ja die gaan ze ook gebruiken *phew*quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:47 schreef Oblivion het volgende:![]()
Liep ook al langer met het idee rond, en ik ga het ook doen!
En ik wil weten wat jij er van vind als je het eenmaal gedaan hebt.
Tegenwoordig heb je verdovende creme voor de gevoelige oogjes....![]()
Doet het niet meer zoveel pijn...![]()
Dat altijd want ik ben wel stoer he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:47 schreef Oblivion het volgende:
Als het erg veel pijn doet, moet je maar liegen...![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat altijd want ik ben wel stoer he?
thnx! ja helaas geen fotograaf kunnen vinden, maar ik maak wel even een 'voor' en 'na' fotoquote:
Hoe laat moet je?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
thnx! ja helaas geen fotograaf kunnen vinden, maar ik maak wel even een 'voor' en 'na' foto
verslag volgt
Want?quote:
Nee, hoor heb ik niet, ondanks redelijk donker haarquote:Op zondag 9 juli 2006 18:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Want?
Jij hebt waarschijnlijk al mooie zwarte wimpers van jezelf? (wat heul mooi is! )
Als je dat niet hebt vind ik dit wel een uitkomst.![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
mijn oma is zo'n schat. 93 en wil nog steeds haar eigen make-up doen bij haar verjaardag. ziet er soms uit als een clown, maar niemand die er wat van zegt.
que?quote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, hoor heb ik niet, ondanks redelijk donker haar
Mijn beide kids zijn ook donker, eentje heeft daarbij ook prachtige donkere volle wimpers, en dito wenkbrauwen, de ander, net als ik, alleen het hoofdhaar donker, en de wimpers en wenkbrauwen donkerblond.
Maar ik zie hier geen zwarte wimpers, alleen een lijntje
En wimpers verven is helaas niet permanent, en ook het resultaat teleurstellend vind ik dan.
quote:Maar ik vind het toch te hard zo, voor mij dan,hè, ik heb ook een lichte huid en ik hoef er niet altijd opgemaakt uit te zien, ook als is dat ms mooier
Een bruin lijnje ipv zwart is natuurlijk ook een optie eventieel, maar ik ben ook als de dood dat het resultaat niet mooi is, en dan zit je er wel aan vast.
Maar goed, het lag toch niet in de planning, dus blablabla milagro![]()
Is toch okay zo?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:15 schreef Puckzzz het volgende:
waarom nu ineens een bruin lijntje wanneer ik het al jarenlang zwart doe?
Dit is een close-up hequote:Op zondag 9 juli 2006 19:07 schreef Bep het volgende:
Dat lijntje is veels te zwart , had je niet beter bruin kunnen doen?
Thnx!quote:Op maandag 10 juli 2006 10:22 schreef Veroniek het volgende:
Puckzzz! Wat gaaf zeg!
Moet je lang wachten totdat het genezen is? En was het erg duur?
Ik koop daar altijd mijn parfum en wist dat ze ook een schoonheidssalon had. Maar ik wist niet dat ze ook permanente make-up deed tot ik een keer een meisje zag die net klaar was. Dat zag er erg goed uit, dus heb ik het in mijn achterhoofd gehouden. Veel parfummeries hebben een schoonheidssalon naast het parfummeriegedeelte. Dus ik zou gewoon even bij je favoriete zaak informeren.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:15 schreef Koningin het volgende:
Puckzzz, wat gaaf zeg.
Denk dat ik hier ook eens ga rond informeren of het mogelijk is.....hoe heb jij die schoonheidssalon gevonden?
Foto?quote:
quote:
quote:En wat was jouw motivatie? Zo'n lijntje zet ik 's ochtends zelf binnen enkele seconden.
Nee hoor, ik zou zeggen laat je eens goed informeren...quote:Daarbij heb ik blonde wimpers dus als ik een permanent lijntje zou hebben, vind ik het contrast te groot
Volgens mij is het bij jou nu wel genezen of niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:35 schreef Puckzzz het volgende:
Dat heeft ze bij mij optisch gedaanhet lijntje aan de buitenkant iets hoger laten lopen.
en ben je er blij mee Oblivion? Ik wel!
ja doe ik, maar dan ga ik er ff voor zitten, niet zo'n foonfotoquote:Op donderdag 21 september 2006 08:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij jou nu wel genezen of niet?
Zou je nog een keer een foto willen maken?
Ik ben er zeer blij mee, nu zijn die luxe irritante probleempjes voorbij!![]()
Dank je!quote:Op donderdag 21 september 2006 21:30 schreef Xennia het volgende:
Mooi geworden.
Dit lijntje wordt nog dunner, wat je nu ziet is gewoon opengereten huid met inkt erin...quote:Bij jou is het contrast ook niet zo groot. Ik vind dat dunne lijntje dik genoeg
Dank je wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:05 schreef Koningin het volgende:
Oblivion, waar ben jij geweest?
Het ziet er goed uit.
laat hem maar lachen, jij zal de laatste zijn die lachtquote:Op dinsdag 26 september 2006 08:28 schreef Koningin het volgende:
Ik denk dat ik ook nu echt serieus ga rond kijken voor een lijntje boven mijn ogen.
Mijn man gaat zich kapot lachen, maar goed....
Wij wachten nog steeds geduldig!quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
en ja moet nog steeds de foto's online gooien![]()
Nee, is niet veel.quote:Op woensdag 27 september 2006 09:38 schreef Koningin het volgende:
Ik heb eens rond gekeken, hier in de buurt doen ze de eyeliner boven voor ¤160,- (incl. nabehandeling). Is dat veel?
Ga het vandaag eens met mijn schoonzusje bespreken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |