Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiekquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:12 schreef -skippybal- het volgende:
Jaja Vitesse heeft inderdaad denderend gespeeld de laatste seizoenen![]()
Mooi voetbal?! Het voetbal is echt om te huilen net als de resultaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:37 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
Mooi voetbal gaat soms ten koste van de winst, maar je houd in ieder geval je publiek![]()
Vooral Vitesse met z'n schulden en leningenquote:
Laten we het inderdaad maar over het mooie Arnhem hebben, met de talloze stroompjes en beekjes, leuke binnenstad en vernieuwende architectuur.quote:
Jaaaa MalburgenO+ ik woon er al 20 jaar, geweldige buurt!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
Hee, pas op hequote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:03 schreef Leep het volgende:
ja mijn studie is nou eenmaal alleen in Velp.
En om nou in Velp te gaan wonen is al helemaal een uiterste
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:11 schreef slinxxx het volgende:
echt relaxt wonen alleen boven het station
Velpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 00:12 schreef slinxxx het volgende:
en je kan beter in velp wonen dan in arnhem. minder paupers, goede winkels etc...en binnen 10 minuten in arnhem(bus), kwartiertje fietsen
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:27 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar Sonsbeek? Ik misschien nog wel, als het weer tenminste niet heel kut is![]()
-EDIT- Wat er dus wel naar uitziet![]()
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halvequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
Ik kijk het weer effe aan, als het niet (te hard) regent ga ik vanavond weer.
PS: bier ¤ 1,50
ow jah dat kan ook, genoeg mensen nemen zelf bier en/of flessen wijn meequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bier ¤ 0.33 bij de C1000 voor een halveOf gaan ze daar moeilijk over doen??
Ik ook, per ongeluk eigenlijk want ik was helemaal vergeten dat het er wasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was er gisteravond al even, was erg tof! twee overdekte (tent)bars ipv 1 en in totaal veel meer zitplaatsen en ook acts.
in het vuige zuid zeker?quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:05 schreef Barcelona het volgende:
[..]
eeej... ik zat al in het vorige topiq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |