Ik zit nu aan de Brouwerijstraat. Leuk straatje, dichtbij het centrum, dichtbij CS, leuk huisjequote:Op maandag 10 juli 2006 23:12 schreef Smeich het volgende:
Waar zit je in Arnhem?
Op de veluwestraat ( is vlakbij jou) zit een bakkertje en die heeft hele lekkere broodjesquote:Op maandag 10 juli 2006 23:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de Brouwerijstraat. Leuk straatje, dichtbij het centrum, dichtbij CS, leuk huisje
Zo maar eens kijken dan. Moet toch ontbijtenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Op de veluwestraat ( is vlakbij jou) zit een bakkertje en die heeft hele lekkere broodjes![]()
Oh die zijn heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 02:13 schreef opperstamper het volgende:
I LOVE de Arnhemse Grofjes!!
Ik kreeg het boekje gewoon via de post maar je kan voor de zekerheid natuurlijk ook even de gemeente bellen / op internet kijken..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:37 schreef UnleashMitch het volgende:
Mn eerste huishoudelijke vraag:
Hoe zit het met huishoudelijk afval ?
Is er trouwens geen gemeenteboekje dat ik af kan halen ofzo ?
de apeldoornseweg is al bijna klaar volgens mij!quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Tha_Mars het volgende:
idd pauper OP, die moet grondig op de schop, net zoals Arnhem nu op de schop gaat overal.
Weet niet hoe de weg heet maar het is de weg door het centrum, langs een parkje en langs de mediamarktquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:18 schreef Tha_Mars het volgende:
idd pauper OP, die moet grondig op de schop, net zoals Arnhem nu op de schop gaat overal.
Teringzooi is het daar ja, altijd leuk als je daar met de fiets moet oversteken, proberen de hobbels te ontwijken, niet in het zand weg te zakken en dan nog uitkijken dat je niet overreden wordtquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Weet niet hoe de weg heet maar het is de weg door het centrum, langs een parkje en langs de mediamarktWat een drama zeg, die ontwijk ik tegenwoordig maar.
klinkt als jansbuitensingel of de jansbinnensingel natuurlijk als je aan de andere kant rijdquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:56 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Teringzooi is het daar ja, altijd leuk als je daar met de fiets moet oversteken, proberen de hobbels te ontwijken, niet in het zand weg te zakken en dan nog uitkijken dat je niet overreden wordt
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:59 schreef Rood_schaap het volgende:
Pff ben blij dat ik er weg ben. Heb 2 jaar en 8 maanden in Arnhem gewoondDaarvoor te lang in Huissen
Wel kun je er goed winkelen en de Cavern (kroeg achter het filmhuis) is zeer okay
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppyyyyyyyyyyyyyyyy hour!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:38 schreef b.-.s het volgende:
Cafe de Schoof - Korenmarkt Arnhem
Jammer dat je blijkbaar nu pas binnenkomt en niet in het vorige topic zodat je had concluderen dat de OP niets meer is dan een copy van het vorige Arnhem topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef dddour het volgende:
jammer dat de TS zo'n daap is die alle mogelijke interactie om zeep helpt met zo'n domme OP.
'de hele binnenstad stinkt naar pis', ja verder dan de binnenstad zul jij niet komen, verdiep je eens in je stad en kom eens verder dan de korenmarkt.
dit is arnhem: 5e winkelstad, 1e modestad, Rijnfestijn, Harley Davidsondag, Gelredome, de grootste dierentuin van nederland, 3e koninginnestad.
Misschien deze OP wel goed??quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:32 schreef Smeich het volgende:
Had je die OP maar niet moeten copyen ....
Mooie OPquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:51 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik zie dat ie niet helemaal goed is, maar dat mag diegene* die m eventueel gebruikt veranderen..Ik ga nu lekker slapen.
![]()
*ps.bron is wikipedia![]()
Dat is dus wat er fout aan is..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:02 schreef remlof het volgende:
[..]
alleen zie ik een paar plaatjes niet (Duivelshuis en Eusebiuskerk)
Thanksquote:
Whehehe, toen die zaak er net was stond er een enorme afvalcontainer in de keukenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:32 schreef power_bram het volgende:
Pinokkio, ben je weleens bij Zeldzaam geweest? Echt een aanrader, zit op de hoek tegenover het postkantoor.
Meinerswijk:quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:25 schreef Smeich het volgende:
Meinerswijk?
ik ook nog niet, nu welquote:Op zondag 23 juli 2006 11:41 schreef Litso het volgende:
Ik had nog niet in dit topic gepost.
Mag je niet mountainbiken geloof ik. Maar waarom zou je daar willen biken als je de Veluwe route in de buurt hebt liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, elke keer als ik over de Apeldoornse weg rijd (zo heet ie geloof ik) dan kom ik langs het park (waar de Ronde Weide ofzo onderdeel van is) en zie ik allemaal onverharde paden. Is dat nou ook een soort mountainbike parcours of is het streng verboden ? Lijkt me nml ook wel leuk om naast het wielrennen ook het mountainbiken op te pikken
Dat is Sonsbeek Park, en het is er niet verboden om te fietsen op de paden zolang je maar rekening houdt met de wandelaars en wel op de paden blijft. Lijkt me dus niet heel erg geschikt als mountainbike parcours, aangezien er vooral op mooie dagen best nog wat mensen en kleine kinderen rondwandelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat ik me nou afvroeg, elke keer als ik over de Apeldoornse weg rijd (zo heet ie geloof ik) dan kom ik langs het park (waar de Ronde Weide ofzo onderdeel van is) en zie ik allemaal onverharde paden. Is dat nou ook een soort mountainbike parcours of is het streng verboden ? Lijkt me nml ook wel leuk om naast het wielrennen ook het mountainbiken op te pikken
Wat voor voorstellingenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat die Lunatics voorstellingen in Sonsbeek zijn afgelopen, kunnen we tenminste 's avonds weer op de helling voor de Witte Villa liggen
hey die zijn pas genomen, want die boom is net pas omgezaagd!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:46 schreef Boosoog het volgende:
Parkimpressie http://members.lycos.nl/a2941/sons.htm
Niks van gemerktquote:
Dat klopt : niet zo lang geleden genomen toen ik na lange tijd weer eens besloot een wandelingetje te maken.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:52 schreef remlof het volgende:
[..]
hey die zijn pas genomen, want die boom is net pas omgezaagd!
Ik ook, hoorde steeds van die enge muziek van buiten komen 's avonds laatquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik ben blij dat die Lunatics voorstellingen in Sonsbeek zijn afgelopen, kunnen we tenminste 's avonds weer op de helling voor de Witte Villa liggen
iddquote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik zie het al... het wordt een 40+ meetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
ow jah, btw:
Arnhem-speciaalbier-meet
vrijdag 28 juli 2006 in het Moortgat
Komen:
Remlof
Vrok
Yvonne
Litso
C-C als date
En Slar is verplicht
nog meer animo?
zie ook hier!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zie het al... het wordt een 40+ meet
wie is c_c ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
Slari en ik zijn 21 hoor. Oh, en c_c komt niet
Daar gaat het juist om, met mede-arnhemmers een biertje drinken die je nog niet kentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:51 schreef Kanogor het volgende:
Helaas kan ik niet, aangezien ik dan naar de States vlieg. Niet dat ik ook maar enkele van jullie kan, maar heh, het het leuk kunnen zijn![]()
Hehe, ja ik snap hem. Volgende keer misschien, zou zonde zijn om 12 dagen USA mis te lopen... toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om, met mede-arnhemmers een biertje drinken die je nog niet kent
nounou zeg, het gemiddelde is nog geen 30 hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee Litso en Slarioux trekken de boel naar beneden....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
nounou zeg, het gemiddelde is nog geen 30 hoor
Yep, in het Moortgatquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
waar is die meet eik? toch niet in die bejaardensoos het Moorgat he?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Waar woon je precies? Centrum?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:26 schreef Kanogor het volgende:
Tja... ik woon hier nu een maandje of twee... op kamers. Ik moet zeggen, ik vermaak me wel...
Als je voor het postkantoor op het Jansplein staat (met je neus ernaar toe) is het ongeveer 100 meter links van je, aan de rechterkant van de straat.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:58 schreef Litso het volgende:
Zeg, waar zit het Moortgat eigenlijk?
wel extra happy meal cars?quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:28 schreef Litso het volgende:
Ok, ik heb heel hard gezeurd op mijn werk, maar ik mag niet eerder weg. Pas om een uur of 12 's avonds klaar met werken. Kom maar even met zijn allen langs bij de Mac ofzo, en nee jullie krijgen geen gratis hamburgers
Ik had het leeftijdgemiddelde pas goed omlaag gehaald. Maar helaas enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:31 schreef Litso het volgende:
Slari en ik zijn 21 hoor. Oh, en c_c komt niet
Ja, en zoals ik al zei, geen gratis voerquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Litso werkt bij de mac???![]()
![]()
Ik stel een andere locatie voor
*pruillipje trektquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, en zoals ik al zei, geen gratis voer
Arnhem de eerste modestad? In al die ateliers in de buurt van Sonsbeek dan ofzoquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:12 schreef dddour het volgende:
[knip]
dit is arnhem: 5e winkelstad, 1e modestad, Rijnfestijn, Harley Davidsondag, Gelredome, de grootste dierentuin van nederland, 3e koninginnestad.
[knip]
Als je heeel erg mazzel hebt zijn er nog donuts/brownies/fruityoghurtjes over na sluitingstijd, die neem ik dan wel mee. Ik heb vandaag 4 donuts meegekregenquote:
ik kom wel, maar laat, tegen half 1 gok ik, ik bel je wel...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:14 schreef Litso het volgende:
Maareh, wie zijn er nog van plan te komen dan? Ik moet dus werken tot 12 uur, en eigenlijk ook redelijk vroeg op.
Ik geloof dat yvonne al niet meer kwam? (Laat ff wat van je horen yvonne)
Remlof moet ook tot redelijk laat werken, c_c komt sowieso al niet, dus als er niet veel animo is denk ik dat ik na mijn werk maar meteen mijn bed induik.
Kortom: meld het ff als je nog komt!
Ai, beterschap!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik cancel voor vanavond
Ik heb een blaasontsteking en lig met een kruikje op de bank gekruld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |