Ik heb altijd gewoon kunnen updaten zonder problemen.. maar goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die melding wordt je ook door de strot geduwd als je de legale versie van XP doormiddel van nLite leeghaald en automatiseerd als installatie cd-rom. Er zijn wel methodes voor, maar dat valt binnen de Warez en zo. Terwijl je probeerd je legale versie weer legaal te krijgen moet je hackz en crackz downloaden om dat te kunnen..![]()
![]()
Ik ook, maar dan tussen de schouderbladen. Vanaaf maar eens los laten kneden door de sportmasseusequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:32 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt op een vervelende plaats spierpijn
Als dat je productID aantast wel ja, maar waarom zou TweakUI dat doen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
XP is verkloot met die Legalitijds-check. ALs je al TweakUI er op hebt staan, dan vind Microsoft al dat je een illegale XP hebt..
Dat lijkt me best knapquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef prupke het volgende:
@flash ik heb een legale illegale versie van windows
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:48 schreef An24 het volgende:
[..]
Onze specialiteit![]()
![]()
Zeg P als je nu ook cursus krijgt in snel een proces verbaal lezen, laat het me ff weten wil je![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij mag de EHBO-doos gaan beheren zondag
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef freud het volgende:
[..]
Tip: 112 onder speeddial EN spraakherkenning, kreet: "AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH".
Is er meer dan internetquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Buitenwereld? die wereld naast internet?
Dat deel waar ik en mijn denkbeeldige vriendjes leven...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
Buitenwereld? die wereld naast internet?
Brrr die is eng![]()
ja maar ik heb gehoord dat die eng is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is er meer dan internetOh men....waarom hoor ik dat nu pas
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat deel waar ik en mijn denkbeeldige vriendjes leven...![]()
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:48 schreef An24 het volgende:
(maar dan wel in spiegelbeeld ...stomme hepatitisprik
![]()
)
Boefje was spraakzaam. Das goed, want dan kan ik snel een rapportje uit de pc raggen....
Haha. nou ja, als je hebt over silence of the lambs...het zaad vliegt niet langs mijn oren of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ik
Puckzzz laat alles uit je handen vallen op je werk en ga naar huis je hebt het weekend nodigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb altijd zo'n bepaald beeld van 'boeven' en dat er dan een mooie vrouw beroepshalve gesprekken met hen moet houden. Teveel films gezien denk ik
Een dirty mind helpt ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je zou er bijna crimineel voor worden, hahaha.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Puckzzz het volgende:
A dirty mind is a joy forever!quote:
En dat ook jahquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:56 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Puckzzz laat alles uit je handen vallen op je werk en ga naar huis je hebt het weekend nodig
Die opmerking zei ook meer over mij dan over jouquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
nou ik bedoelde het niet eens dirty...meer dat intimiderende gedrag.
ywquote:
De oplossing van je probleem: http://support.microsoft.com/?kbid=921914quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:29 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik heb altijd gewoon kunnen updaten zonder problemen.. maar goed.
alles komt goed![]()
@flash ik heb een legale illegale versie van windows
wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:41 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske is nog even bij K-E langsgeweest
bankrekening gelijk weer leeg
quote:
Hasta la Canonista victoria siempre!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:
Godverdegodverdegodver.....
Blijkt dat niet mijn lens kapot is maar mijn godganse camera![]()
Daar gaat mijn leven.... mijn passie...![]()
K*T K*T K*T K*T K*T K*T![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hasta la Canonista victoria siempre!!
Jij hebt toch een Nikon?quote:
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef kwiebuske het volgende:
idd klote
wat is er kapot ?
en fraubitch, gwoon een nikon nemen hoor
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Nikon?
Na ja goed, flauw
Kut van je cam, mooi moment om een nieuwe aan te schaffen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeKoop lekker zelf een nieuwe, je bent oud en wijs gfenoeg om je eigen boontjes te doppen
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het leed.... de pijn...
Weet je wel wat ik nu doormaak??
![]()
Ja dat was ik ook al aan het denken, Aan de zijkant heb je zo'n resetknop die je alleen met een dun voorwerp kunt indrukken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef kwiebuske het volgende:
als je in het menu kunt komen kun je m resetten
weet niet of het wat helpt, maar niet geschoten .. .. ..
Nou bij "jammerdepammer" ben ik nog niet.. op dit moment ben ik eigenlijk half aan het janken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spul
nope..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |