere
Werd er zoveel op je billen gepetst?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:25 schreef Ang3l het volgende:
De dochter van Bruce (9 jaar) had de choreografie van vanavond gemaakt
En damn, die was eigenlijk best wel pittig... ik denk dat ik morgen onder de blauwe plekken zit
quote:
Sofietjequote:
Kniebeschermers is ook voor stratenmakers, he, niet voor stoere bouwvakkers.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:41 schreef Ang3l het volgende:neh
We hadden hele grondstukjes en ik was altijd van mening "Kniebeschermers tijdens een cursistenles?Dè is òk" ... nou, wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is your crotch hungry girl, 'cause it's eating your pants!
Jamaar jamaar das een liedje... sofietje, ze dronk ranje met een rietje!quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef TehRockstar het volgende:Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Nou tijdens een demo-training ben ik anders maar wat blij dat ik ze om heb!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kniebeschermers is ook voor stratenmakers, he, niet voor stoere bouwvakkers.
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.quote:
Ja zelfs maat houden hoeft tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.
En mocht je ooit met TRS of Erik op dezelfde dansvloer staan, zijn scheenbeschermers blijkbaar ook een verstandige optie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Nou tijdens een demo-training ben ik anders maar wat blij dat ik ze om heb!
Nee, ik schreef of jij niet iets voor hem was (en/of vice versa)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef hanky788 het volgende:
Hier daar is TheRockStar,,, Wie vroeg ook alweer of ik dat was ?!
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zelfs maat houden hoeft tegenwoordig niet meer
En een tok-dinges, en een helm, en elleboogbeschermers, padding everywhere.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
En mocht je ooit met TRS of Erik op dezelfde dansvloer staan, zijn scheenbeschermers blijkbaar ook een verstandige optie.
Voor dat soort mensen is de Lee Towers-manoeuvre uitgevonden...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef TehRockstar het volgende:
Als je gewoon wild met je armen en benen zwaait, komt het allemaal goed.
Dus je bent een gillende nicht die niet kan dansen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
Nee.
Gewoon hard gillen dat je heel experimenteel en avant garde bent.
Maatgevoel heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Tis kuuuunst, KUNST zeg ik je!"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
Misschien beter om ze gewoon van de dansvloer te duwen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef Ang3l het volgende:
En een tok-dinges, en een helm, en elleboogbeschermers, padding everywhere.
Daar heb jij dus blijkbaar geen gevoel voor, knulquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.
oo ok,,, sorry verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, ik schreef of jij niet iets voor hem was (en/of vice versa)
Bij mij is het, geniet, maar dans niet.quote:
"Bukken teef"quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat een liefde hier, jeetje. Het kan er weer eens van af.
Homo's!
Volgens mij moeten we toch gewoon op de volgend meet niet meer naar een middag activiteit zoeken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
God, wat een liefde hier, jeetje. Het kan er weer eens van af.
Homo's!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ben je kut? Post je hoofd.
Ik haat lesgevenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we toch gewoon op de volgend meet niet meer naar een middag activiteit zoeken.
Jij geeft gewoon een masterclass 's middags![]()
Bovendien wordt het dan daarna te druk op de dansvloerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |