Wat is d'r e-mail?quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:08 schreef Rood_schaap het volgende:
Ga dat m'n moeder maar even vertellen
Had ik reeds doorgekregen. thanksquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
Nathan: http://arthur.nietoverdrijven.com
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstjequote:
Neh, dan krijg ik rode handen.quote:
Oh.. zo goed ik nog niet gekekenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstje![]()
Dus jij bent zijn beste maatjequote:
*vind*quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:13 schreef Rood_schaap het volgende:
Als je goed kijkt sta ik ergens in z'n lijstje![]()
Nee, ik zei Goden!quote:
Mwah. Weeknie of dat "oeh" is.quote:[..]
Oeh...
Ik zie een bloederig maxi tamponquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
Voor rood schaap zijn zoveel leuke icoon mogelijkheden...
Ligt eerder aan je ogenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
*vind*
Als je niet goed kijkt sta je er vast ook in, trouwens.
Oh, de pretentie!quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:10 schreef wonderer het volgende:
Nathan: http://arthur.nietoverdrijven.com
Een cartoon rood schaap kauwend op een pluk gras (animated gif).quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:15 schreef wonderer het volgende:
Voor rood schaap zijn zoveel leuke icoon mogelijkheden...
Ben em kwijtquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een cartoon rood schaap kauwend op een pluk gras (animated gif).
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved itquote:
Goed, met jou gaan we dus ook geen medelijden meer hebben, he, teeffie...quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
Satyr22: Hoogstaand zeker! Ik kwam alleen maar voor een vriend van me op Net als op de middelbare school! And i loved it
Satyr22: OW?
Candide: Oh jeetje. Nou, wat fijn nostalgisch. Je voelt je nu vast heel goed over je inhammen?
Is het allemaal weer goed en geregeld? Is onze kleine aids-patient al gestopt met huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |