Een bijzonder goede ochtend toegewenst voor Sunjammer en Waxxerquote:
Nou die luxe kent onze automaat niet hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:12 schreef NathaN het volgende:
*aan glaasje sap lurk*
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Sunjammer het volgende:
How I wish, how I wish you were here... pompompom...
Nah!quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ga de stad in straks...
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:34 schreef Waxxer het volgende:
Ooohhh ja, dat is waar ook!
*spullen pak*
Hoe laat ook alweer?!
Neequote:Op woensdag 12 juli 2006 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. ik ben er om 1 uur wel denk ikRed je dat?
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezetquote:
Dat was dus fout van je.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar die optie heb ik er niet bij gezet.
Nou, zeg. Daar ben ik het niet mee eens.quote:
nou gewoon dat ik nog maar anderhalve dag moet werken voordat ik aan een lang weekend ga beginnenquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Sunjammer het volgende:
Oh... Stroekie? Dank u, maar WAT is er zo goed aan deze morgen? Hmmm?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
nathan begreep het, die heeft de discussie gevolgd
Hmm, jammer. Dagje met Waxxer de stad in had leuk geweestquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
NeeMaar je gaat dus zeker de nieuwe SE kijken en kopen en kleertjes en extra pc-geheugen enzo??
begreep jij het niet dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Verschil moet er zijn.
Oh, jawel. Ik weet eigenlijk niet precies wat nou de toevoegende waarde van mij opmerking wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
begreep jij het niet dan?
shop ze Vlarp
Oh ja da's waar ookquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat was mijn goodmorning kiss for everyone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |