idem dito.....quote:
wat is er dan vanavond?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond bier ga drinken in het park![]()
Als het niet regent natuurlijk![]()
Ga je ook nog Remlof?![]()
Ga er nu ook maar vast vanuit dat je toetsen het steeds miner goed gaan doen en je telefoon over een paar weken helemaal onbruikbaar isquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:36 schreef Foeske het volgende:
TS begint:
Gisteren was m'n flesje water open gegaan in m'n tas en was alles nat. M'n telefoon droop ook en hij deed het niet meer![]()
Later op de dag probeerde ik hem aan te zetten en dat lukte, maar daarna deden de toetsen het niet meer en klopten de kleuren van het beeldschermpje ook niet meer. Ik kon wel gebeld worden, maar ik kon niet opnemen![]()
Maar aan het einde van de dag deed 'ie het weer helemaal! Kleuren zijn nog niet helemaal zoals ze geweest zijn en soms doen de toetsen een beetje moeilijk, maar m'n telefoon doet het nog!![]()
Dus daarom ben ik blij![]()
Je had voor de zekerheid de fohn er even op kunnen zetten om alles te drogen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:36 schreef Foeske het volgende:
TS begint:
Gisteren was m'n flesje water open gegaan in m'n tas en was alles nat. M'n telefoon droop ook en hij deed het niet meer![]()
Later op de dag probeerde ik hem aan te zetten en dat lukte, maar daarna deden de toetsen het niet meer en klopten de kleuren van het beeldschermpje ook niet meer. Ik kon wel gebeld worden, maar ik kon niet opnemen![]()
Maar aan het einde van de dag deed 'ie het weer helemaal! Kleuren zijn nog niet helemaal zoals ze geweest zijn en soms doen de toetsen een beetje moeilijk, maar m'n telefoon doet het nog!![]()
Dus daarom ben ik blij![]()
Ja, ik denk dat ik alvast m'n abbo maar op ga zeggen. Wilde toch binnenkort een nieuwe (zowel telefoon als abonnement) aanschaffen, alleen nog niet per direct, dus daarom ben ik blj dat 'ie het nu iig nog doet! Hopelijk nog 3 maandenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ga er nu ook maar vast vanuit dat je toetsen het steeds miner goed gaan doen en je telefoon over een paar weken helemaal onbruikbaar is![]()
Gefeliquote:
daar ben ik ook blij om ja..... goh... heb ik gewoon 2 dingen om blij over te zijnquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in deze bagger regen op een moddercamping op low lands sta
Het heeft nog niet echt geregend, en wij staan op camping 3 onder de bomen achter het toiletgebouw. Hoog en droog. Nog geen modder gezien hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:08 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in deze bagger regen op een moddercamping op low lands sta
Proficiat!!!quote:
ik woon in tegenstelling tot jou niet naast een Chineesquote:
Dat is inderdaad een hele goede reden om blij te zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef Foeske het volgende:
Ik ben blij omdat ik in m'n eentje ongeveer 450 euro heb opgehaald voor het AIDS fonds tijdens collecteren op roze maandag (Tilburse Kermis)![]()
En met z'n allen samen hebben we bijna 25.000 euro opgehaald!![]()
(mits je raakvlakken hebt wel)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:39 schreef RoeBSTeR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele goede reden om blij te zijn![]()
Als je een goed doel steunt door te gaan collecteren, vind ik dat heel goed. En dan is het natuurlijk helemaal fantastisch als je zoveel geld ophaalt.quote:
Cool, gefeli.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben blij omdat ik morgen ga afstuderen
Tenkzquote:
tis maar waar je je druk om wil makenquote:Op zaterdag 9 september 2006 11:50 schreef brrrrrrt het volgende:
Voor de zoveelste keer het is
WEES hier blij
de gebiedende wijs van zijn is in het Nederlands WEES, "ben" is aantonende wijs.
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:52 schreef RoeBSTeR het volgende:
[..]
Als je een goed doel steunt door te gaan collecteren, vind ik dat heel goed. En dan is het natuurlijk helemaal fantastisch als je zoveel geld ophaalt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.INBURGEREN IN NEDERLAND I.P.V. EIGEN LAND
quote:Op zondag 10 september 2006 03:49 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Ik ben blij dat er mensen over de hele wereld dood gaan omdat ze het enigzins simpelweg verdienen.
Hoera voor dat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |