Stel je eens voor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Weemz het volgende:
Je zal morgen maar naar Oeganda gaan...
Heeft-ie dat nog niet gedaan, dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je eens voor...
En terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Seth Gaaikema zou jaloers op je zijn....
Ja aan de oever van Lake Victoriaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Yeah. *ontbijt*quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij jou is het nog maar ochtend.
* Tha_Erik jaloers is.
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtendquote:
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbijquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtend.
Oh, ja, inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbij
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Hoewel ik natuurlijk verder kan schrijven aan de Tweeling... of zo.quote:
Mja en een onderzoekje gemist... maarja ik lag pas om 9 uur in bed.quote:
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijnquote:
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijn
Toch in shock?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap je niet.
Je schrijft horoscoops?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
Hoewel ik natuurlijk verder kan schrijven aan de Tweeling... of zo.
Nee, een verhaal maar ik weet even geen leukere titel. Werktitels zijn stom. Vooral als ze blijven staan na publicatiequote:
Hahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:49 schreef wonderer het volgende:
Nee, een verhaal maar ik weet even geen leukere titel. Werktitels zijn stom. Vooral als ze blijven staan na publicatie
Verschilt een beetje. Het afgelopen jaar voornamelijk homo-erotisch, en ik publiceer ze gewoon op mijn website tot ik er genoeg heb om naar een uitgever te sturen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:51 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha
Wat voor verhalen en waar worden ze gepubliceerd dan?
Ah, cool. Hoe lang zijn ze dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:00 schreef wonderer het volgende:
Verschilt een beetje. Het afgelopen jaar voornamelijk homo-erotisch, en ik publiceer ze gewoon op mijn website tot ik er genoeg heb om naar een uitgever te sturen.
Je kent Arthur nietquote:
Ik gokte al zoiets...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die is niet waar wij het over hebben.
Arthurverhalen, door Wonderer.
en dit rode schaap is niet te ver van de kudde afgedwaald ?quote:
Rode schapen vallen op, he.quote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
*spinazie eet*
Ik word echt haske kei sterk nu
Stoere bouwvakkers moeten ook sterk zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
*spinazie eet*
Ik word echt haske kei sterk nu
Geen idee hahaquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Rode schapen vallen op, he.
Al weet ik dan weer niet of ik je hier in de stad irl ben tegen gekomen...
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjesquote:
Een verloren schaap, geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schaap (is het nieuw? Iis het een kloon? is het een oude maar nu pas uit de kast? Wat is het?! Wat?! WAAAAAAAAT?!)
Nee zit al iets van 4 jaar hier op fok, maar was het zat. Geen kloonquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Hoi schaap (is het nieuw? Iis het een kloon? is het een oude maar nu pas uit de kast? Wat is het?! Wat?! WAAAAAAAAT?!)
Hou op!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |