heb ik vroegah nog gewerktquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:42 schreef passie66 het volgende:
Toch was het wel weer gezellig zo bij de Ronde Weide zo vanmiddag...heerlijk sfeertje weer!
grappig das net voor mijn tijd dan, onze lunch bestond altijd uit friet halenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:34 schreef KingMonkey het volgende:
Haha...ik heb er vroeger ook gewerkt voor en achter de bar...de bakken Chinees als lunch staan nu nóg rechtovereind in m'n maag!
Dat is bij Suikerland enzo toch? Een vriendin van me woonde daar, wat een kutbuurt idd.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
Zuid is sowiesoquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:07 schreef wouswous het volgende:
De slechte wijk in Arnhem is toch wel Malburgen, vanuit noord de Rijn over, bij stoplichten links, doorrijden en dan inderdaad vlak voor de Texaco links. Dat is de Vissersbuurt (3 straten met visnamen). Heb ook tot deze week in Arnhem gewoont. Nu op kamers in Tilburg.
Angerestein
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
Stalkerquote:
jij bent echt ziek he?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:53 schreef Bertin het volgende:
Het grootste voordeel van in Arnhem wonen is dat het dichtbij Nijmegen ligt.
Omdat??quote:
Nijmegen kom op he, dat is toch geen vergelijking met Arnhem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |