quote:
Hasta la Canonista victoria siempre!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:33 schreef fraubitch het volgende:
Godverdegodverdegodver.....
Blijkt dat niet mijn lens kapot is maar mijn godganse camera![]()
Daar gaat mijn leven.... mijn passie...![]()
K*T K*T K*T K*T K*T K*T![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hasta la Canonista victoria siempre!!
Jij hebt toch een Nikon?quote:
ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef kwiebuske het volgende:
idd klote
wat is er kapot ?
en fraubitch, gwoon een nikon nemen hoor
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt toch een Nikon?
Na ja goed, flauw
Kut van je cam, mooi moment om een nieuwe aan te schaffen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:55 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Organiseer jij een "Help hier Fraubitch aan geld voor een nieuwe camera" bonnefooi?![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeKoop lekker zelf een nieuwe, je bent oud en wijs gfenoeg om je eigen boontjes te doppen
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spulquote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:01 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Het leed.... de pijn...
Weet je wel wat ik nu doormaak??
![]()
Ja dat was ik ook al aan het denken, Aan de zijkant heb je zo'n resetknop die je alleen met een dun voorwerp kunt indrukken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:02 schreef kwiebuske het volgende:
als je in het menu kunt komen kun je m resetten
weet niet of het wat helpt, maar niet geschoten .. .. ..
Nou bij "jammerdepammer" ben ik nog niet.. op dit moment ben ik eigenlijk half aan het janken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als wat ik doormaakte toen mijn 1 week oude groothoeklens aan splinters ging op een Romeinse keienweg schat ik zo? Jammerdepammer. Nieuwe kopen, hejje gelijk vers nieuw up-to-date spul
nope..quote:
Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Welke zoo is dit?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:38 schreef Shark.Bait het volgende:
jeetje FB... da's wel lullig.. maar ik had van Re begrepen dat die D100 al een beetje vreemde dingen deed....
[afbeelding]
ff crossspammen
Deal!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:36 schreef Toeps het volgende:
Woooot! Ik wil een keertje met jou naar de diertjestuin! Foto's maken.
lijkt mij van niet..mits je em goed inpakt en nergens tegenaanstoot....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
http://www.amersfoort-zoo.nl/quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:37 schreef freud het volgende:
Welke zoo is dit?
Mja, je kan 3-4 G trekken in een achtbaan, weet niet of dat zo'n goed idee is...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef Toeps het volgende:
Pop quiz: Is het schadelijjk als je een DSLR meeneemt in de achtbaan? (In je tas, dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |