Je hebt gefaald?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fijn zo'n mondeling Duits over de telefoon zonder aankondiging
Sommige mensen denken dat ze van nature leuk zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat dacht ik dus ook al
[..]
Nah, op msn en via telefoon is het altijd hilarisch. Maar het is er nooit van gekomen om nou eens af te spreken. Hij bleef maar verhuizen en we hadden/hebben het gewoon altijd te druk
't Was een moeilijke manier om offline te zeggen.quote:
nee, t ging keigoed maar kreeg wel een blackout met sommige woorden enzoquote:
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Was een moeilijke manier om offline te zeggen.
1 ding: Ik wil niet geassocieerd worden met Marco Borsatoquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
"Vandáág is róód, de kleur van mijn schaapjeeeeee"
Sinds hij doorheeft hoeveel werk het is om daar iets aan te verbeteren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?
Als al die jongens dat ook zouden doen waarvan hij hier foto's gepost heeft, dan hadden we een depressieve wereldquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mijn lieve arische Führertje... sinds wanneer trek jij het je aan dat anderen op gay.nl je lelijk vinden dan?
Sheep is as sheep does.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:56 schreef Rood_schaap het volgende:
Had mezelf toch slimmer ingeschat
Ja, ben op m'n werk idd.
Hoe dúrven die untermenschen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gossie hee, daar ben ik alweer wat te oud voor.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. misschien moet je eens met ome Ad van de PVND gaan praten
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (als woonbegeleider)quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Sheep is as sheep does.
Wat voor werk, als ik zo ongeneerd mag uithoren?
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik werk met verstandelijk gehandicapten (als woonbegeleider)
Begeleiden bij het wonen, met de bedoeling en het resultaat dat ze (steeds) meer dingen volledig zelfstandig kunnen doen, maar er zijn nog heel veel taken (en dat zal altijd zo blijven) waar ze hulp bij nodig hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?
't is maar een weekendbaantje, want studeer verder nog.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, da's weer eens heel wat anders. Wat houdt woonbegeleiding precies in?
Waxxer: Hoiquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:10 schreef Waxxer het volgende:
Nou, even een collega citeren dan maar?
Het is weer woensdag..
Jaja....
Záágmans komt langs vandaag.. Om de week doormidden te zagen.
.
......Hoe Jiskefetsch kan het werk zijn...
Affijn. Rood_Schaap. Hai.
Daar komt het ongeveer op neer, maar bij mijn groepen leren ze opzich niet veel meer, maar moet je het wel in stand houden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Begeleiden bij het wonen, met de bedoeling en het resultaat dat ze (steeds) meer dingen volledig zelfstandig kunnen doen, maar er zijn nog heel veel taken (en dat zal altijd zo blijven) waar ze hulp bij nodig hebben.
En het is niet eens weekend!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:12 schreef Rood_schaap het volgende:
't is maar een weekendbaantje, want studeer verder nog.
Dat klinkt heel pijnlijk voor die groep.quote:Ik werk op een woongroep en begeleid mensen in hun alledaagse bezigheden hier thuis. Dat betekend gestructureerd ze de dag door laten komen. Nu werk ik even op een andere groep maar normaal sta ik een paar weekenden per maand op een groep met 8 autisten
Ja, iddquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lang geleden man. Hoe gaat'ie?Koffie?
![]()
Mja ik dacht joh vraag dan aan een automonteur wat'ie doetquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:14 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Daar komt het ongeveer op neer, maar bij mijn groepen leren ze opzich niet veel meer, maar moet je het wel in stand houden.
Zwaar niet, maar vind er geen hol aan. Gelukkig nog maar 2 jaarquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef NathaN het volgende:
[..]
En het is niet eens weekend!
[..]
Dat klinkt heel pijnlijk voor die groep.
But seriously: zwaar werk?
't Is ook je studie? Zou je niet gewoon wat anders gaan doen als je er niks aan vindt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:17 schreef Rood_schaap het volgende:
Zwaar niet, maar vind er geen hol aan. Gelukkig nog maar 2 jaar
Dus meneer is automonteur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik dacht joh vraag dan aan een automonteur wat'ie doet![]()
O.quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:16 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ja, iddEigenlijk wel lekker
Met jou? Nee, dank je. Heb al iets te veel koffie op hier
Nee ik studeer maatschappelijk werk en dienstverleningquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Is ook je studie? Zou je niet gewoon wat anders gaan doen als je er niks aan vindt?
T is okequote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
O.
T?
Mja hier gaat het ook goedvrijdag op vakantie, dusseehhhh deze jongen, Rood_Schaap, gaat lekker bakken op enen strand.
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dus meneer is automonteur?Wat doet een automonteur?
Maakt die fietsen?
![]()
"Zit zo'n overal nou eigenlijk een beetje lekkerquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenben niet zo technisch
Ja ik (her)ken datquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nee, ik niet, ik stel automonteurs liever vragenben niet zo technisch
*noteer in het grote archief*quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:19 schreef Rood_schaap het volgende:
Nee ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening
"Is dat je krik offeeehhh?"quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Zit zo'n overal nou eigenlijk een beetje lekker?"
Als je dat niet kunt dan moet je ook maar niet autorijdenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik kan nog net ruitensproeiervloeistof bijvullen!![]()
Jamaar het is mijn eerste zomervakantie in vier jaar en de eerste keer twee weken sinds bijna tienquote:
Geef mij maar een stel etterige pubers om mee te gaan werkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
*noteer in het grote archief*
De flat bij mij achter heeft geloof ik ook begeleid wonen. Maar die's geloof ik niet echt druk bewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |