ja och.. wat je ook doet, er zullen altijd mensen voor en mensen tegen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:40 schreef ableton het volgende:
Sommige mensen zijn uhm... raar?
[HDR] High Dynamic Range Fotografie
Leuke quotes altijd, ditquote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
* Phoenixx to the rescue!!
Ik ben expert in het naaien van wuppies!
Nog een paal tegengekomen die je begroet hebt?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:09 schreef Emme-r-tje het volgende:
goooooodmorning all!
Heb gister de weg nog terug kunnen vinden...
nee, was niet te voet...quote:Op zondag 9 juli 2006 12:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Nog een paal tegengekomen die je begroet hebt?
Iedereen zit nog te BBQ-en geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2006 18:38 schreef stil het volgende:
Wat een rust hier.
Das niet zo mooi, zou je ook mee naar de BBQ?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:46 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Iedereen zit nog te BBQ-en geloof ik
En ik zit ziek thuis.
Dan heb je dat maar vast gehad, kan je de rest van je vakantie lekker foto's makenquote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef cyberrobin het volgende:
Ik had wel mee gewild, tot ik ziek werd..
Goed begin van de vakantie meteen
Maar als goedmakertje komt morgen eindelijk m'n Sigma 70-300 binnen.
Ja dat is dan ook wel weer zoquote:Op zondag 9 juli 2006 18:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan heb je dat maar vast gehad, kan je de rest van je vakantie lekker foto's maken
Ga je ook nog naar speciale fotografisch verantwoorde plekjes?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:54 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer zo. Veel foto's maken deze vakantie ga ik zeker doen!
Ik denk dat ik wel hier en daar wat ga opzoeken, weer zelf alleen nog niet precies watquote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ga je ook nog naar speciale fotografisch verantwoorde plekjes?
Jammer, het was echt gezellig...quote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef cyberrobin het volgende:
Ik had wel mee gewild, tot ik ziek werd..
Goed begin van de vakantie meteen
Maar als goedmakertje komt morgen eindelijk m'n Sigma 70-300 binnen.
Geen vakantie gepland dus. En veel tijd voor allerlei meetsquote:Op zondag 9 juli 2006 19:11 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel hier en daar wat ga opzoeken, weer zelf alleen nog niet precies wat.
Ja idd, werd tijd dat 'ie er kwamquote:Op zondag 9 juli 2006 19:12 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Jammer, het was echt gezellig...
En morgen eindelijk je lens!
Haha ja idd, behalve langs Texel heb ik verder niets geplanned nee dus heb vast wel ruimte voor eem meetquote:Op zondag 9 juli 2006 19:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Geen vakantie gepland dus. En veel tijd voor allerlei meets![]()
en meteen weer achter de pc? verslaafdequote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondIk ben nog niet thuis
Tussenstopje bij mijn ouders om de koelbox te dumpen
Geen honger meer?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef freud het volgende:
Zo, Yoni thuis afgezet, en ook weer thuis.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
en meteen weer achter de pc? verslaafde![]()
omslachtig, ik zet mensen via internet afquote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef freud het volgende:
Zo, Yoni thuis afgezet, en ook weer thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |