hier kan je lezen waar de nieuwe tent van ratelband zitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft weer een nieuwe geloof ik. Één of andere wannabe überhip tentje na Amerikaans voorbeeld ofzo. Amerika is voor dat soort figuren altijd de hemel schijnt....
Jamsessiequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Nouk82 het volgende:
Hoera, een Arnhem-forum!
Over Dollars: Welke dag ben je geweest? Kom eens op een donderdagavond naar de jamsessie of vrijdagavond naar de huisband. Zaterdagavond is de halve korenmarkt onder de 18, is mijn impressie, zo ook in de Dollars.
die was inderdaad ietwat te vroeg, vrees ikquote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
er hebben zich wel een aardig aantal andere fokkers zich gemeld hier sinds de vorige meet-poging ja
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:56 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben blij dat ik vanavond bier ga drinken in het park![]()
Als het niet regent natuurlijk![]()
Ga je ook nog Remlof?![]()
Gewoon bierquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
wat is er te doen vanavond in sonsbeek?
Je woont gewoon bij mij in de straatquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:47 schreef Leep het volgende:
oja arnhem noord natuurlijk.
Ik heb 3 maanden op de spijkerstraat gewoont
En woon nu 10 maanden op de johan de wittlaan
Mar moet zeggen dat ik arnhem niet zoveel aan vind :$
tja arnhem is klein hè? En de jwl is lang:pquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:18 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
Je woont gewoon bij mij in de straat![]()
Is dat vandaag?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef Tha_Mars het volgende:
Morgen Rio aan de Rijn,
Volgende week Living Statues, en opening Musiskwartier... moet niet gekker worden!
Gister begonnen volgens mij.quote:
Het centrum is niet erg alternatief... Ok je hebt The Move en de Stortebeker maar de gemiddelde leeftijd daar ligt ver onder de 20quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 15:13 schreef Black_Rainbow het volgende:
Mijn vriendin is pas in het mooie arnhem komen wonen, so far so good, leuk filmhuis hebben jullie hier.
Nu zijn we alleen nog op zoek naar wat leuke cafe's en uitgaansdingetjes, liefst een beetje alternatief, zolang het maar geen zuipschuur met trance/dance of nederlandstalige meezingers is. Liefst in het centrum.
Die lichtshowquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
2-9 september is er nog het AV Festival, leek me juist wel leuk maar dan ben ik natuurlijk net met vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |