ik denk dat jij eerder klaar bent met werken dan dat ik weer in arnhem ben (moet om 22:45 broer oppikken van zestienhoven)... maar ok, ik sms je welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo dus werken, ik verwacht eigenlijk maar weinig opkomst dus Remlof, sms maar even als er nog wat geregeld is, telefoon opnemen gaat sowieso niet lukken op mijn werk.
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
schop!
gaat er vanavond nog iemand bierdrinken in ernem?
vrijdagavond 11 uur Bosch of het Moortgat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.
We gaan zaterdag naar het Hunten festival.![]()
Biertje drinken?![]()
www.huntenpop.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat Hunten festival? Kan er niks over vinden. Wie treden allemaal op? Lijkt me namelijk wel beter dan die Rio aan de Rijn onzin![]()
Ik woon in het spijkerkwartier, heb 's avonds gewerkt in Presikhaaf, en vind het er echt geweldig. Nee dan moet je op elderveld zijn en er gebeurt iets. Ieder doet zijn gordijntje nog net even wat verder dicht om maar niets te hoeven doen. ( Ja zelf meegemaakt!)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
Ohquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
www.huntenpop.nl
Is niet in Arnhem maar bij Ulft
Wat is er dan uberhaupt in Presikhaaf. Presikhaaf slaapt dan. Het is een misvatting dat deze wijk gevaarlijk of asociaal zou zijn. Ok het is geen villawijk er staan veel flats, veel schotelantennes, 80% is huurhuis en 100den woningen gaan binnen nu en 5 jaar plat, maar dat heeft allemaal vrij weinig invloed op de veiligheid. Hooguit het gevoel van veiligheid. Misschien dat de misdaadcijfers anders uitwijzen, maar ik heb me iig nooit en te nimmer onveilig gevoeld in Presikhaaf en tevens ook nooit wat zien gebeuren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
www.sonsbeektheateravenue.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar wat is dat theaterding dan op Sonsbeek vrijdag??
quote:
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik hoor af en toe dat Arnhem-Zuid onveilig zou zijn.. maar hier merk ik daar weinig van.
Kijk, ik woon dan wel in een buurt met veel jongeren, waarvan veruit de meeste buitenlands (vooral door panden van HBO Nederland die veel buitenlandse studenten huizen), en verder skinheads, gasten die hele tijd om auto's en scooters hangen etc. Veel mensen zouden meteen denken oh god wat een aso wijk. Maar het is extreem rustig opzich, en in die 1.5 jaar dat ik er woon zelden wat gebeurd.
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitBij de Texaco in de buurt dacht ik.
Joh, echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
Je hebt het over een wijk die je niet zo link vindt maar waar je zus was, in dezelfde wijk, was het wel pauperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |