Ik geloof er geen flikker vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds,
En een vruchtbare avond? qua foto's dan...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
De levensduur van alles (dus ook een fototoestel) is geheel afhankelijk van de (vorige) gebruiker(s) (M/V) van het apparaat.
Goeienavond, ben net weer eens met Eline op pad geweest.
Het zijn er wel heel erg veel, maar als mijn camera het haalt dan klaag ik niet hoorquote:
Ik heb weer wat te verwerken jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En een vruchtbare avond? qua foto's dan...
Ik heb in een jaar ongeveer 10.000 foto's gemaakt...voor roesten krijgt ie iig geen kans, maar zou het wel balen vinden als ie dan maar 3 jaar meegaat ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:09 schreef LowJoe het volgende:
Het veel fotograferen is in ieder geval beter dan hem af en toe maar eens pakken,dat heb ik gedaan met mijn oude olympus en die sluiter "verroeste" gewoon vast na een paar jaar.....
ALS je camera het al haalt lieverd, ben jij honderdtwaalf tegen die tijd. Ik geloof er geen flikker van.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het zijn er wel heel erg veel, maar als mijn camera het haalt dan klaag ik niet hoor![]()
Ach ff doorklikken en dan haal ik het wel voor mijn honderdstequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS je camera het al haalt lieverd, ben jij honderdtwaalf tegen die tijd. Ik geloof er geen flikker van.
Begin maar vastquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ff doorklikken en dan haal ik het wel voor mijn honderdste
Ja ook goedenavond, en trustenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef freud het volgende:
'n avond ppl.
Perfecte PijpLengte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef freud het volgende:
ppl.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:36 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge...je komt aardig tekort geloof ik...je ziet overal sex
Als het een canon was geweest had je weer spaans lopen brallenquote:
Met wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
Goeienavond, ben net weer eens met Eline op pad geweest.
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:quote:
ooooooow. Nee, kan d'r niet herinneren. Tweeling ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:
[afbeelding]
Moet dit een HDR pic voorstellen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:
[afbeelding]
Eey! Ik krijg niet voor jan l*l die nick!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Freud is mijn grote voorbeeld
de echte Freud hee
[..]
Ik ga al 30 jaar meequote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:04 schreef Phoenixx het volgende:
Even voor het "vrolijk nootje" tussendoor... kennen jullie de AH-wk-wuppies nog?
Ja?
En wist je dat die verdacht veel op een bloem lijken?
[afbeelding]
Zelfs de "experts" trappen er in!
Ja ik moest er nog voor stil staan ook , omdat dat beest mijn Wuppie zat te verleiden . oversext krengquote:
Laten we het uitproberenquote:
Wuppies lijm vond het mooi geweest en kapte er mee, Wuppie moet weer aangenaaid wordenquote:
* Phoenixx to the rescue!!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wuppies lijm vond het mooi geweest en kapte er mee, Wuppie moet weer aangenaaid worden
Hmmm.....dubbelzinnig ditquote:
Ik ben nķķit dubbelzinnig!quote:
jawel man! wij hadden elkaar het jaar ervoor op de flevo modellen meet minimaal ontmoet. En RonaldV was daar ook bij, en XIlantof, en.. en ... en...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kesselmeet, tering
toen kende ik nog niemand
volgens mij wil ik niet weten welke dubbelzinnigheid je hiermee bedoelt.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
* Phoenixx to the rescue!!
Ik ben expert in het naaien van wuppies!
Ik zeg nietsquote:
* PdeHoog steekt zijn vinger opquote:Op zondag 9 juli 2006 01:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jawel man! wij hadden elkaar het jaar ervoor op de flevo modellen meet minimaal ontmoet. En RonaldV was daar ook bij, en XIlantof, en.. en ... en...
Wow! En waar is dat, met die vlinders?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:04 schreef Phoenixx het volgende:
Even voor het "vrolijk nootje" tussendoor... kennen jullie de AH-wk-wuppies nog?
Ja?
En wist je dat die verdacht veel op een bloem lijken?
[afbeelding]
Zelfs de "experts" trappen er in!
Vlindertuin in Maleisië.quote:
ja och.. wat je ook doet, er zullen altijd mensen voor en mensen tegen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:40 schreef ableton het volgende:
Sommige mensen zijn uhm... raar?
[HDR] High Dynamic Range Fotografie
Leuke quotes altijd, ditquote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
* Phoenixx to the rescue!!
Ik ben expert in het naaien van wuppies!
Nog een paal tegengekomen die je begroet hebt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
goooooodmorning all!
Heb gister de weg nog terug kunnen vinden...
nee, was niet te voet...quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Nog een paal tegengekomen die je begroet hebt?
Iedereen zit nog te BBQ-en geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2006 18:38 schreef stil het volgende:
Wat een rust hier.
Das niet zo mooi, zou je ook mee naar de BBQ?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Iedereen zit nog te BBQ-en geloof ik
En ik zit ziek thuis.
Dan heb je dat maar vast gehad, kan je de rest van je vakantie lekker foto's makenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef cyberrobin het volgende:
Ik had wel mee gewild, tot ik ziek werd..
Goed begin van de vakantie meteen
Maar als goedmakertje komt morgen eindelijk m'n Sigma 70-300 binnen.
Ja dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan heb je dat maar vast gehad, kan je de rest van je vakantie lekker foto's maken
Ga je ook nog naar speciale fotografisch verantwoorde plekjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer zo. Veel foto's maken deze vakantie ga ik zeker doen!
Ik denk dat ik wel hier en daar wat ga opzoeken, weer zelf alleen nog niet precies watquote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar speciale fotografisch verantwoorde plekjes?
Jammer, het was echt gezellig...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef cyberrobin het volgende:
Ik had wel mee gewild, tot ik ziek werd..
Goed begin van de vakantie meteen
Maar als goedmakertje komt morgen eindelijk m'n Sigma 70-300 binnen.
Geen vakantie gepland dus. En veel tijd voor allerlei meetsquote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel hier en daar wat ga opzoeken, weer zelf alleen nog niet precies wat.
Ja idd, werd tijd dat 'ie er kwamquote:Op zondag 9 juli 2006 19:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jammer, het was echt gezellig...
En morgen eindelijk je lens!
Haha ja idd, behalve langs Texel heb ik verder niets geplanned nee dus heb vast wel ruimte voor eem meetquote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen vakantie gepland dus. En veel tijd voor allerlei meets![]()
en meteen weer achter de pc? verslaafdequote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondIk ben nog niet thuis
Tussenstopje bij mijn ouders om de koelbox te dumpen
Geen honger meer?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef freud het volgende:
Zo, Yoni thuis afgezet, en ook weer thuis.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
en meteen weer achter de pc? verslaafde![]()
omslachtig, ik zet mensen via internet afquote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef freud het volgende:
Zo, Yoni thuis afgezet, en ook weer thuis.
Ik heb mijn ma net gebeld of ze zelf ff de koelbox wil komen ophalenquote:
Je moeder is te goed voor je...of zat er nog wat in die koelbox en mag ze de restjes opeten?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma net gebeld of ze zelf ff de koelbox wil komen ophalen
ja, ik ben een lui varken
Als al het vleesch op gegaan is kan ik me voorstellen dat je het even niet meer kan zienquote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef An24 het volgende:
![]()
Thuis......Kan geen vlees meer zienMaar gezelloig was het wel luitjes....heb weer wat afgelachen
![]()
zo'n beetje al het vlees is wel op jah....maar niet door mijquote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Als al het vleesch op gegaan is kan ik me voorstellen dat je het even niet meer kan zien
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAHquote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef pea4fun het volgende:
Je moeder is te goed voor je...of zat er nog wat in die koelbox en mag ze de restjes opeten?
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer vanquote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAH
[afbeelding]
Lord of the Rings -> Gollumquote:Op zondag 9 juli 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer van
Shark, wat voor pillen heb je op manquote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAH
[afbeelding]
Sauron zijn essence die in de ring zit. Word het meest gebruikt door ene Gollum in LotRquote:Op zondag 9 juli 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer van
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Shark, wat voor pillen heb je op man... relax
!
Haha, en dan was dit nog maar het topje van de ijsberg, vooral omdat ik het sowieso naar m'n zin hadquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma net gebeld of ze zelf ff de koelbox wil komen ophalen
ja, ik ben een lui varken
a iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Skaai's Corny Cajun Chicken Surprise was prima te doen![]()
Hier nog 1. slaap al bijna met laptop op schootquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Skaai's Corny Cajun Chicken Surprise was prima te doen![]()
En nu ga ik slapen, hopen dat het rustig blijft daarbinnen
ja ik twijfel of dat van de drank of de tattoo komtquote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
Ziet er goed uit Puckzzz....![]()
* An24 houd het liever bij andere tattoes
Kater met dik oog dus![]()
*kijkt naar buitenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:46 schreef Xilantof het volgende:
Zonnetje schijnt gewoon weer vollop in Den Haag!
In Rotterdam dus half bewolktquote:Op maandag 10 juli 2006 11:06 schreef freud het volgende:
Hier in Utrecht is het goed bewolkt...
Van mij wel, maar ik denk niet dat ik je ga zien hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Check.....maar zonnetje probeert door te komen in rotjeknor....kunnen we zwaaien?![]()
![]()
Zal ik ook meezwaaien? Zit niet ver van Rotterdam vandaan...quote:Op maandag 10 juli 2006 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Check.....maar zonnetje probeert door te komen in rotjeknor....kunnen we zwaaien?![]()
![]()
nu pas?quote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef freud het volgende:
Djeez, ben nu al aan weekend toe...
Doe je goed dan....te weinig weekend gehad? wij waren onwijs vermoeiend ook gisterenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:26 schreef freud het volgende:
Djeez, ben nu al aan weekend toe...
Ik denk dat laatstequote:Op maandag 10 juli 2006 11:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe je goed dan....te weinig weekend gehad? wij waren onwijs vermoeiend ook gisteren![]()
Wat moeten we doen om je wakker te krijgen? Tikjeshamer
koffie
of alle gekheid op een stokje
![]()
![]()
![]()
Doe ze allemaal maarquote:Op maandag 10 juli 2006 11:42 schreef freud het volgende:
Mja, te weinig weekend, 5:45 de wekker, chaos op werk, vakantie nodig, thuis niet alles soepel, kies er maar eentje.
Ja, was zeker errrrg gezellig! Ben blij dat ik er bij kon zijn! Xenos bbqtjes roeleren!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe ze allemaal maarMaar het was wel tof gister
Had al zo'n idee jah...sfeertje was gister beetje te proeven.... (maar hier geen R&P hequote:Op maandag 10 juli 2006 11:42 schreef freud het volgende:
Mja, te weinig weekend, 5:45 de wekker, chaos op werk, vakantie nodig, thuis niet alles soepel, kies er maar eentje.
Doet wonderenquote:Op maandag 10 juli 2006 11:45 schreef An24 het volgende:
Had al zo'n idee jah...sfeertje was gister beetje te proeven.... (maar hier geen R&P he)
Nou goed.....deze combi goed?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 11:42 schreef freud het volgende:
Excommunicatie...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:01 schreef Marc H het volgende:
* Marc H is ook aan weekend toe....![]()
![]()
![]()
Maar mijn "weekend" begint dan ook over 2 uur!
de watte?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:12 schreef D70 het volgende:
Moguhh![]()
Eindelijk na 8 1/2 week de camera weer in handen![]()
Ik gun dus niemand BGLOD toe![]()
Holy fuck! Dat zijn geen halve maatregelen meer. Niets iets wat je graag hoort.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de watte?
Ik ben weer terug van de tandarts...alweer een kies afgestaan.
We hebben foto's van mijn hele gebit genomen en het ziet er heel slecht uit. Ik heb het gebit van een 80 jarige...Mijn tanden zijn op zich okee, maar het kaakbot is bij elke tand en kies (!!) al helemaal uitgevreten door de parodontitis. Er valt niets meer aan te redden, en om van alle pijn af te zijn die ik continu heb, gaan we waarschijnlijk alles trekken en voor kunstklappertjes. Er is geen andere mogelijkheid meer
ik hoor van de week wat er exact gaat gebeuren, of we alles in 1 keer gaan doen of eerst alleen de kiezen, prothese laten maken en dan als die klaar is de rest eruit en prothese erin.
quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de watte?
We hebben foto's van mijn hele gebit genomen en het ziet er heel slecht uit. Ik heb het gebit van een 80 jarige...Mijn tanden zijn op zich okee, maar het kaakbot is bij elke tand en kies (!!) al helemaal uitgevreten door de parodontitis. Er valt niets meer aan te redden, en om van alle pijn af te zijn die ik continu heb, gaan we waarschijnlijk alles trekken en voor kunstklappertjes. Er is geen andere mogelijkheid meer
ik hoor van de week wat er exact gaat gebeuren, of we alles in 1 keer gaan doen of eerst alleen de kiezen, prothese laten maken en dan als die klaar is de rest eruit en prothese erin.
The Blinking Green Light Of Death. een veel voorkomend probleem bij de eerste serie nikon D70quote:
Kan me voorstellen dat je blij bent om van het gezeur af te zijn. Toch is het een erg zure appel waar je doorheen moet! Sterkte in ieder geval. Ik vond 1 verstandskies al klote...quote:Op maandag 10 juli 2006 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Ja het is niet goed, maarja ze maken tegenwoordig hele mooie kunstklappertjes hoor.
Voordeel is wel dat ik dan voorgoed van mijn pijn verlost ben
whehehe nee idd dat staat voor geen meterquote:Op maandag 10 juli 2006 13:11 schreef Yoni het volgende:
Poeh dat klinkt heftig PuckzzzDat zijn niet bepaald halve maatregelen
Maar zo te horen wel de meest leefbare denk ik. Altijd maar pijn is ook niks. En idd kunstklappertjes worden prachtig gemaakt tegenwoordig. Let je wel op dat ze je geen lijnrecht hagelwit prodent gebit aanpraten? Dat zie je nog wel eens bij kunstgebitten.. en dan wordt het meteen zo onnatuurlijk
Tenzij je nu al zo'n gebit had natuurlijk
![]()
*Brok in de keel momentquote:
Oei!quote:Op maandag 10 juli 2006 12:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de watte?
Met van die schroefjes vast in je kaak schijnt ook erg goed te werken hoor ik van mensen die dat hebben, maar als de ondergrond al niet zo lekker is zal dat niet gaan denk ik?quote:Op maandag 10 juli 2006 16:34 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oei!
Maar mijn pa heeft een kunstgebit, een hele goede, en daar merk je echt helemaal niks van. Je moet er idd eentje nemen die bij je gezicht past, niet te kleine of te grote tanden en zo. Maar ik zou ze stiekem toch echt wel een tintje witter nemen.
quote:
nope, dat gaat nietquote:Op maandag 10 juli 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Met van die schroefjes vast in je kaak schijnt ook erg goed te werken hoor ik van mensen die dat hebben, maar als de ondergrond al niet zo lekker is zal dat niet gaan denk ik?
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nope, dat gaat niet
wat ze wil gaan doe is het volgende: zwakke magen en/of gestellen even niet meelezen![]()
ze wil mijn hoektanden laten zitten want die zijn nog redelijk. Dan gaan ze daar een wortelkanaalbehandeling bij doen zodat die wortels dood zijn en geen pijn meer kunnen veroorzaken. Dan gaan ze die hoektanden helemaal plat afslijpen en als fundering voor het gebit gebruiken. Daar maken ze het dus aan vast dan.
Dus toch een soort van verankering, lijkt me prettiger als echte klappertandjes. Je zal ze verliezen als je een keer hard niestquote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nope, dat gaat niet
wat ze wil gaan doe is het volgende: zwakke magen en/of gestellen even niet meelezen![]()
ze wil mijn hoektanden laten zitten want die zijn nog redelijk. Dan gaan ze daar een wortelkanaalbehandeling bij doen zodat die wortels dood zijn en geen pijn meer kunnen veroorzaken. Dan gaan ze die hoektanden helemaal plat afslijpen en als fundering voor het gebit gebruiken. Daar maken ze het dus aan vast dan.
Waarom geen swab? doe je toch wel vaker?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Re het volgende:
ik heb gvd een stofje op mijn sensor
ff swabje erover heen durf ik bij deze toch niet echt aan...
owww?
ja op de D100 was datquote:Op maandag 10 juli 2006 17:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Waarom geen swab? doe je toch wel vaker?
Een sensor is een sensor...watjequote:
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?quote:
Ik heb gehoord van mensen die er de stofzuiger opzettenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?
maar mijn swabs zijn op en de fotowinkeleigenaarverkopergeval vind dat je met ander iets moet doen maar ik durf gewoon niet....
ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die stofzuigers ergens anders opzettenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van mensen die er de stofzuiger opzetten![]()
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeftquote:
My thougs exaclyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeft
nix mis met de sensor jahquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeft
ja op spinnewebben enzo, werkt ook primaquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die stofzuigers ergens anders opzetten![]()
Niets mis mee dusquote:Op maandag 10 juli 2006 17:33 schreef Re het volgende:
[..]
nix mis met de sensor jah![]()
behalve wat hot random pixels op 300%
Ik werk voor *** en ik verdien *** en idd...geheimhoudingsplicht is tofquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Toeps het volgende:
Ik had vandaag een casting voor ***, en ik moest ***, en ik kan er heel veel centjes mee verdienen, wel ***.
Geheimhoudingsplicht sucks.
quote:Ik heb net mijn sensor gereinigd met en penseel type VAN GOGH 294 SELECTED FILAMENT - ROYAL TALENS. (haren moeten nylon zijn)
Kwast kost rond de ¤10,00
Reinigen als volgt:
1. was de kwast af met water (ja ook al is het een nieuwe kwast)
2. zet de kwast even in een sopje met water (afwasmiddel)
3. goed afspoelen en goed laten drogen
4. vervolgens de kwast met een blaasbalg statisch laden m.a.w. je blaast met de balg in de haren van de kwast en vervolgens met kwast over sensor bewegen.
Ik moet zeggen het werkt perfect, een goedkope oplossing in tegenstelling tot 2 dure producten die ik eerder had gekocht van beide rond de 100 euro per stuk. Deze kwast werkt super en heel goedkoop.
Errr, jij werkte toch voor E&Y?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk voor *** en ik verdien *** en idd...geheimhoudingsplicht is tof
quote:
Ehm.. die heeft alleen het resultaat, je zal naar een kunstwinkelgeval moeten gaan waar ze verf, doek en dat soort meuk verkopenquote:
wel een mooi resultaat, wat je dan wer niet op je sensor wilt natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. die heeft alleen het resultaat, je zal naar een kunstwinkelgeval moeten gaan waar ze verf, doek en dat soort meuk verkopen
En vergeet niet voor en na een foto te maken van een egale lucht/oppervlak om het te controleren...
Hint: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/41786quote:
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hint: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/41786
en ja de D100 is 3 jaar oud ongeveer iddquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorik heb geleerd van mijn nikonnetje
verder bedankt voor de tip
heb je de bon nog?! ik heb hem nodig nl..quote:
ja vast wel ergens, zal ff kijken straks...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je de bon nog?! ik heb hem nodig nl..
Had je trouwens nog wat aan die link die ik gepost had? Harde reset schijnt het probleem soms op te lossen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorik heb geleerd van mijn nikonnetje
verder bedankt voor de tip
gedaan... niks opgeleverd... en ook nog gepost hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef freud het volgende:
[..]
Had je trouwens nog wat aan die link die ik gepost had? Harde reset schijnt het probleem soms op te lossen.
Ik heb het nog altijd schoon kunnen blazen met de Rocket-Airquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?
maar mijn swabs zijn op en de fotowinkeleigenaarverkopergeval vind dat je met ander iets moet doen maar ik durf gewoon niet....
hmm ik ken dat.... over 2,5 week afspraak bij de tandarts wat die bij mij wil gaan doen... Hij schint een hobbyist in dat soort dingen te zijn, dus ik ben benieuwd... die wortelkanaal op mijn hoektand heb ik al gehad....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Hee...op vakantie geweest ofzo? tijdje niet gezien hier!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
hmm ik ken dat.... over 2,5 week afspraak bij de tandarts wat die bij mij wil gaan doen... Hij schint een hobbyist in dat soort dingen te zijn, dus ik ben benieuwd... die wortelkanaal op mijn hoektand heb ik al gehad....![]()
![]()
neuh.. vakantie pas 4 aug ,-(quote:Op maandag 10 juli 2006 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee...op vakantie geweest ofzo? tijdje niet gezien hier!
doe je goedquote:Op maandag 10 juli 2006 19:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
neuh.. vakantie pas 4 aug ,-(
vanf donderdag wel een weekje vrij![]()
![]()
even weekje ontspannen... wat foto´s maken wellicht... niet echt plannenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
doe je goedweekje pre-vakantie...Al plannen om die week te vullen?
geen ideequote:
Erg he? Ik zweet al na het veters strikken!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
He Re, ga je nog mailen?
Ben net terug van de sportschool, shiiiit, ik zweette al voordat ik een gewicht opgetild had, zo heet was het daar. Voordeel: Je hoeft niet meer naar de sauna.
Maak er gelijk een champignonkwekerij vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef prupke het volgende:
Kan iemand die thermostaat naar beneden draaien ...het is hier zo warm en vochtig dat de paddestoelen in het terrarium uit de grond schieten....
[afbeelding]
Ik bak ze en jij eet ze op??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:46 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Maak er gelijk een champignonkwekerij van
No prob... als je me maar tegenhoudt wanneer ik van 't dak wil springen omdat ik denk dat ik kan vliegenquote:
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:53 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
No prob... als je me maar tegenhoudt wanneer ik van 't dak wil springen omdat ik denk dat ik kan vliegen![]()
Geef maar ff een gil zodra je een bakje vol met champignons hebt, dan regelen we een culinair avondjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Gaat goed komen
wanneer kom je? (met je wijffie?)
euh zondag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:01 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Geef maar ff een gil zodra je een bakje vol met champignons hebt, dan regelen we een culinair avondje![]()
ja, hij is onderweg, hopelijk komt tie aan, laat anders ff wetenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
He Re, ga je nog mailen?
Ben net terug van de sportschool, shiiiit, ik zweette al voordat ik een gewicht opgetild had, zo heet was het daar. Voordeel: Je hoeft niet meer naar de sauna.
Merci.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja, hij is onderweg, hopelijk komt tie aan, laat anders ff weten
Koffie jaquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
Mag het ook thee zijn?![]()
Wie gaat mij helpen de nu al klote dag door te komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
![]()
Je bed, thee en koekjes gaan je daarbij helpenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
![]()
*noteerd*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik al op de lijst van geestelijk aanwezigen? Mijn lichaam volgt later op de dag denk ik...
verslaafdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffie ja. En Mister Re, ben jij binnenkort nog eens hier in de buurt? Ik wil m'n peuken
.. of heb je die zelf al opgerookt
?
En dan noem je mij een verslaafdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:39 schreef Re het volgende:
[..]
verslaafde, peuken zijn natuurlijk al op hč
, maar dat komt goed...
2
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Ripley het volgende:
Re, ik vond wel 8 foto's doable om te laten zien. Ben je nu trots op me?
Koffie is beter hoorquote:
koffie en peuken.... goeie combiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan noem je mij een verslaafde? Of was dat voor de koffie
. Gistermiddag lekker in het zonnetje genoten van Italiaanse koffie
![]()
.
dubbele espresso jahquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koffie is beter hoorZo'n italiaanse koffie met slagroom als ik me niet vergis
Ja, dat heb ik ook ontdektquote:
Of Re wordt beter of jij hebt eindelijk door dat je gewoon mooi bentquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Ripley het volgende:
Re, ik vond wel 8 foto's doable om te laten zien. Ben je nu trots op me?
Ik had het dan ook tegen Anquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef Re het volgende:
[..]
dubbele espresso jah, slagroom op je koffie
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:05 schreef Yoni het volgende:![]()
Waarom is er geen zwaaismiley die niet blij kijkt eigenlijk? Ik heb echt weer géén zin vandaag!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:05 schreef Yoni het volgende:![]()
Waarom is er geen zwaaismiley die niet blij kijkt eigenlijk? Ik heb echt weer géén zin vandaag!
Hmm die rooie danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze bedoel je[afbeelding] of toch liever [afbeelding]
Ja dat is wel even een verbeterpuntje voor Fles jaquote:
Fles heeft wel meer verbeterpuntjes...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een verbeterpuntje voor Fles ja
Ja, hij valt wel in de smaak he bij iedereenquote:
En dat wordt gewaardeerd of verbouw je het straks ook weer netjes terugquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Even de babykamer verbouwd om een foto-opstelling te kunnen maken
Dat laatste. Voordat Ingmar wakker en/of mama thuis isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat wordt gewaardeerd of verbouw je het straks ook weer netjes terug?
Gaat vanzelf over...xila is ook een tijdje het snoepje van FOT geweest en die heeft er ook niks aan over gehoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef Yoni het volgende:
freud gaat naast zijn schoenen lopen hoor zo!
nahhhh...ze waardeert het vast wel dat je de babykamer zo uitgebreid heb schoongemaakt dat je zelfs alle meubeltjes hebt versleeptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat laatste. Voordat Ingmar wakker en/of mama thuis is
Xila is nog steeds het snoepje van Fot johquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over...xila is ook een tijdje het snoepje van FOT geweest en die heeft er ook niks aan over gehouden
geloof ik
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Xila is nog steeds het snoepje van Fot johhij heeft er alleen gezelschap bij
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moet tante pea maar eens snel weer naar een meet komen om te keuren
En niet om over buikjes te wrijven jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moet tante pea maar eens snel weer naar een meet komen om te keuren
Nah...ik keur liever stiekumquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]een speciale "keur hier het mannelijk schoon van FOT"meet
.
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]een speciale "keur hier het mannelijk schoon van FOT"meet
.
Ja, dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehouden
Nee dat komt omdat mannen geen fantasie hebben...die moeten dat eerst weer afkijken van de vrouwenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehouden
he ja, laten we ff net gaan doen of fotografen niet naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kweetvanniksnietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of mannen niet naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of fotografen niet naar uiterlijk kijken
-1 generalisatiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of mannen niet naar uiterlijk kijken
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kweetvanniksniet![]()
En Olmen??? Zaterdag??![]()
Hmmzzz ik moet vanavond effe in de agenda kijken, maar het klinkt interessant... (minus de 7 uur reistijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?
Kheb ook wel eens zin... maar das denk ik een ander verhaal....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?
Ik heb een topic geopendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz ik moet vanavond effe in de agenda kijken, maar het klinkt interessant... (minus de 7 uur reistijd)
Ja en? Dat heb je er toch wel voor over zeker :p Ik rijdt voor meets ook wel een ver van mijn bed hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kheb ook wel eens zin... maar das denk ik een ander verhaal....
Even voor de goede orde we hebben het hier over Olmen als in Olmen in Belgenland?
Das even 2 uur heen en 2 uur terug vanaf hier.
Ow die vind de baby vanzelf terug, en zodra dat gebeurt weet je meteen waar die isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Vliegvrager het volgende:
zooo, babykamer is weer op ordebehalve dan die punaise die ik boven het bedje liet vallen en nu niet meer terug kan vinden
Je hebt toch niet het hele behang verruīneerd door gaatjes te prikken he? tsssssquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Vliegvrager het volgende:
zooo, babykamer is weer op ordebehalve dan die punaise die ik boven het bedje liet vallen en nu niet meer terug kan vinden
Ramptoerisme in eigen tuin is okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Vanavond trouwens 'Project Jacuzzi Uit Grond Tillen Met Indrukwekkend Materiaal'
ding is echt stuk en moet met een speciale kraan uit de grond getild worden, op twee balken gezet, repareren (snel hopelijk) en dan weer terug in de grondzal ik foto's maken?
nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Beetje stilgevallen hier! Is er niets meer te welles-nietussen?
echt welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Ik ben zooo druk joh...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Flitser heb je echt wat aan, peleng is voor de lolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Wellus
![]()
Dilemma: Eerst een filtser kopen of eerst een Peleng?
Om het niet enigsinds ontopic te houden.
Dat zijn natuurlijk min punten voor je in dit topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:31 schreef Phoenixx het volgende:
[mod-modus aan]
Ja - hoi. Piepkuikens naar de linkerkant en wanna-be-haantjes naar rechts.
Al dat gekakel zonder argumenten kappen, en wel nú.
We zijn hier geen kippenFOKkerij!
[mod-modus uit]
Eh - waar ging het eigenlijk over?![]()
Nou... eigenlijk ben ik gewoon enorm chagrijnig dat ik daar helemaal niet genoemd word...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk min punten voor je in dit topic
Zo veel succes daarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk ben ik gewoon enorm chagrijnig dat ik daar helemaal niet genoemd word...![]()
Dus dacht ik: als ik nou eens laat zien dat ik wel heel erg enorm goed kan (aan)moder(er)en?
Dan maak ik misschien nog wel een kansje...![]()
Met een peleng? hm...heb je daar een voorbeeldje van?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo veel succes daar![]()
@pea Die peleng is niet eens alleen voor de lol hij is bedoelt om foto's te maken van stuntende motoren voor hun site![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
zie hier het "Grote Moderator strijd om de FOT-MOD award"
Ik ben blij dat je onvoorwaarlijk je stem aan mij geeftquote:
Klik Een paar voorbeeldjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Met een peleng? hm...heb je daar een voorbeeldje van?
Gaaf effect! zo had ik de peleng nog niet zien gebruikenquote:
Ow! en dan bruin en met bakken vol foto's terugkomen zeker....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |