Xila is nog steeds het snoepje van Fot johquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Gaat vanzelf over...xila is ook een tijdje het snoepje van FOT geweest en die heeft er ook niks aan over gehouden
geloof ik
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Xila is nog steeds het snoepje van Fot johhij heeft er alleen gezelschap bij
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moet tante pea maar eens snel weer naar een meet komen om te keuren
En niet om over buikjes te wrijven jaquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]Dan moet tante pea maar eens snel weer naar een meet komen om te keuren
Nah...ik keur liever stiekumquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]een speciale "keur hier het mannelijk schoon van FOT"meet
.
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehoudenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]een speciale "keur hier het mannelijk schoon van FOT"meet
.
Ja, dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehouden
Nee dat komt omdat mannen geen fantasie hebben...die moeten dat eerst weer afkijken van de vrouwenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij mannen hebben toch ook geen "keur hier het vrouwelijk schoon van FOT"-meet gehouden
he ja, laten we ff net gaan doen of fotografen niet naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kweetvanniksnietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of mannen niet naar uiterlijk kijkenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of fotografen niet naar uiterlijk kijken
-1 generalisatiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
he ja, laten we ff net gaan doen of mannen niet naar uiterlijk kijken
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kweetvanniksniet![]()
En Olmen??? Zaterdag??![]()
Hmmzzz ik moet vanavond effe in de agenda kijken, maar het klinkt interessant... (minus de 7 uur reistijdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?
Kheb ook wel eens zin... maar das denk ik een ander verhaal....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hebbik wel zin in, jij ook? Ik kan wel een topic openen?
Ik heb een topic geopendquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hmmzzz ik moet vanavond effe in de agenda kijken, maar het klinkt interessant... (minus de 7 uur reistijd)
Ja en? Dat heb je er toch wel voor over zeker :p Ik rijdt voor meets ook wel een ver van mijn bed hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:07 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kheb ook wel eens zin... maar das denk ik een ander verhaal....
Even voor de goede orde we hebben het hier over Olmen als in Olmen in Belgenland?
Das even 2 uur heen en 2 uur terug vanaf hier.
Ow die vind de baby vanzelf terug, en zodra dat gebeurt weet je meteen waar die isquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Vliegvrager het volgende:
zooo, babykamer is weer op ordebehalve dan die punaise die ik boven het bedje liet vallen en nu niet meer terug kan vinden
Je hebt toch niet het hele behang verruïneerd door gaatjes te prikken he? tsssssquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Vliegvrager het volgende:
zooo, babykamer is weer op ordebehalve dan die punaise die ik boven het bedje liet vallen en nu niet meer terug kan vinden
Ramptoerisme in eigen tuin is okquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Vanavond trouwens 'Project Jacuzzi Uit Grond Tillen Met Indrukwekkend Materiaal'
ding is echt stuk en moet met een speciale kraan uit de grond getild worden, op twee balken gezet, repareren (snel hopelijk) en dan weer terug in de grondzal ik foto's maken?
nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Beetje stilgevallen hier! Is er niets meer te welles-nietussen?
echt welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Ik ben zooo druk joh...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:17 schreef freud het volgende:
Flitser heb je echt wat aan, peleng is voor de lolquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:30 schreef CocaColaLight het volgende:
Wellus
![]()
Dilemma: Eerst een filtser kopen of eerst een Peleng?
Om het niet enigsinds ontopic te houden.
Dat zijn natuurlijk min punten voor je in dit topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:31 schreef Phoenixx het volgende:
[mod-modus aan]
Ja - hoi. Piepkuikens naar de linkerkant en wanna-be-haantjes naar rechts.
Al dat gekakel zonder argumenten kappen, en wel nú.
We zijn hier geen kippenFOKkerij!
[mod-modus uit]
Eh - waar ging het eigenlijk over?![]()
Nou... eigenlijk ben ik gewoon enorm chagrijnig dat ik daar helemaal niet genoemd word...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk min punten voor je in dit topic
Zo veel succes daarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:40 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk ben ik gewoon enorm chagrijnig dat ik daar helemaal niet genoemd word...![]()
Dus dacht ik: als ik nou eens laat zien dat ik wel heel erg enorm goed kan (aan)moder(er)en?
Dan maak ik misschien nog wel een kansje...![]()
Met een peleng? hm...heb je daar een voorbeeldje van?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Zo veel succes daar![]()
@pea Die peleng is niet eens alleen voor de lol hij is bedoelt om foto's te maken van stuntende motoren voor hun site![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:49 schreef fraubitch het volgende:
zie hier het "Grote Moderator strijd om de FOT-MOD award"
Ik ben blij dat je onvoorwaarlijk je stem aan mij geeftquote:
Klik Een paar voorbeeldjesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Met een peleng? hm...heb je daar een voorbeeldje van?
Gaaf effect! zo had ik de peleng nog niet zien gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |