Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind in jouw topics posten ook niet bevredigend
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik vind in jouw topics posten ook niet bevredigend
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Handig zo'n nieuwe service van de homoreeks van fok. Een eigen schandknaap.
*MUST* *RESIST*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind topics openen helemaal niet bevredigend.
Wat heerlijk dubbelzinnig weer van je...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggen
Spaar ze allemaal?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Standaard korting voor iedere [HOMO]-lid, zou'k zo zeggen
Oe, een palindroom!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Neen
Op de valreep...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En dat voor een dinsdag.
Die kwam onverwacht. Of toch niet. Palindroom...quote:
Nee, ik ga niet van ex-Pythons dromen...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Die kwam onverwacht. Of toch niet. Palindroom...
Jij werkt gewoon te hard.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gelukkig.. hoef ik die afspraak ook niet meer na te komen
In miertjes?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geluk zit in hele kleine dingen.
Ik ben heel wat gewend qua inkoppertjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ultra flauwe inkoppertjes maken.
Kijk, dat brengt mogelijkheden met zich mee.quote:
Ja, maar je had net afgezegd toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk, dat brengt mogelijkheden met zich mee.
Na mijn vakantie ben ik alcoholist geworden heb heb dus dringend bier nodig.quote:
Volgens mij weet je dat best wel zonder mijn hulp te vindenquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Na mijn vakantie ben ik alcoholist geworden heb heb dus dringend bier nodig.
Ik denk dat jij zo goed bent.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:25 schreef wonderer het volgende:
Hm, die varkenslapjes waren onverwacht sappig en mals. Ben ik zo goed of is het vlees hier lekkerder? De kip gister was ook al zo goed gelukt.
Op de brandstapel ermee!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef BB_Koning het volgende:
bijgelezen kan ik concluderen dat t hier een gevarieerde boel wordt, we hebben zelf Indo payboys hier nu![]()
Och hij is d'r ook weerquote:
van wege de beloning op de terugweg als je op een terrasje mag uitblazen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:44 schreef Ang3l het volgende:
Waarom heb ik me weer laten overhalen om te fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |