Een bijzonder goede ochtend toegewenst voor Sunjammer en Waxxerquote:
Nou die luxe kent onze automaat niet hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:12 schreef NathaN het volgende:
*aan glaasje sap lurk*
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
How I wish, how I wish you were here... pompompom...
Nah!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ja, dat is waar ook!
*spullen pak*
Hoe laat ook alweer?!
Neequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikRed je dat?
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezetquote:
Dat was dus fout van je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezet.
Nou, zeg. Daar ben ik het niet mee eens.quote:
nou gewoon dat ik nog maar anderhalve dag moet werken voordat ik aan een lang weekend ga beginnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... Stroekie? Dank u, maar WAT is er zo goed aan deze morgen? Hmmm?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
nathan begreep het, die heeft de discussie gevolgd
Hmm, jammer. Dagje met Waxxer de stad in had leuk geweestquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeMaar je gaat dus zeker de nieuwe SE kijken en kopen en kleertjes en extra pc-geheugen enzo??
begreep jij het niet dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil moet er zijn.
Oh, jawel. Ik weet eigenlijk niet precies wat nou de toevoegende waarde van mij opmerking wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begreep jij het niet dan?
shop ze Vlarp
Oh ja da's waar ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat was mijn goodmorning kiss for everyone
Nou dat zal je gemiddelde aantal posts per dag wel flink stijgenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook een lang weekend. Een 8 weken lang, ofzo.
erik ik wil met jou mee naar je galaquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook een lang weekend. Een 8 weken lang, ofzo.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik ik wil met jou mee naar je gala
Jeutje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
erik ik wil met jou mee naar je gala
met jou ook maar jou gala is pas over 2 jaarquote:
4 jaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
met jou ook maar jou gala is pas over 2 jaar
overval ik je daarmee?quote:
Ja dat had ik op de middelbare school ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gala?
Nou ondertussen heb ik er ook een paar meer in de kast gekregenquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ben zelf nooit op gala geweest,
Maar een man met stijl zoals ik heeft uiteraard een pak (Duitse stretch)
Was best cool eigenlijk. Toen ik naar de winkel ging voor een pak was er zo'n oudere medewerker die ons hielp en gelijk zag wat voor pak geschikt voor mij was. Binnen tien minuten stond ik weer op straat met een pak dat perfect past (en nu na een 7 tal jaren nog steeds).quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ondertussen heb ik er ook een paar meer in de kast gekregen
met als laatste een handmatig op maat gesneden exemplaar![]()
Ja maar pakken moet je ook passen in een andere winkel dan daar waar aardige lieve of lekkere adviseurs rondlopen. Hier merk je dan wel dat de wat oudere mensen veel meer ervaring hebben en vaak in 1 of meerdere oogopslagen ze kunnen zien wat voor jouw de beste keuze kan zijnquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Was best cool eigenlijk. Toen ik naar de winkel ging voor een pak was er zo'n oudere medewerker die ons hielp en gelijk zag wat voor pak geschikt voor mij was. Binnen tien minuten stond ik weer op straat met een pak dat perfect past (en nu na een 7 tal jaren nog steeds).
Mijn moeder stond met d'r mond vol tanden omdat zij mij anders altijd 'tig keer verschillende kledingstukken laat passen.
Zal ik dan maar corrigeren en zeggen dat het onzedelijk moet zijn?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet denken aan de klerenmaker van Joey, uit Friends. Die hem steeds onzekerlijk betastte, en Joey het niet eens doorhad en dacht dat het zo hoorde.
Oh, dat is wel een vreemde typefoutquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Zal ik dan maar corrigeren en zeggen dat het onzedelijk moet zijn?
Het zal door het lange weekend komen...quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dat is wel een vreemde typefout. En dat voor gewoon overdag enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |