Dat was het ook niet.quote:
Uhh.. beste maatje?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:14 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Dus jij bent zijn beste maatjeHij zei al dat hij met iemand naar Pann zou gaan misschien
Damn.. doe ff normaal ofzo..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
Is het allemaal weer goed en geregeld? Is onze kleine aids-patient al gestopt met huilen?
Dat zijn soms de bestequote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Vlarp het volgende:
Uhh.. beste maatje?Hmm, zoals gezegd.. ik heb 'm nog nooit gezien
Nah ja.. op msn en aan de telefoon is het wel altijd hilarisch! Het is een zonde dat we elkaar nog nooit hebben gezienquote:
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Goed, met jou gaan we dus ook geen medelijden meer hebben, he, teeffie...
Ook als je helemaal alleen in een hutje ergens in het midden van nergens zit, waar je niets hebt behalve de natuur?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.
Dan eet ik voor de rest van mijn leven paprika's en andere heideplanten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook als je helemaal alleen in een hutje ergens in het midden van nergens zit, waar je niets hebt behalve de natuur?
En zo niet, boeien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:43 schreef TehRockstar het volgende:
Dat hoeft toch ook niet. Ik red me wel.
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved it
Satyr22: OW?
Candide: Oh jeetje. Nou, wat fijn nostalgisch. Je voelt je nu vast heel goed over je inhammen?
Is het allemaal weer goed en geregeld? Is onze kleine aids-patient al gestopt met huilen?
Wat zal jij gelukkig worden daar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan eet ik voor de rest van mijn leven paprika's en andere heideplanten.
Als het aan jou ligt, dan snap ik niet waarom ik het ook niet snap.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved it
Satyr22: OW?
Candide: Oh jeetje. Nou, wat fijn nostalgisch. Je voelt je nu vast heel goed over je inhammen?
And there was much rejoicing... Yaaaaaaaay....quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef TehRockstar het volgende:
Alle kale mensen voelen zich aangesproken.. Ik ren weg!
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan het aan mij liggen dat ik 'm niet snap?
Oh dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhh.. beste maatje?Hmm, zoals gezegd.. ik heb 'm nog nooit gezien
En je vond de waarheid te hard?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat was het ook niet.
Ook op gay.nl lekker rood; vanwege werk?
Yeah right.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef TehRockstar het volgende:
Hij gilde spontaan tegen mij dat ik lelijk was.
Mja, dat dacht ik dus ook alquote:
Nah, op msn en via telefoon is het altijd hilarisch. Maar het is er nooit van gekomen om nou eens af te spreken. Hij bleef maar verhuizen en we hadden/hebben het gewoon altijd te drukquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:50 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |