Stel je eens voor...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:54 schreef Weemz het volgende:
Je zal morgen maar naar Oeganda gaan...
Heeft-ie dat nog niet gedaan, dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je eens voor...
En terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:18 schreef DennisMoore het volgende:
Seth Gaaikema zou jaloers op je zijn....
Ja aan de oever van Lake Victoriaquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Yeah. *ontbijt*quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij jou is het nog maar ochtend.
* Tha_Erik jaloers is.
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtendquote:
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbijquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik al langer, want bij jou is het nog maar ochtend.
Oh, ja, inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij nog een hele dag verveling in het verschiet, die van jou is al voorbij
Jij liever dan ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:36 schreef Weemz het volgende:
Ik zit op een project ergens op een berg. Ik kom niet vaak in de stad en al he-le-maal niet in Noord-Oeganda... We zitten zelf in Zuid-Oeganda...
Hoewel ik natuurlijk verder kan schrijven aan de Tweeling... of zo.quote:
Mja en een onderzoekje gemist... maarja ik lag pas om 9 uur in bed.quote:
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijnquote:
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik dacht dat ik toch genoegs niet vervelends materiaal gemeld had, ik had verwacht dat je in shock zou zijn
Toch in shock?quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap je niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |