Ik geloof er geen flikker vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds,
En een vruchtbare avond? qua foto's dan...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
De levensduur van alles (dus ook een fototoestel) is geheel afhankelijk van de (vorige) gebruiker(s) (M/V) van het apparaat.
Goeienavond, ben net weer eens met Eline op pad geweest.
Het zijn er wel heel erg veel, maar als mijn camera het haalt dan klaag ik niet hoorquote:
Ik heb weer wat te verwerken jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
En een vruchtbare avond? qua foto's dan...
Ik heb in een jaar ongeveer 10.000 foto's gemaakt...voor roesten krijgt ie iig geen kans, maar zou het wel balen vinden als ie dan maar 3 jaar meegaat ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:09 schreef LowJoe het volgende:
Het veel fotograferen is in ieder geval beter dan hem af en toe maar eens pakken,dat heb ik gedaan met mijn oude olympus en die sluiter "verroeste" gewoon vast na een paar jaar.....
ALS je camera het al haalt lieverd, ben jij honderdtwaalf tegen die tijd. Ik geloof er geen flikker van.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het zijn er wel heel erg veel, maar als mijn camera het haalt dan klaag ik niet hoor![]()
Ach ff doorklikken en dan haal ik het wel voor mijn honderdstequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS je camera het al haalt lieverd, ben jij honderdtwaalf tegen die tijd. Ik geloof er geen flikker van.
Begin maar vastquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ach ff doorklikken en dan haal ik het wel voor mijn honderdste
Ja ook goedenavond, en trustenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef freud het volgende:
'n avond ppl.
Perfecte PijpLengte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef freud het volgende:
ppl.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:36 schreef pea4fun het volgende:
Tjonge...je komt aardig tekort geloof ik...je ziet overal sex
Als het een canon was geweest had je weer spaans lopen brallenquote:
Met wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef RonaldV het volgende:
Goeienavond, ben net weer eens met Eline op pad geweest.
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:quote:
ooooooow. Nee, kan d'r niet herinneren. Tweeling ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:
[afbeelding]
Moet dit een HDR pic voorstellen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:34 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eline. Was aanwezig op de Kesselmeet als chauffeur van de tweeling:
[afbeelding]
Eey! Ik krijg niet voor jan l*l die nick!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]![]()
Freud is mijn grote voorbeeld
de echte Freud hee
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |