Je moeder is te goed voor je...of zat er nog wat in die koelbox en mag ze de restjes opeten?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma net gebeld of ze zelf ff de koelbox wil komen ophalen
ja, ik ben een lui varken
Als al het vleesch op gegaan is kan ik me voorstellen dat je het even niet meer kan zienquote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef An24 het volgende:
![]()
Thuis......Kan geen vlees meer zienMaar gezelloig was het wel luitjes....heb weer wat afgelachen
![]()
zo'n beetje al het vlees is wel op jah....maar niet door mijquote:Op zondag 9 juli 2006 21:34 schreef prupke het volgende:
[..]
Als al het vleesch op gegaan is kan ik me voorstellen dat je het even niet meer kan zien
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAHquote:Op zondag 9 juli 2006 21:03 schreef pea4fun het volgende:
Je moeder is te goed voor je...of zat er nog wat in die koelbox en mag ze de restjes opeten?
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer vanquote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAH
[afbeelding]
Lord of the Rings -> Gollumquote:Op zondag 9 juli 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
[..]
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer van
Shark, wat voor pillen heb je op manquote:Op zondag 9 juli 2006 21:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nee, de Saté HOU IK HELEMAAL ZELF MINE MINE MINE MY PRECIOUS MINE MINE MINE WHAHAHAHAAH
[afbeelding]
Sauron zijn essence die in de ring zit. Word het meest gebruikt door ene Gollum in LotRquote:Op zondag 9 juli 2006 21:45 schreef pea4fun het volgende:
my precious hoort toch niet bij die meeuwen? dat is van uhm....waar is ie ook alweer van
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:53 schreef Debsterr het volgende:
Shark, wat voor pillen heb je op man... relax
!
Haha, en dan was dit nog maar het topje van de ijsberg, vooral omdat ik het sowieso naar m'n zin hadquote:
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb mijn ma net gebeld of ze zelf ff de koelbox wil komen ophalen
ja, ik ben een lui varken
a iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Skaai's Corny Cajun Chicken Surprise was prima te doen![]()
Hier nog 1. slaap al bijna met laptop op schootquote:Op zondag 9 juli 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Skaai's Corny Cajun Chicken Surprise was prima te doen![]()
En nu ga ik slapen, hopen dat het rustig blijft daarbinnen
ja ik twijfel of dat van de drank of de tattoo komtquote:Op maandag 10 juli 2006 09:41 schreef An24 het volgende:
Ziet er goed uit Puckzzz....![]()
* An24 houd het liever bij andere tattoes
Kater met dik oog dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |