quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef -Marjo- het volgende:
Wel eerst dik roomboter eronder natuurlijk...
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En je horizon is scheef...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Hij gaat idd redelijk richting het onderbelichtequote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Die foto is bijna onderbelicht door al die bakken vlees voor het koelkastlichtje.
Het is hier geen DPZ hoorquote:
joh, appies jam blahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wie moet er morgen vlees
[afbeelding]
En da's wel goed voor de lijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslagquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet
Roomboter doe je dik op krentenbollen
En dan een plakje kaas
Of op kerststol
Of je gaat studeren....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of op Kaiserbroodjes met aso veel pure hagelslag
Nee. Maar dat zeg ik toch ook nietquote:
draadje?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
welk type?
Check dit draadje even, misschien helpt het?
Door wie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:04 schreef ultra_ivo het volgende:
20k? Da's niks. Er wordt meer uitgegaan van een levensduur van 50k
Mja okee, eigenlijkmoet je daar doorheen prikken. Maar volgens jou is 40-50k dus realistisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:30 schreef ultra_ivo het volgende:
Gezien de marketingstrategie van Canon kan ik me dat voorstellen
canonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door wie?
Ik reken voor mijn 300D op niet meer dan 25-30k, uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |