het schijntquote:Op maandag 14 augustus 2006 19:27 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Nee sorry, we zijn geen buren!
Zuid... hoort dat ook nog bij Arnhem??![]()
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??quote:Op maandag 14 augustus 2006 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
ik woon in het keurige klarendal trouwens
whehe, ja maar ik hoef de brug niet over voor vermaakquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:17 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ik dacht dat Klarendal (stiekem) ook bij Zuid hoorde toch??
Hehe, helaas binnekort verhuizen, dus weg mooi uitzichtquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Prachtig uitzicht, zeker met die wolken en zonsondergang. Dat is idd een mooie buurt om te wonen. Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe ventquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:53 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
vrijdagavond is altijd mooi ja, die eigenaar is ook echt 'n toffe vent![]()
Ik werkte vroeger toen 't nog open was in het swingcafe, en 't laatste jaar zijn we daar toch regelmatig 'n biertje wezen drinken voordat we open gingen. Mooi werk.
Is dat die kerk aan het eind (of begin) van de Lawick van Pabststraat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 08:23 schreef Nouk82 het volgende:
[..]
He, dan woon jij vlak bij mij. Mijn uitzicht bestaat uit een kerkje. Nadeel is wel dat ik zondag om kwart voor 10 mijn bed uit geluid wordt...
Op zich zit ik hier goed, maar stiekem wil ik wel verhuizen. Mooie villa op Paasberg. Of een superdeluxe appartement ergens dicht bij 't centrum..
Ik ben ook hard op zoek, maar die prijzen hequote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:12 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Hmm ik woon op over het lange water, oftewel tussen elsweide en de HAVO/MAVO... woei...![]()
Maar der gebeurt hier nooit wat, beetje saai allemaal. Denk dat ik liever in Spijkerkwartier/centrum/boven zypendaalse poort woon, maar ach, dat komt nog wel een keer.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is die eigenaar niet die Ratelband-freak??
Ja is heel leuk!! Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:24 schreef B.A.Trix het volgende:
http://www.arnhemmers.nl/
Misschien een leuke site voor jullie???
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Die Ratelkneus had z'n zakie toch gesloten vanwege die nieuwe openingstijden wet? Of herinner ik me dat nou verkeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |