Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Welke zoo is dit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Deal!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.
lijkt mij van niet..mits je em goed inpakt en nergens tegenaanstoot....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
http://www.amersfoort-zoo.nl/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
Welke zoo is dit?
Mja, je kan 3-4 G trekken in een achtbaan, weet niet of dat zo'n goed idee is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Je MOET in Disneyland je tas meenemen in de achtbaan, schat. En ik kan het weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]je mag niet eens een tas ZONDER dslr meenemen in de achtbaan
Disneyland lieverdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je MOET in Disneyland je tas meenemen in de achtbaan, schat. En ik kan het weten.
ik had niets meeer gehoord dus ik heb hem nog niet op hardcopy, ik heb hem wel bewerkt voor groot formaat printquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:23 schreef Toeps het volgende:
Xil, kan ik van het weekend die foto komen ophalen? En Re, voor jou dezelfde vraag. Ik heb maandag een casting bij het modellenbureau.
Sgoed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:11 schreef Re het volgende:
[..]
ik had niets meeer gehoord dus ik heb hem nog niet op hardcopy, ik heb hem wel bewerkt voor groot formaat print.... morgen geen tijd, huis vol etc... kan hem wel doorsturen voor te laten printen??
Ja, de Python is tegenwoordig niet veel meer dan een stoeltje op wielen natuurlijk, daar vliegt je tas er zo uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef MissBliss het volgende:
In deEfteling
moet je overal je tas meenemen behalve in de Python
Ik ben pas geweest
Dat is dan ook de enige echte rollercoaster die de Efteling rijk isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:12 schreef MissBliss het volgende: behalve in de Python
Ja okequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige echte rollercoaster die de Efteling rijk is
Bob is geen achtbaan te noemen nee... meer een bobsleequote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar de Bob en de Pegasus zijn maar schraal [afbeelding]
Vogel Rok.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:21 schreef Toeps het volgende:
Vogel Rok is zo kort, zo wegbezuinigd binnen...
Rampending juistquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
De Halve Maen is ook wel vet trouwensdaar kan ik wel honderd keer achter mekaar in
Huiliequote:
quote:
Behalve de Halve maen is de Efteling gaaaaaf jaquote:de Efteling is GAAFen de allergaafste plek is de Smulpaap
Ik ben er in mei 2003 nog geweestquote:
Wat stond daar?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:52 schreef MissBliss het volgende:
Oeps.
Een p;ost voor een ander topicquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:15 schreef Xilantof het volgende:Shark.Bait
is
oké
Shark.Bait
hij weet wel wat ik bedoel
Dat was zeker een post voor in het keldertje.... en je wil ons niet mee laten genieten...quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat was zeker een post voor in het keldertje.... en je wil ons niet mee laten genieten...
Jammer hoor
Tis nu natuurlijk te simpel om te zeggen dat je die foto's ook hier moet postenquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tis nu natuurlijk te simpel om te zeggen dat je die foto's ook hier moet posten
Om het dan toch nog enig sinds on topic te houden:quote:
Zeg Shark...waar zijn zijn / haar orenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
ff crossspammen
Boven op zijn/haar kop... (je ziet ze ook zitten, bruin-achtig).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Shark...waar zijn zijn / haar oren
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 07:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Boven op zijn/haar kop... (je ziet ze ook zitten, bruin-achtig).
Animal sex is okeequote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:35 schreef CocaColaLight het volgende:
Om het dan toch nog enig sinds on topic te houden:
[afbeelding]
Wauw Tof ... ik ook tot 08.00 uur vanmorgenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:17 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb heerlijk uitgeslapen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |