Ik zit nu aan de Brouwerijstraat. Leuk straatje, dichtbij het centrum, dichtbij CS, leuk huisjequote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Smeich het volgende:
Waar zit je in Arnhem?
Op de veluwestraat ( is vlakbij jou) zit een bakkertje en die heeft hele lekkere broodjesquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de Brouwerijstraat. Leuk straatje, dichtbij het centrum, dichtbij CS, leuk huisje
Zo maar eens kijken dan. Moet toch ontbijtenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Op de veluwestraat ( is vlakbij jou) zit een bakkertje en die heeft hele lekkere broodjes![]()
Oh die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:13 schreef opperstamper het volgende:
I LOVE de Arnhemse Grofjes!!
Ik kreeg het boekje gewoon via de post maar je kan voor de zekerheid natuurlijk ook even de gemeente bellen / op internet kijken..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Mn eerste huishoudelijke vraag:
Hoe zit het met huishoudelijk afval ?
Is er trouwens geen gemeenteboekje dat ik af kan halen ofzo ?
de apeldoornseweg is al bijna klaar volgens mij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Tha_Mars het volgende:
idd pauper OP, die moet grondig op de schop, net zoals Arnhem nu op de schop gaat overal.
Weet niet hoe de weg heet maar het is de weg door het centrum, langs een parkje en langs de mediamarktquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Tha_Mars het volgende:
idd pauper OP, die moet grondig op de schop, net zoals Arnhem nu op de schop gaat overal.
Teringzooi is het daar ja, altijd leuk als je daar met de fiets moet oversteken, proberen de hobbels te ontwijken, niet in het zand weg te zakken en dan nog uitkijken dat je niet overreden wordtquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Weet niet hoe de weg heet maar het is de weg door het centrum, langs een parkje en langs de mediamarktWat een drama zeg, die ontwijk ik tegenwoordig maar.
klinkt als jansbuitensingel of de jansbinnensingel natuurlijk als je aan de andere kant rijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Teringzooi is het daar ja, altijd leuk als je daar met de fiets moet oversteken, proberen de hobbels te ontwijken, niet in het zand weg te zakken en dan nog uitkijken dat je niet overreden wordt
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Pff ben blij dat ik er weg ben. Heb 2 jaar en 8 maanden in Arnhem gewoondDaarvoor te lang in Huissen
Wel kun je er goed winkelen en de Cavern (kroeg achter het filmhuis) is zeer okay
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppyyyyyyyyyyyyyyyy hour!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef b.-.s het volgende:
Cafe de Schoof - Korenmarkt Arnhem
Jammer dat je blijkbaar nu pas binnenkomt en niet in het vorige topic zodat je had concluderen dat de OP niets meer is dan een copy van het vorige Arnhem topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef dddour het volgende:
jammer dat de TS zo'n daap is die alle mogelijke interactie om zeep helpt met zo'n domme OP.
'de hele binnenstad stinkt naar pis', ja verder dan de binnenstad zul jij niet komen, verdiep je eens in je stad en kom eens verder dan de korenmarkt.
dit is arnhem: 5e winkelstad, 1e modestad, Rijnfestijn, Harley Davidsondag, Gelredome, de grootste dierentuin van nederland, 3e koninginnestad.
Misschien deze OP wel goed??quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:32 schreef Smeich het volgende:
Had je die OP maar niet moeten copyen ....
Mooie OPquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:51 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zie dat ie niet helemaal goed is, maar dat mag diegene* die m eventueel gebruikt veranderen..Ik ga nu lekker slapen.
![]()
*ps.bron is wikipedia![]()
Dat is dus wat er fout aan is..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen zie ik een paar plaatjes niet (Duivelshuis en Eusebiuskerk)
Thanksquote:
Whehehe, toen die zaak er net was stond er een enorme afvalcontainer in de keukenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef power_bram het volgende:
Pinokkio, ben je weleens bij Zeldzaam geweest? Echt een aanrader, zit op de hoek tegenover het postkantoor.
Meinerswijk:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Smeich het volgende:
Meinerswijk?
ik ook nog niet, nu welquote:Op zondag 23 juli 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik had nog niet in dit topic gepost.
Mag je niet mountainbiken geloof ik. Maar waarom zou je daar willen biken als je de Veluwe route in de buurt hebt liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, elke keer als ik over de Apeldoornse weg rijd (zo heet ie geloof ik) dan kom ik langs het park (waar de Ronde Weide ofzo onderdeel van is) en zie ik allemaal onverharde paden. Is dat nou ook een soort mountainbike parcours of is het streng verboden ? Lijkt me nml ook wel leuk om naast het wielrennen ook het mountainbiken op te pikken
Dat is Sonsbeek Park, en het is er niet verboden om te fietsen op de paden zolang je maar rekening houdt met de wandelaars en wel op de paden blijft. Lijkt me dus niet heel erg geschikt als mountainbike parcours, aangezien er vooral op mooie dagen best nog wat mensen en kleine kinderen rondwandelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, elke keer als ik over de Apeldoornse weg rijd (zo heet ie geloof ik) dan kom ik langs het park (waar de Ronde Weide ofzo onderdeel van is) en zie ik allemaal onverharde paden. Is dat nou ook een soort mountainbike parcours of is het streng verboden ? Lijkt me nml ook wel leuk om naast het wielrennen ook het mountainbiken op te pikken
Wat voor voorstellingenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat die Lunatics voorstellingen in Sonsbeek zijn afgelopen, kunnen we tenminste 's avonds weer op de helling voor de Witte Villa liggen
hey die zijn pas genomen, want die boom is net pas omgezaagd!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Boosoog het volgende:
Parkimpressie http://members.lycos.nl/a2941/sons.htm
Niks van gemerktquote:
Dat klopt : niet zo lang geleden genomen toen ik na lange tijd weer eens besloot een wandelingetje te maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
hey die zijn pas genomen, want die boom is net pas omgezaagd!
Ik ook, hoorde steeds van die enge muziek van buiten komen 's avonds laatquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat die Lunatics voorstellingen in Sonsbeek zijn afgelopen, kunnen we tenminste 's avonds weer op de helling voor de Witte Villa liggen
iddquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik zie het al... het wordt een 40+ meetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
ow jah, btw:
Arnhem-speciaalbier-meet
vrijdag 28 juli 2006 in het Moortgat
Komen:
Remlof
Vrok
Yvonne
Litso
C-C als date
En Slar is verplicht
nog meer animo?
zie ook hier!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zie het al... het wordt een 40+ meet
wie is c_c ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
Slari en ik zijn 21 hoor. Oh, en c_c komt niet
Daar gaat het juist om, met mede-arnhemmers een biertje drinken die je nog niet kentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Kanogor het volgende:
Helaas kan ik niet, aangezien ik dan naar de States vlieg. Niet dat ik ook maar enkele van jullie kan, maar heh, het het leuk kunnen zijn![]()
Hehe, ja ik snap hem. Volgende keer misschien, zou zonde zijn om 12 dagen USA mis te lopen... toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, met mede-arnhemmers een biertje drinken die je nog niet kent
nounou zeg, het gemiddelde is nog geen 30 hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee Litso en Slarioux trekken de boel naar beneden....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nounou zeg, het gemiddelde is nog geen 30 hoor
Yep, in het Moortgatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
waar is die meet eik? toch niet in die bejaardensoos het Moorgat he?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Waar woon je precies? Centrum?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef Kanogor het volgende:
Tja... ik woon hier nu een maandje of twee... op kamers. Ik moet zeggen, ik vermaak me wel...
Als je voor het postkantoor op het Jansplein staat (met je neus ernaar toe) is het ongeveer 100 meter links van je, aan de rechterkant van de straat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Litso het volgende:
Zeg, waar zit het Moortgat eigenlijk?
wel extra happy meal cars?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Litso het volgende:
Ok, ik heb heel hard gezeurd op mijn werk, maar ik mag niet eerder weg. Pas om een uur of 12 's avonds klaar met werken. Kom maar even met zijn allen langs bij de Mac ofzo, en nee jullie krijgen geen gratis hamburgers
Ik had het leeftijdgemiddelde pas goed omlaag gehaald. Maar helaas enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
Slari en ik zijn 21 hoor. Oh, en c_c komt niet
Ja, en zoals ik al zei, geen gratis voerquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Litso werkt bij de mac???![]()
![]()
Ik stel een andere locatie voor
*pruillipje trektquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik al zei, geen gratis voer
Arnhem de eerste modestad? In al die ateliers in de buurt van Sonsbeek dan ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef dddour het volgende:
[knip]
dit is arnhem: 5e winkelstad, 1e modestad, Rijnfestijn, Harley Davidsondag, Gelredome, de grootste dierentuin van nederland, 3e koninginnestad.
[knip]
Als je heeel erg mazzel hebt zijn er nog donuts/brownies/fruityoghurtjes over na sluitingstijd, die neem ik dan wel mee. Ik heb vandaag 4 donuts meegekregenquote:
ik kom wel, maar laat, tegen half 1 gok ik, ik bel je wel...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef Litso het volgende:
Maareh, wie zijn er nog van plan te komen dan? Ik moet dus werken tot 12 uur, en eigenlijk ook redelijk vroeg op.
Ik geloof dat yvonne al niet meer kwam? (Laat ff wat van je horen yvonne)
Remlof moet ook tot redelijk laat werken, c_c komt sowieso al niet, dus als er niet veel animo is denk ik dat ik na mijn werk maar meteen mijn bed induik.
Kortom: meld het ff als je nog komt!
Ai, beterschap!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik cancel voor vanavond
Ik heb een blaasontsteking en lig met een kruikje op de bank gekruld
ik denk dat jij eerder klaar bent met werken dan dat ik weer in arnhem ben (moet om 22:45 broer oppikken van zestienhoven)... maar ok, ik sms je welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo dus werken, ik verwacht eigenlijk maar weinig opkomst dus Remlof, sms maar even als er nog wat geregeld is, telefoon opnemen gaat sowieso niet lukken op mijn werk.
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
schop!
gaat er vanavond nog iemand bierdrinken in ernem?
vrijdagavond 11 uur Bosch of het Moortgat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.
We gaan zaterdag naar het Hunten festival.![]()
Biertje drinken?![]()
www.huntenpop.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat Hunten festival? Kan er niks over vinden. Wie treden allemaal op? Lijkt me namelijk wel beter dan die Rio aan de Rijn onzin![]()
Ik woon in het spijkerkwartier, heb 's avonds gewerkt in Presikhaaf, en vind het er echt geweldig. Nee dan moet je op elderveld zijn en er gebeurt iets. Ieder doet zijn gordijntje nog net even wat verder dicht om maar niets te hoeven doen. ( Ja zelf meegemaakt!)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
Ohquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
www.huntenpop.nl
Is niet in Arnhem maar bij Ulft
Wat is er dan uberhaupt in Presikhaaf. Presikhaaf slaapt dan. Het is een misvatting dat deze wijk gevaarlijk of asociaal zou zijn. Ok het is geen villawijk er staan veel flats, veel schotelantennes, 80% is huurhuis en 100den woningen gaan binnen nu en 5 jaar plat, maar dat heeft allemaal vrij weinig invloed op de veiligheid. Hooguit het gevoel van veiligheid. Misschien dat de misdaadcijfers anders uitwijzen, maar ik heb me iig nooit en te nimmer onveilig gevoeld in Presikhaaf en tevens ook nooit wat zien gebeuren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
www.sonsbeektheateravenue.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar wat is dat theaterding dan op Sonsbeek vrijdag??
quote:
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik hoor af en toe dat Arnhem-Zuid onveilig zou zijn.. maar hier merk ik daar weinig van.
Kijk, ik woon dan wel in een buurt met veel jongeren, waarvan veruit de meeste buitenlands (vooral door panden van HBO Nederland die veel buitenlandse studenten huizen), en verder skinheads, gasten die hele tijd om auto's en scooters hangen etc. Veel mensen zouden meteen denken oh god wat een aso wijk. Maar het is extreem rustig opzich, en in die 1.5 jaar dat ik er woon zelden wat gebeurd.
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitBij de Texaco in de buurt dacht ik.
Joh, echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
Je hebt het over een wijk die je niet zo link vindt maar waar je zus was, in dezelfde wijk, was het wel pauperquote:
heb ik vroegah nog gewerktquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef passie66 het volgende:
Toch was het wel weer gezellig zo bij de Ronde Weide zo vanmiddag...heerlijk sfeertje weer!
grappig das net voor mijn tijd dan, onze lunch bestond altijd uit friet halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:34 schreef KingMonkey het volgende:
Haha...ik heb er vroeger ook gewerkt voor en achter de bar...de bakken Chinees als lunch staan nu nóg rechtovereind in m'n maag!
Dat is bij Suikerland enzo toch? Een vriendin van me woonde daar, wat een kutbuurt idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
Zuid is sowiesoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
Stalkerquote:
jij bent echt ziek he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:53 schreef Bertin het volgende:
Het grootste voordeel van in Arnhem wonen is dat het dichtbij Nijmegen ligt.
Omdat??quote:
Nijmegen kom op he, dat is toch geen vergelijking met Arnhem.quote:
Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja Vitesse heeft inderdaad denderend gespeeld de laatste seizoenen![]()
Mooi voetbal?! Het voetbal is echt om te huilen net als de resultaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiek![]()
Vooral Vitesse met z'n schulden en leningenquote:
Laten we het inderdaad maar over het mooie Arnhem hebben, met de talloze stroompjes en beekjes, leuke binnenstad en vernieuwende architectuur.quote:
Jaaaa MalburgenO+ ik woon er al 20 jaar, geweldige buurt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
Angerestein
![]()
Hee, pas op hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:03 schreef Leep het volgende:
ja mijn studie is nou eenmaal alleen in Velp.
En om nou in Velp te gaan wonen is al helemaal een uiterste
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef slinxxx het volgende:
echt relaxt wonen alleen boven het station
Velpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef slinxxx het volgende:
en je kan beter in velp wonen dan in arnhem. minder paupers, goede winkels etc...en binnen 10 minuten in arnhem(bus), kwartiertje fietsen
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar Sonsbeek? Ik misschien nog wel, als het weer tenminste niet heel kut is![]()
-EDIT- Wat er dus wel naar uitziet![]()
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halvequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
Ik kijk het weer effe aan, als het niet (te hard) regent ga ik vanavond weer.
PS: bier ¤ 1,50
ow jah dat kan ook, genoeg mensen nemen zelf bier en/of flessen wijn meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halveOf gaan ze daar moeilijk over doen??
Ik ook, per ongeluk eigenlijk want ik was helemaal vergeten dat het er wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
in het vuige zuid zeker?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Barcelona het volgende:
[..]
eeej... ik zat al in het vorige topiq
het schijntquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Nee sorry, we zijn geen buren!
Zuid... hoort dat ook nog bij Arnhem??![]()
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ik woon in het keurige klarendal trouwens
whehe, ja maar ik hoef de brug niet over voor vermaakquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??
Hehe, helaas binnekort verhuizen, dus weg mooi uitzichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Prachtig uitzicht, zeker met die wolken en zonsondergang. Dat is idd een mooie buurt om te wonen. Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe ventquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe vent![]()
Ik werkte vroeger toen 't nog open was in het swingcafe, en 't laatste jaar zijn we daar toch regelmatig 'n biertje wezen drinken voordat we open gingen. Mooi werk.
Is dat die kerk aan het eind (of begin) van de Lawick van Pabststraat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Op zich zit ik hier goed, maar stiekem wil ik wel verhuizen. Mooie villa op Paasberg. Of een superdeluxe appartement ergens dicht bij 't centrum..
Ik ben ook hard op zoek, maar die prijzen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...![]()
Maar der gebeurt hier nooit wat, beetje saai allemaal. Denk dat ik liever in Spijkerkwartier/centrum/boven zypendaalse poort woon, maar ach, dat komt nog wel een keer.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??
Ja is heel leuk!! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
http://www.arnhemmers.nl/
Misschien een leuke site voor jullie???
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die Ratelkneus had z'n zakie toch gesloten vanwege die nieuwe openingstijden wet? Of herinner ik me dat nou verkeerd..
hier kan je lezen waar de nieuwe tent van ratelband zitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....
Jamsessiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
die was inderdaad ietwat te vroeg, vrees ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
er hebben zich wel een aardig aantal andere fokkers zich gemeld hier sinds de vorige meet-poging ja
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond bier ga drinken in het park![]()
Als het niet regent natuurlijk![]()
Ga je ook nog Remlof?![]()
Gewoon bierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?
Je woont gewoon bij mij in de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
oja arnhem noord natuurlijk.
Ik heb 3 maanden op de spijkerstraat gewoont
En woon nu 10 maanden op de johan de wittlaan
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
tja arnhem is klein hè? En de jwl is lang:pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij mij in de straat![]()
Is dat vandaag?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef Tha_Mars het volgende:
Morgen Rio aan de Rijn,
Volgende week Living Statues, en opening Musiskwartier... moet niet gekker worden!
Gister begonnen volgens mij.quote:
Het centrum is niet erg alternatief... Ok je hebt The Move en de Stortebeker maar de gemiddelde leeftijd daar ligt ver onder de 20quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mijn vriendin is pas in het mooie arnhem komen wonen, so far so good, leuk filmhuis hebben jullie hier.
Nu zijn we alleen nog op zoek naar wat leuke cafe's en uitgaansdingetjes, liefst een beetje alternatief, zolang het maar geen zuipschuur met trance/dance of nederlandstalige meezingers is. Liefst in het centrum.
Die lichtshowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
2-9 september is er nog het AV Festival, leek me juist wel leuk maar dan ben ik natuurlijk net met vakantie
oeh thanks voor de tipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
2-9 september is er nog het AV Festival, leek me juist wel leuk maar dan ben ik natuurlijk net met vakantie
Gister even wezen kijken, was een beetje een tamme bedoeling, echt blijvende psychische schade zal je er niet aan ondervinden, tenzij je gedwongen bent om te blijven en het dan op een zuipen gaat zetten, pas op voor dat delerium.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb afgesproken dat ik vanavond mee ga naar Rio aan de RijnGa ik nu psychische schade ondervinden??
Emmastraat hieroquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij mij in de straat![]()
Vorig jaar werd het nog gehouden op de stadsblokken, feestje met veel potentie. Zag er al best aardig uit. Die avond werd er een show gehouden met beelden die mensen zelf konden insturen, waaronder die van mij, toch leuk als je die terug ziet op de schermen. Daarnaast was het effect van de laser op de kerk erg vet! Ik ga zeker weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oeh thanks voor de tipga ik wel even heen dan
![]()
Jammer dat je zelf niet kan![]()
Jawel hoor!quote:Iemand die in de buurt van de kinderkamp woont?
Nee zeker?
Waar precies?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Jawel hoor!
sorry voor 2 posts achter mekaar
Krikke zit er nog steeds tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:10 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Tja, de hoeren zijn helaas (?) al weer weg...![]()
Nou vroeger... Ik heb nog een tijdje in een van die viee studentenpanden aan de Grote Durk gewoond.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand die in de buurt van de kinderkamp woont?
Nee zeker?
De Emmastraat kruist de Parkstraat....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef teig het volgende:
[..]
m2
In de buurt van de parkstraat zit ik....
Mmmm......zo een gebouw heb ik ook vlak voor mijn deur........quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Prachtig uitzicht, zeker met die wolken en zonsondergang. Dat is idd een mooie buurt om te wonen. Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.quote:
Boeieh, het verkeerssysteem om het hele centrum sucked overigens wel te hard, kom er niet meer uit bijna, mênquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
wokparadijsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
't is maar wat je lekker vind...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Het is weer lekker weer in Arnhem!
die laatste bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
wokparadijsmet lekkere noodle take-a-way's
KFC is ook prettig en die nieuwe mangerie van V&D is prijzig maar gezond
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
Voor de liefhebbers, morgenavond:
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..![]()
IK heb er wel eens een feest gehad maar ben er verder nooit geweest. Is niet echt mijn ding..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!
donderdag het meeste open een paar winkels zijn nog niet klaar waaronder die supermarkt die gaat over 2 weken open en zo zijn er nog 2 andere winkels een modezaak voor vrouwen en 1 voor mannen die later opengaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:28 schreef wouswous het volgende:
Tommy Hilfinger komt er inderdaad.
Wanneer gaat het totale Musis kwartier open dan? Dat je overal in die straatjes kunt komen enzo..
Maar eens proberen die KFC als ik weer een weekendje in Arnhem ben..
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
donderdag gaat alles open
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..
Dat zal wel ja.. Martin Gaus ofzo..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.
Opening van Musiskwartier verzieken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef PallominnoXIII het volgende:
Meeten
En dan keihard de korenmarkt onveilig maken
ach wil je ook naar de meet komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Arnhem kloten stad!!!!!
Ik ga uiteraard even kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat iemand vrijdag om 1300 nog naar A Balladeer bij de SNS pinnert??
Ehm..wasdah..mis ik iets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Site. Ook wat van ze te luisteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm..wasdah..mis ik iets?
Meeten is altijd wel tof...zeg maar wanneer en waar..
Ah ok dan..aangezien ik vrijdagsmiddags altijd vrij ben kan ik het misschien nog wel op tijd redden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Site. Ook wat van ze te luisteren.
Geen echte meet volgens mij maar het is vrijdag dus om 1300 bij de pin van de SNS en de ABN![]()
Wow fuck! Wat? Waar? Vertel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Het staat er toch preciesquote:
quote:Vanaf 9 augustus trakteert SNS Bank je gratis op live concerten. Bij pinautomaten door heel Nederland kun je genieten van kleine maar o zo fijne optredens. Omdat geld moet rocken! Niet alleen op festivals als Lowlands en Pinkpop, maar ook gewoon bij jou in de buurt.
Tijdens de SNS Pinconcerten spelen Excelsior bands Gem en Solo en EMI band a balladeer een uur lang, op straat en vlak voor je neus. Zorg dat je erbij bent! Excelsior is hét Nederlandse platenlabel van dit moment. Je kent ze van bijvoorbeeld Spinvis, Johan of Daryll-Ann. Van muziek die rockt.
Pinconcertagenda Wanneer Waar Wie
9 aug 14.00u Zutphen, Schupstoel Maurits Westerik (Gem)
10.30u Winterswijk, Torenstraat Maurits Westerik (Gem)
10 aug 15.00u Huizen, Raadhuisplein Maurits Westerik (Gem)
20.00u Groningen, Ebbingestraat Maurits Westerik (Gem)
16 aug 16.00u Gorinchem, Arkelstraat Solo
17 aug 16.00u Maastricht, Markt Solo
25 aug 13.00u Arnhem, Gelerijderplein a balladeer
15.30u Ede (Gld), Molenstraat a balladeer
17.30u Veenendaal, Markt a balladeer
Ah, de SNS en ABN bij het Gele Rijdersplein dus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het staat er toch precies![]()
Vrijdag, 13:00, bij de SNS en ABN, GRATISCH!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |