Ik ga al 30 jaar meequote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:04 schreef Phoenixx het volgende:
Even voor het "vrolijk nootje" tussendoor... kennen jullie de AH-wk-wuppies nog?
Ja?
En wist je dat die verdacht veel op een bloem lijken?
[afbeelding]
Zelfs de "experts" trappen er in!
Ja ik moest er nog voor stil staan ook , omdat dat beest mijn Wuppie zat te verleiden . oversext krengquote:
Laten we het uitproberenquote:
Wuppies lijm vond het mooi geweest en kapte er mee, Wuppie moet weer aangenaaid wordenquote:
* Phoenixx to the rescue!!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:11 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Wuppies lijm vond het mooi geweest en kapte er mee, Wuppie moet weer aangenaaid worden
Hmmm.....dubbelzinnig ditquote:
Ik ben nóóit dubbelzinnig!quote:
jawel man! wij hadden elkaar het jaar ervoor op de flevo modellen meet minimaal ontmoet. En RonaldV was daar ook bij, en XIlantof, en.. en ... en...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kesselmeet, tering
toen kende ik nog niemand
volgens mij wil ik niet weten welke dubbelzinnigheid je hiermee bedoelt.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:12 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
* Phoenixx to the rescue!!
Ik ben expert in het naaien van wuppies!
Ik zeg nietsquote:
* PdeHoog steekt zijn vinger opquote:Op zondag 9 juli 2006 01:52 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
jawel man! wij hadden elkaar het jaar ervoor op de flevo modellen meet minimaal ontmoet. En RonaldV was daar ook bij, en XIlantof, en.. en ... en...
Wow! En waar is dat, met die vlinders?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:04 schreef Phoenixx het volgende:
Even voor het "vrolijk nootje" tussendoor... kennen jullie de AH-wk-wuppies nog?
Ja?
En wist je dat die verdacht veel op een bloem lijken?
[afbeelding]
Zelfs de "experts" trappen er in!
Vlindertuin in Maleisië.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |