Opening van Musiskwartier verzieken....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:14 schreef PallominnoXIII het volgende:
Meeten
En dan keihard de korenmarkt onveilig maken
ach wil je ook naar de meet komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Arnhem kloten stad!!!!!
Ik ga uiteraard even kijkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat iemand vrijdag om 1300 nog naar A Balladeer bij de SNS pinnert??
Ehm..wasdah..mis ik iets?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Site. Ook wat van ze te luisteren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ehm..wasdah..mis ik iets?
Meeten is altijd wel tof...zeg maar wanneer en waar..
Ah ok dan..aangezien ik vrijdagsmiddags altijd vrij ben kan ik het misschien nog wel op tijd redden!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Site. Ook wat van ze te luisteren.
Geen echte meet volgens mij maar het is vrijdag dus om 1300 bij de pin van de SNS en de ABN![]()
Wow fuck! Wat? Waar? Vertel!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef -skippybal- het volgende:
Het staat er toch preciesquote:
quote:Vanaf 9 augustus trakteert SNS Bank je gratis op live concerten. Bij pinautomaten door heel Nederland kun je genieten van kleine maar o zo fijne optredens. Omdat geld moet rocken! Niet alleen op festivals als Lowlands en Pinkpop, maar ook gewoon bij jou in de buurt.
Tijdens de SNS Pinconcerten spelen Excelsior bands Gem en Solo en EMI band a balladeer een uur lang, op straat en vlak voor je neus. Zorg dat je erbij bent! Excelsior is hét Nederlandse platenlabel van dit moment. Je kent ze van bijvoorbeeld Spinvis, Johan of Daryll-Ann. Van muziek die rockt.
Pinconcertagenda Wanneer Waar Wie
9 aug 14.00u Zutphen, Schupstoel Maurits Westerik (Gem)
10.30u Winterswijk, Torenstraat Maurits Westerik (Gem)
10 aug 15.00u Huizen, Raadhuisplein Maurits Westerik (Gem)
20.00u Groningen, Ebbingestraat Maurits Westerik (Gem)
16 aug 16.00u Gorinchem, Arkelstraat Solo
17 aug 16.00u Maastricht, Markt Solo
25 aug 13.00u Arnhem, Gelerijderplein a balladeer
15.30u Ede (Gld), Molenstraat a balladeer
17.30u Veenendaal, Markt a balladeer
Ah, de SNS en ABN bij het Gele Rijdersplein dus?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het staat er toch precies![]()
Vrijdag, 13:00, bij de SNS en ABN, GRATISCH!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |