No prob... als je me maar tegenhoudt wanneer ik van 't dak wil springen omdat ik denk dat ik kan vliegenquote:
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:53 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
No prob... als je me maar tegenhoudt wanneer ik van 't dak wil springen omdat ik denk dat ik kan vliegen![]()
Geef maar ff een gil zodra je een bakje vol met champignons hebt, dan regelen we een culinair avondjequote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Gaat goed komen
wanneer kom je? (met je wijffie?)
euh zondag?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:01 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Geef maar ff een gil zodra je een bakje vol met champignons hebt, dan regelen we een culinair avondje![]()
ja, hij is onderweg, hopelijk komt tie aan, laat anders ff wetenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
He Re, ga je nog mailen?
Ben net terug van de sportschool, shiiiit, ik zweette al voordat ik een gewicht opgetild had, zo heet was het daar. Voordeel: Je hoeft niet meer naar de sauna.
Merci.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja, hij is onderweg, hopelijk komt tie aan, laat anders ff weten
Koffie jaquote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
Mag het ook thee zijn?![]()
Wie gaat mij helpen de nu al klote dag door te komen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
![]()
Je bed, thee en koekjes gaan je daarbij helpenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:19 schreef An24 het volgende:
mogge![]()
![]()
*noteerd*quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
Sta ik al op de lijst van geestelijk aanwezigen? Mijn lichaam volgt later op de dag denk ik...
verslaafdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Koffie ja. En Mister Re, ben jij binnenkort nog eens hier in de buurt? Ik wil m'n peuken
.. of heb je die zelf al opgerookt
?
En dan noem je mij een verslaafdequote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:39 schreef Re het volgende:
[..]
verslaafde, peuken zijn natuurlijk al op hè
, maar dat komt goed...
2
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Ripley het volgende:
Re, ik vond wel 8 foto's doable om te laten zien. Ben je nu trots op me?
Koffie is beter hoorquote:
koffie en peuken.... goeie combiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan noem je mij een verslaafde? Of was dat voor de koffie
. Gistermiddag lekker in het zonnetje genoten van Italiaanse koffie
![]()
.
dubbele espresso jahquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Koffie is beter hoorZo'n italiaanse koffie met slagroom als ik me niet vergis
Ja, dat heb ik ook ontdektquote:
Of Re wordt beter of jij hebt eindelijk door dat je gewoon mooi bentquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:42 schreef Ripley het volgende:
Re, ik vond wel 8 foto's doable om te laten zien. Ben je nu trots op me?
Ik had het dan ook tegen Anquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef Re het volgende:
[..]
dubbele espresso jah, slagroom op je koffie
Deze bedoel jequote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:05 schreef Yoni het volgende:![]()
Waarom is er geen zwaaismiley die niet blij kijkt eigenlijk? Ik heb echt weer géén zin vandaag!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:05 schreef Yoni het volgende:![]()
Waarom is er geen zwaaismiley die niet blij kijkt eigenlijk? Ik heb echt weer géén zin vandaag!
Hmm die rooie danquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze bedoel je[afbeelding] of toch liever [afbeelding]
Ja dat is wel even een verbeterpuntje voor Fles jaquote:
Fles heeft wel meer verbeterpuntjes...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat is wel even een verbeterpuntje voor Fles ja
Ja, hij valt wel in de smaak he bij iedereenquote:
En dat wordt gewaardeerd of verbouw je het straks ook weer netjes terugquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:12 schreef Vliegvrager het volgende:
Even de babykamer verbouwd om een foto-opstelling te kunnen maken
Dat laatste. Voordat Ingmar wakker en/of mama thuis isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dat wordt gewaardeerd of verbouw je het straks ook weer netjes terug?
Gaat vanzelf over...xila is ook een tijdje het snoepje van FOT geweest en die heeft er ook niks aan over gehoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:27 schreef Yoni het volgende:
freud gaat naast zijn schoenen lopen hoor zo!
nahhhh...ze waardeert het vast wel dat je de babykamer zo uitgebreid heb schoongemaakt dat je zelfs alle meubeltjes hebt versleeptquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat laatste. Voordat Ingmar wakker en/of mama thuis is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |