ik denk dat jij eerder klaar bent met werken dan dat ik weer in arnhem ben (moet om 22:45 broer oppikken van zestienhoven)... maar ok, ik sms je welquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Litso het volgende:
Ik ga zo dus werken, ik verwacht eigenlijk maar weinig opkomst dus Remlof, sms maar even als er nog wat geregeld is, telefoon opnemen gaat sowieso niet lukken op mijn werk.
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:59 schreef remlof het volgende:
schop!
gaat er vanavond nog iemand bierdrinken in ernem?
vrijdagavond 11 uur Bosch of het Moortgat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:02 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, maar Stof en ik zijn aanstaande vrijdag en zaterdag daar.
We gaan zaterdag naar het Hunten festival.![]()
Biertje drinken?![]()
www.huntenpop.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wat is dat Hunten festival? Kan er niks over vinden. Wie treden allemaal op? Lijkt me namelijk wel beter dan die Rio aan de Rijn onzin![]()
Ik woon in het spijkerkwartier, heb 's avonds gewerkt in Presikhaaf, en vind het er echt geweldig. Nee dan moet je op elderveld zijn en er gebeurt iets. Ieder doet zijn gordijntje nog net even wat verder dicht om maar niets te hoeven doen. ( Ja zelf meegemaakt!)quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
Ohquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
www.huntenpop.nl
Is niet in Arnhem maar bij Ulft
Wat is er dan uberhaupt in Presikhaaf. Presikhaaf slaapt dan. Het is een misvatting dat deze wijk gevaarlijk of asociaal zou zijn. Ok het is geen villawijk er staan veel flats, veel schotelantennes, 80% is huurhuis en 100den woningen gaan binnen nu en 5 jaar plat, maar dat heeft allemaal vrij weinig invloed op de veiligheid. Hooguit het gevoel van veiligheid. Misschien dat de misdaadcijfers anders uitwijzen, maar ik heb me iig nooit en te nimmer onveilig gevoeld in Presikhaaf en tevens ook nooit wat zien gebeuren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:18 schreef Blite het volgende:
Ik vind Arnhem een leuke stad, maar 's avonds hoef ik niet in de buurt van Velperpoort of Presikhaaf rond te lopen hoor. Tis daar dan zo gezellig.![]()
www.sonsbeektheateravenue.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar wat is dat theaterding dan op Sonsbeek vrijdag??
quote:
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik hoor af en toe dat Arnhem-Zuid onveilig zou zijn.. maar hier merk ik daar weinig van.
Kijk, ik woon dan wel in een buurt met veel jongeren, waarvan veruit de meeste buitenlands (vooral door panden van HBO Nederland die veel buitenlandse studenten huizen), en verder skinheads, gasten die hele tijd om auto's en scooters hangen etc. Veel mensen zouden meteen denken oh god wat een aso wijk. Maar het is extreem rustig opzich, en in die 1.5 jaar dat ik er woon zelden wat gebeurd.
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar in Zuid had je een paar jaar geleden ook een handgranaat bij iemand door de ruitBij de Texaco in de buurt dacht ik.
Joh, echt?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
M'n zus heeft wel in wat slechtere wijken gewoond. Waar ook een keer een handgranaat naar binnen werd gegooid. En auto's in de fik enzo. Maar elke stad heeft wel van dat soort wijken.
Voor een grote stad vind ik Arnhem best veilig voelen.
Je hebt het over een wijk die je niet zo link vindt maar waar je zus was, in dezelfde wijk, was het wel pauperquote:
heb ik vroegah nog gewerktquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef passie66 het volgende:
Toch was het wel weer gezellig zo bij de Ronde Weide zo vanmiddag...heerlijk sfeertje weer!
grappig das net voor mijn tijd dan, onze lunch bestond altijd uit friet halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:34 schreef KingMonkey het volgende:
Haha...ik heb er vroeger ook gewerkt voor en achter de bar...de bakken Chinees als lunch staan nu nóg rechtovereind in m'n maag!
Dat is bij Suikerland enzo toch? Een vriendin van me woonde daar, wat een kutbuurt idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
Zuid is sowiesoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
Stalkerquote:
jij bent echt ziek he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:53 schreef Bertin het volgende:
Het grootste voordeel van in Arnhem wonen is dat het dichtbij Nijmegen ligt.
Omdat??quote:
Nijmegen kom op he, dat is toch geen vergelijking met Arnhem.quote:
Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja Vitesse heeft inderdaad denderend gespeeld de laatste seizoenen![]()
Mooi voetbal?! Het voetbal is echt om te huilen net als de resultaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiek![]()
Vooral Vitesse met z'n schulden en leningenquote:
Laten we het inderdaad maar over het mooie Arnhem hebben, met de talloze stroompjes en beekjes, leuke binnenstad en vernieuwende architectuur.quote:
Jaaaa MalburgenO+ ik woon er al 20 jaar, geweldige buurt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
Angerestein
![]()
Hee, pas op hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:03 schreef Leep het volgende:
ja mijn studie is nou eenmaal alleen in Velp.
En om nou in Velp te gaan wonen is al helemaal een uiterste
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef slinxxx het volgende:
echt relaxt wonen alleen boven het station
Velpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef slinxxx het volgende:
en je kan beter in velp wonen dan in arnhem. minder paupers, goede winkels etc...en binnen 10 minuten in arnhem(bus), kwartiertje fietsen
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar Sonsbeek? Ik misschien nog wel, als het weer tenminste niet heel kut is![]()
-EDIT- Wat er dus wel naar uitziet![]()
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halvequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
Ik kijk het weer effe aan, als het niet (te hard) regent ga ik vanavond weer.
PS: bier ¤ 1,50
ow jah dat kan ook, genoeg mensen nemen zelf bier en/of flessen wijn meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halveOf gaan ze daar moeilijk over doen??
Ik ook, per ongeluk eigenlijk want ik was helemaal vergeten dat het er wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
in het vuige zuid zeker?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Barcelona het volgende:
[..]
eeej... ik zat al in het vorige topiq
het schijntquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Nee sorry, we zijn geen buren!
Zuid... hoort dat ook nog bij Arnhem??![]()
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ik woon in het keurige klarendal trouwens
whehe, ja maar ik hoef de brug niet over voor vermaakquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??
Hehe, helaas binnekort verhuizen, dus weg mooi uitzichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Prachtig uitzicht, zeker met die wolken en zonsondergang. Dat is idd een mooie buurt om te wonen. Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe ventquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe vent![]()
Ik werkte vroeger toen 't nog open was in het swingcafe, en 't laatste jaar zijn we daar toch regelmatig 'n biertje wezen drinken voordat we open gingen. Mooi werk.
Is dat die kerk aan het eind (of begin) van de Lawick van Pabststraat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Op zich zit ik hier goed, maar stiekem wil ik wel verhuizen. Mooie villa op Paasberg. Of een superdeluxe appartement ergens dicht bij 't centrum..
Ik ben ook hard op zoek, maar die prijzen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...![]()
Maar der gebeurt hier nooit wat, beetje saai allemaal. Denk dat ik liever in Spijkerkwartier/centrum/boven zypendaalse poort woon, maar ach, dat komt nog wel een keer.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??
Ja is heel leuk!! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
http://www.arnhemmers.nl/
Misschien een leuke site voor jullie???
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die Ratelkneus had z'n zakie toch gesloten vanwege die nieuwe openingstijden wet? Of herinner ik me dat nou verkeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |