Het is zaterdag manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:19 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb niet uitgeslapenIk stond om 07:30 al naast mijn bed
Wie moet er morgen vleesquote:
Die had ik al in het hoesje van m'n TomTom geparkeerd.. Ik was het niet vergeten..quote:
Brrrr, aardbeienjam...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
quote:
eigenlijk wel peeee, is minder dan 1puntjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Aardbeienjam is lekker en goed voor de lijn en zo
Ja duhquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:37 schreef An24 het volgende:
[..]
eigenlijk wel peeee, is minder dan 1puntje![]()
Nee manquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Aardbeienjam is lekker en goed voor de lijn en zo
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
Wel eerst dik roomboter eronder natuurlijk...
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En je horizon is scheef...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Hij gaat idd redelijk richting het onderbelichtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Het is hier geen DPZ hoorquote:
joh, appies jam blahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En da's wel goed voor de lijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of je gaat studeren....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslag
Nee. Maar dat zeg ik toch ook nietquote:
draadje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
welk type?
Check dit draadje even, misschien helpt het?
Door wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
20k? Da's niks. Er wordt meer uitgegaan van een levensduur van 50k
Mja okee, eigenlijkmoet je daar doorheen prikken. Maar volgens jou is 40-50k dus realistisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Gezien de marketingstrategie van Canon kan ik me dat voorstellen
canonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door wie?
Ik reken voor mijn 300D op niet meer dan 25-30k, uiterlijk
Or rather:quote:
zie het verschil niet hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Or rather:
Beter een Canon die steigert, dan een Nikon die weigert
oh ja jij ben van de paardenclubquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zie het verschil niet hooris beide kut. steigeren IS weigeren
is dit hetzelfde?quote:Mijn camera maakt de laatste weken slechtere foto's. Ze worden streperig en pixeliger. Ik heb hem nu zo'n 10 maand en heb bijna 10.000 foto's gemaakt. kan het zijn dat de SD kaart versleten is? Of iets anders? Hetis m'n eerste digitale dus ik heb er totaal geen verstand van.
quote:
Waar heb je die quote vandaan? Wat voor cam heeft die figuur? En zit zijn sensor misschien los?quote:
Qua sluiter wel ja. Er kan natuurlijk altijd wat anders mis gaan. Zoals een keer een Canon 20D die ik moest repareren omdat er daar een draadje dicht langs de accu loopt. Dat draadje was doorgesleten. Plakbandje deed wonderenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja okee, eigenlijkmoet je daar doorheen prikken. Maar volgens jou is 40-50k dus realistisch?
ze heeft een Een Luxmedia 4008 van Praktica, die quote is aan mij gericht.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar heb je die quote vandaan? Wat voor cam heeft die figuur? En zit zijn sensor misschien los?
Hmmquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ze heeft een Een Luxmedia 4008 van Praktica, die quote is aan mij gericht.
Zeg je dat ook ff tegen BloodyLotte?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Or rather:
Beter een Canon die steigert, dan een Nikon die weigert
Sure fine cool whateverquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg je dat ook ff tegen BloodyLotte?
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:26 schreef ultra_ivo het volgende:
algemene schatting van een aantal goeroe's op diverse fotofora.
Uitgaande ervan dat een sluiter vroeger iets van 50k meeging (was toen een heel mensenleven). Technisch zijn de sluiters niet veranderd, dus zou die na 50k de geest kunnen geven.
Ik merk iig dat mijn pentax na 11k nog geen enkele krimp geeft. Verwacht ook iets van 40-50k van de mijne.
Haar 300D haat ze, het ding is kut traag en heeft de lag van een schildpad.quote:
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. bij een goed product zijn die uitzonderingen in het voordeel van de klant, bij een slecht productin het nadeel van de klant.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.
Of het ligt aan de onzorgvuldige verzorging van de vorige eigenaarquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik hoorde op een Inca bijeenkomst voor de introductie van de D200 dat er in Duitsland een hele oude F5 binnenkwam met 1 miljoen sluiteracties. En het ding deed het nog steeds, hij moest alleen een beetje nagekeken worden op andere zaken.
Ik had begrepen dat de D100 100duizend sluiteracties moet kunnen hebben. Dat die van FB er minder heeft is een slechte uitzondering denk ik...
[..]
Haar 300D haat ze, het ding is kut traag en heeft de lag van een schildpad.
hij steigert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |