hier kan je lezen waar de nieuwe tent van ratelband zitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....
Jamsessiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
die was inderdaad ietwat te vroeg, vrees ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
er hebben zich wel een aardig aantal andere fokkers zich gemeld hier sinds de vorige meet-poging ja
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond bier ga drinken in het park![]()
Als het niet regent natuurlijk![]()
Ga je ook nog Remlof?![]()
Gewoon bierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?
Je woont gewoon bij mij in de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
oja arnhem noord natuurlijk.
Ik heb 3 maanden op de spijkerstraat gewoont
En woon nu 10 maanden op de johan de wittlaan
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
tja arnhem is klein hè? En de jwl is lang:pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij mij in de straat![]()
Is dat vandaag?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef Tha_Mars het volgende:
Morgen Rio aan de Rijn,
Volgende week Living Statues, en opening Musiskwartier... moet niet gekker worden!
Gister begonnen volgens mij.quote:
Het centrum is niet erg alternatief... Ok je hebt The Move en de Stortebeker maar de gemiddelde leeftijd daar ligt ver onder de 20quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mijn vriendin is pas in het mooie arnhem komen wonen, so far so good, leuk filmhuis hebben jullie hier.
Nu zijn we alleen nog op zoek naar wat leuke cafe's en uitgaansdingetjes, liefst een beetje alternatief, zolang het maar geen zuipschuur met trance/dance of nederlandstalige meezingers is. Liefst in het centrum.
Die lichtshowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
2-9 september is er nog het AV Festival, leek me juist wel leuk maar dan ben ik natuurlijk net met vakantie
oeh thanks voor de tipquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
2-9 september is er nog het AV Festival, leek me juist wel leuk maar dan ben ik natuurlijk net met vakantie
Gister even wezen kijken, was een beetje een tamme bedoeling, echt blijvende psychische schade zal je er niet aan ondervinden, tenzij je gedwongen bent om te blijven en het dan op een zuipen gaat zetten, pas op voor dat delerium.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb afgesproken dat ik vanavond mee ga naar Rio aan de RijnGa ik nu psychische schade ondervinden??
Emmastraat hieroquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij mij in de straat![]()
Vorig jaar werd het nog gehouden op de stadsblokken, feestje met veel potentie. Zag er al best aardig uit. Die avond werd er een show gehouden met beelden die mensen zelf konden insturen, waaronder die van mij, toch leuk als je die terug ziet op de schermen. Daarnaast was het effect van de laser op de kerk erg vet! Ik ga zeker weerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
oeh thanks voor de tipga ik wel even heen dan
![]()
Jammer dat je zelf niet kan![]()
Jawel hoor!quote:Iemand die in de buurt van de kinderkamp woont?
Nee zeker?
Waar precies?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:03 schreef Tha_Mars het volgende:
[..]
Jawel hoor!
sorry voor 2 posts achter mekaar
Krikke zit er nog steeds tochquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:10 schreef Kanogor het volgende:
[..]
Tja, de hoeren zijn helaas (?) al weer weg...![]()
Nou vroeger... Ik heb nog een tijdje in een van die viee studentenpanden aan de Grote Durk gewoond.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef PallominnoXIII het volgende:
Iemand die in de buurt van de kinderkamp woont?
Nee zeker?
De Emmastraat kruist de Parkstraat....quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:06 schreef teig het volgende:
[..]
m2
In de buurt van de parkstraat zit ik....
Mmmm......zo een gebouw heb ik ook vlak voor mijn deur........quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:42 schreef Tha_Mars het volgende:
Prachtig uitzicht, zeker met die wolken en zonsondergang. Dat is idd een mooie buurt om te wonen. Ik heb slechts een lelijk Rijkswaterstaatgebouw voor mijn deur...
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.quote:
Boeieh, het verkeerssysteem om het hele centrum sucked overigens wel te hard, kom er niet meer uit bijna, mênquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
wokparadijsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
ziet er echt mooi uit komen ook wel leuke winkels , alleen weet ik nog alle winkels die er komen , maar arnhem heeft in het centrem dan ook meteen alle 3 fast foods restaurants uit amerika.
't is maar wat je lekker vind...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:26 schreef Yozzz het volgende:
[afbeelding]
Het is weer lekker weer in Arnhem!
die laatste bedoelde ik inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
wokparadijsmet lekkere noodle take-a-way's
KFC is ook prettig en die nieuwe mangerie van V&D is prijzig maar gezond
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef remlof het volgende:
Voor de liefhebbers, morgenavond:
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn muziek maar die 2 die rechts zitten zien er niet onaardig uit..![]()
IK heb er wel eens een feest gehad maar ben er verder nooit geweest. Is niet echt mijn ding..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef remlof het volgende:
[..]
een goed concert in een volle goudvishal (capaciteit 150 man) is altijd wel lachen, goeie sfeer enzo!
donderdag het meeste open een paar winkels zijn nog niet klaar waaronder die supermarkt die gaat over 2 weken open en zo zijn er nog 2 andere winkels een modezaak voor vrouwen en 1 voor mannen die later opengaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:28 schreef wouswous het volgende:
Tommy Hilfinger komt er inderdaad.
Wanneer gaat het totale Musis kwartier open dan? Dat je overal in die straatjes kunt komen enzo..
Maar eens proberen die KFC als ik weer een weekendje in Arnhem ben..
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
donderdag gaat alles open
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:52 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Is het alleen dat de winkels opengaan of gaat er ook nog iets bijzonders gebeuren?? Dat een of andere derderangs artiest het lintje doorknipt oid..
Dat zal wel ja.. Martin Gaus ofzo..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
daar is mij niks van bekend , maar als er iemand zou komen zo het wel een b of c artiest zijn.
Opening van Musiskwartier verzieken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef PallominnoXIII het volgende:
Meeten
En dan keihard de korenmarkt onveilig maken
ach wil je ook naar de meet komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Arnhem kloten stad!!!!!
Ik ga uiteraard even kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat iemand vrijdag om 1300 nog naar A Balladeer bij de SNS pinnert??
Ehm..wasdah..mis ik iets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Site. Ook wat van ze te luisteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm..wasdah..mis ik iets?
Meeten is altijd wel tof...zeg maar wanneer en waar..
Ah ok dan..aangezien ik vrijdagsmiddags altijd vrij ben kan ik het misschien nog wel op tijd redden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Site. Ook wat van ze te luisteren.
Geen echte meet volgens mij maar het is vrijdag dus om 1300 bij de pin van de SNS en de ABN![]()
Wow fuck! Wat? Waar? Vertel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Het staat er toch preciesquote:
quote:Vanaf 9 augustus trakteert SNS Bank je gratis op live concerten. Bij pinautomaten door heel Nederland kun je genieten van kleine maar o zo fijne optredens. Omdat geld moet rocken! Niet alleen op festivals als Lowlands en Pinkpop, maar ook gewoon bij jou in de buurt.
Tijdens de SNS Pinconcerten spelen Excelsior bands Gem en Solo en EMI band a balladeer een uur lang, op straat en vlak voor je neus. Zorg dat je erbij bent! Excelsior is hét Nederlandse platenlabel van dit moment. Je kent ze van bijvoorbeeld Spinvis, Johan of Daryll-Ann. Van muziek die rockt.
Pinconcertagenda Wanneer Waar Wie
9 aug 14.00u Zutphen, Schupstoel Maurits Westerik (Gem)
10.30u Winterswijk, Torenstraat Maurits Westerik (Gem)
10 aug 15.00u Huizen, Raadhuisplein Maurits Westerik (Gem)
20.00u Groningen, Ebbingestraat Maurits Westerik (Gem)
16 aug 16.00u Gorinchem, Arkelstraat Solo
17 aug 16.00u Maastricht, Markt Solo
25 aug 13.00u Arnhem, Gelerijderplein a balladeer
15.30u Ede (Gld), Molenstraat a balladeer
17.30u Veenendaal, Markt a balladeer
Ah, de SNS en ABN bij het Gele Rijdersplein dus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het staat er toch precies![]()
Vrijdag, 13:00, bij de SNS en ABN, GRATISCH!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |