Een sensor is een sensor...watjequote:
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?quote:
Ik heb gehoord van mensen die er de stofzuiger opzettenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?
maar mijn swabs zijn op en de fotowinkeleigenaarverkopergeval vind dat je met ander iets moet doen maar ik durf gewoon niet....
ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die stofzuigers ergens anders opzettenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord van mensen die er de stofzuiger opzetten![]()
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeftquote:
My thougs exaclyquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeft
nix mis met de sensor jahquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Weten we gelijk waarom FB nu een kapotte camera heeft
ja op spinnewebben enzo, werkt ook primaquote:Op maandag 10 juli 2006 17:31 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gehoord dat er mensen zijn die stofzuigers ergens anders opzetten![]()
Niets mis mee dusquote:Op maandag 10 juli 2006 17:33 schreef Re het volgende:
[..]
nix mis met de sensor jah![]()
behalve wat hot random pixels op 300%
Ik werk voor *** en ik verdien *** en idd...geheimhoudingsplicht is tofquote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Toeps het volgende:
Ik had vandaag een casting voor ***, en ik moest ***, en ik kan er heel veel centjes mee verdienen, wel ***.
Geheimhoudingsplicht sucks.
quote:Ik heb net mijn sensor gereinigd met en penseel type VAN GOGH 294 SELECTED FILAMENT - ROYAL TALENS. (haren moeten nylon zijn)
Kwast kost rond de ¤10,00
Reinigen als volgt:
1. was de kwast af met water (ja ook al is het een nieuwe kwast)
2. zet de kwast even in een sopje met water (afwasmiddel)
3. goed afspoelen en goed laten drogen
4. vervolgens de kwast met een blaasbalg statisch laden m.a.w. je blaast met de balg in de haren van de kwast en vervolgens met kwast over sensor bewegen.
Ik moet zeggen het werkt perfect, een goedkope oplossing in tegenstelling tot 2 dure producten die ik eerder had gekocht van beide rond de 100 euro per stuk. Deze kwast werkt super en heel goedkoop.
Errr, jij werkte toch voor E&Y?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk voor *** en ik verdien *** en idd...geheimhoudingsplicht is tof
quote:
Ehm.. die heeft alleen het resultaat, je zal naar een kunstwinkelgeval moeten gaan waar ze verf, doek en dat soort meuk verkopenquote:
wel een mooi resultaat, wat je dan wer niet op je sensor wilt natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 17:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ehm.. die heeft alleen het resultaat, je zal naar een kunstwinkelgeval moeten gaan waar ze verf, doek en dat soort meuk verkopen
En vergeet niet voor en na een foto te maken van een egale lucht/oppervlak om het te controleren...
Hint: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/41786quote:
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 17:55 schreef freud het volgende:
[..]
Hint: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/41786
en ja de D100 is 3 jaar oud ongeveer iddquote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorik heb geleerd van mijn nikonnetje
verder bedankt voor de tip
heb je de bon nog?! ik heb hem nodig nl..quote:
ja vast wel ergens, zal ff kijken straks...quote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je de bon nog?! ik heb hem nodig nl..
Had je trouwens nog wat aan die link die ik gepost had? Harde reset schijnt het probleem soms op te lossen.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik ga geen 780,- uitgeven voor een soortgelijke camera van 2 jaar oud en 11.000 foto's hoorik heb geleerd van mijn nikonnetje
verder bedankt voor de tip
gedaan... niks opgeleverd... en ook nog gepost hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef freud het volgende:
[..]
Had je trouwens nog wat aan die link die ik gepost had? Harde reset schijnt het probleem soms op te lossen.
Ik heb het nog altijd schoon kunnen blazen met de Rocket-Airquote:Op maandag 10 juli 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
owwwww, owkeeee, ben watje, kan ik het daar ook mee proberen dan?
maar mijn swabs zijn op en de fotowinkeleigenaarverkopergeval vind dat je met ander iets moet doen maar ik durf gewoon niet....
hmm ik ken dat.... over 2,5 week afspraak bij de tandarts wat die bij mij wil gaan doen... Hij schint een hobbyist in dat soort dingen te zijn, dus ik ben benieuwd... die wortelkanaal op mijn hoektand heb ik al gehad....quote:Op maandag 10 juli 2006 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
ze wil mijn hoektanden laten zitten want die zijn nog redelijk. Dan gaan ze daar een wortelkanaalbehandeling bij doen zodat die wortels dood zijn en geen pijn meer kunnen veroorzaken. Dan gaan ze die hoektanden helemaal plat afslijpen en als fundering voor het gebit gebruiken. Daar maken ze het dus aan vast dan.
Hee...op vakantie geweest ofzo? tijdje niet gezien hier!quote:Op maandag 10 juli 2006 19:20 schreef diedrick het volgende:
[..]
hmm ik ken dat.... over 2,5 week afspraak bij de tandarts wat die bij mij wil gaan doen... Hij schint een hobbyist in dat soort dingen te zijn, dus ik ben benieuwd... die wortelkanaal op mijn hoektand heb ik al gehad....![]()
![]()
neuh.. vakantie pas 4 aug ,-(quote:Op maandag 10 juli 2006 19:23 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee...op vakantie geweest ofzo? tijdje niet gezien hier!
doe je goedquote:Op maandag 10 juli 2006 19:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
neuh.. vakantie pas 4 aug ,-(
vanf donderdag wel een weekje vrij![]()
![]()
even weekje ontspannen... wat foto´s maken wellicht... niet echt plannenquote:Op maandag 10 juli 2006 19:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
doe je goedweekje pre-vakantie...Al plannen om die week te vullen?
geen ideequote:
Erg he? Ik zweet al na het veters strikken!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:05 schreef Toeps het volgende:
He Re, ga je nog mailen?
Ben net terug van de sportschool, shiiiit, ik zweette al voordat ik een gewicht opgetild had, zo heet was het daar. Voordeel: Je hoeft niet meer naar de sauna.
Maak er gelijk een champignonkwekerij vanquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:28 schreef prupke het volgende:
Kan iemand die thermostaat naar beneden draaien ...het is hier zo warm en vochtig dat de paddestoelen in het terrarium uit de grond schieten....
[afbeelding]
Ik bak ze en jij eet ze op??quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:46 schreef Nebu1980 het volgende:
[..]
Maak er gelijk een champignonkwekerij van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |