Megapann ben ik wel geweest, gewoon pann is alweer een tijdje terug. Eens kijken of dit weekend erin zit...quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:40 schreef Rood_schaap het volgende:
Geen idee hahaLigt er aan waar jij zoal vertoeft in het weekend
Ga je nog naar PANN?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doe ik, want er zit ook zachte geitenkaas doorheen en honing en stukjes kip en peper en tagliatelli in 2 kleurtjes
Doe je veel moeite voor danquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Na wat grondig onderzoek:
[HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Ben ik ook geweest. Was wel aardig. Ik ga iig wel dit weekendquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Megapann ben ik wel geweest, gewoon pann is alweer een tijdje terug. Eens kijken of dit weekend erin zit...
Wow.. da's lang geledenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:42 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Nee zit al iets van 4 jaar hier op fok, maar was het zat. Geen kloon![]()
Een blik in je post history is zo gedaanquote:
Oh, vandaar dat ik altijd maar gewoontjes eetquote:
Op mijn verjaardagquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik schijn in augustus naar Pann te gaan..
Prima, als je maar geen stalker bentquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een blik in je post history is zo gedaan.
Oh, nee hoor, daar heb ik geen zin in. Ik wilde alleen even kijken of je hier al eerder geweest wasquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:45 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Prima, als je maar geen stalker bent
ja hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee hoor, daar heb ik geen zin in. Ik wilde alleen even kijken of je hier al eerder geweest was.
Hoiquote:
*laat honing op tong smelten*quote:
Tja, kan er ook vrij weinig aan doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Al zag ik je op internet zo nu en dan wel voorbij komen..
[..]
Als jij het zegt....
Je had een dag later kunnen uitkiezen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:53 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Tja, kan er ook vrij weinig aan doen
Nou uhm, ik ben gek op geitenkaas en honing dus dat gooi ik overal te pas en te onpas in. En ik kan niet eens koken dus alles wat ik maak is enorm simpel hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Waarom eet je altijd zo lekker!?
Zeg.. schaap was hier al way voor jij kwam!quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ook verloren schapen mogen gewoon het lijstje uit de OP invullen hoor![]()
En wanneer ga ik?quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:44 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. ik schijn in augustus naar Pann te gaan..
En welke andere goden?quote:
Dank u.quote:
Ohh.. werken is kutquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik weer.... ben ook aan het werk enzo
ze hadden even aandacht nodig.
Ik heb je niet herkend.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:43 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik ook geweest. Was wel aardig. Ik ga iig wel dit weekend
Ga dat m'n moeder maar even vertellenquote:Op woensdag 12 juli 2006 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je had een dag later kunnen uitkiezen?
Ken ik die?quote:
Danny of zoquote:En er zijn vast meer sletjes die gaan?
Werk om deze tijd? Ai...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:07 schreef Rood_schaap het volgende:
Ben ik weer.... ben ook aan het werk enzo
ze hadden even aandacht nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |