oewww spannend Belana!quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:58 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik zit hier wel met een enorme harde buik ja![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:01 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Hmmm... wat heb ik nog meer voor schokkends....
Xebro wordt mijn opvolger?
Ik zal iig mijn best doen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:02 schreef Belana het volgende:
hij is alweer weg
Net als BEIk ga je echt missen wijffie. wordt dan maar gewoon snel zwanger ok?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:08 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wel heerlijk om te zien dat er alweer een heleboel mensen onder mij staan.
Foto!?!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:27 schreef Belana het volgende: en ook heb ik nu een plofkop
Het enige wat ijzertabletjes bij mij vervoeren, is mijn darminhoud...quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:37 schreef sjak het volgende:
Hb heeft te maken met het ijzergehalte in je bloed. Het zegt iets over de mogelijkheid van je bloed om zuurstof te vervoeren. Als je te weinig hebt ben je dus sneller moe enz. Door ijzer tabletjes te slikken wordt het snel weer aangemaakt en voel je je dus ook behoorlijk snel weer fit.
...
ga je naar fysio o.i.d. ? er zijn tegenwoordig wel speciale bekken therapeuten. Uiteindelijk doe je er niet heel veel aan, maar toch. sterkte ermee meid!quote:
Ik bedoel dat ik dacht op te maken uit voorgaande posts dat je stopt met modden oidquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh... ik snap niet wat je bedoelt?
Of hap ik nu weer en doe ik weer iets heel doms?
Klopt: Er is een tijd van komen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef Vivi het volgende:
Ik bedoel dat ik dacht op te maken uit voorgaande posts dat je stopt met modden oid
Jamaar, ik lag in ziekenhuis enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Twee dagen is ook al veel te lang Sjeen!
Cattie is vast veel te druk met het afkoelen van de baby en de slapeloze nachten en kraamhulpen dat ze geen tijd en zin heeft om achter de pc te kruipen. Hoop ik.
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Smoesjes!quote:
Waarom in een ander topic? Kan het niet simultaan geplaatst worden, pfff, welk topic danquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:09 schreef YPPY het volgende:
Bij mij krijgen jullie een live verslag (al zal het niet in dit topic zijn) en anders zal het ook niet vreselijk lang duren.![]()
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:19 schreef owlet het volgende:
Om tien uur kunnen we terecht voor een echo...
Sjak: ik vond dat ook zo vreemd! Kan je nagaan hoe sterk we beïnvloed worden door tv-series waarin er eerst een stortvloed vruchtwater naar beneden valt en mevrouw vervolgens van het ene op het andere moment helse pijnen moet doorstaan. Om tien minuten later weer keurig gekapt met een tienponder in de armen te liggen
Yppy: mijn vlos zei ook dat een dikke baddoek onder je laken voldoende is, je merkt snel genoeg als je vliezen breken en áls ze al eerder breken dan dat je weeën hebt en áls je dan ook nog toevallig in bed ligt dan zal het eerder een sijpelen zijn dan een storten.Zij vond dat je beter goed uitgerust kan zijn met een heeeeel kleine kans op een nat bed dan helemaal beschermd vijf weken lang je bed uit zweten!
Wat gek he, bij die voorlichtingsavond werd nog eens gezegd dat als je vliezen breken je dan echt een plons water verliest. Anders zijn het je vliezen niet werd er nog leuk bijgezegd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Ik heb beide keren een *knap-sssj*-erlebnis gehad met die vliezen, niks geen stromende bergbeken en geklater. Heb het ook gered met een handdoek
Oh ja, dat was ik even helemaal vergeten. Maar ergens vind ik het ook wel brutaal. Als zij wil dat we iets weten dan komt ze dat toch zelf wel melden? Anders had ze toch wel iets met iemand afgesproken? Of een mailadres in d'r profiel achter gelaten of zo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Oja, BE, zou jij cattie niet kunnen mailen. Ik zie geen mailadres in d'r profiel staan maar kom wel een topic tegen waaruit zou kunnen blijken dat jij het wel hebt (het esta topic). Ik zou het echt fijn vinden om iets van haar te horen.
Sjak ook hier geen vliezen gebroken, ze werden pas gebroken in het ziekenhuis en toen had ik al 6 cm ontsluiting ofzo, Toen ze eenmaal gebroken waren ging de bevalling ook ineeens snel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Aan de ene kant wel een geruststelling Yppy, aan de andere kant...ik wil zo graag het startsein krijgen. Nu voel ik soms 's nachts wat krampjes, dat gaat even door en dan plots is het weer over. Dat voelt zo oneerlijk, snap je. Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Joepie da poepieeeee!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef Neuk het volgende:
@Paradijsvogeltje: eenom je alvast een beetje te plagen
![]()
Het wordt me ook echt niet gemakkelijk gemaakt. Ben zondag op kraamvisite geweest, ga komende zondag weer en moet er dan nog twee op korte termijn. En elke keer smelt ik weer...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Sjeen, ik zat al helemaalte lezen.
Jij bent echt wel aan een 2e toe!
Ben niet de enige vreemde dus!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:58 schreef nebelung het volgende:
Ja toch voelde ik dat dus ook dagelijks PM-Girl en weet nog wel dat ik me ook ongerust erover maakte, maar na de geboorte herkende ik dat dus gewoon
(zelfs die epilepsiegedachte heb ik ook gehad!)
Ja, ik ken dat ook. Je telt 1 en 1 en 1 bij elkaar op en dan wordt dat 10 of zoquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:00 schreef PM-girl het volgende:
O en daarom is dit forum zo fijn, herkenning! Ik maak me vooral zorgen vanwege de hondencrash op mijn buik (al viel die ook wel mee denk ik) en dat ik me stiekem toch nog druk maak om die dikke nekplooi en nu dan die bewegingen erbij. Maar goed om te lezen dat meer mensen het herkennen!
Idd!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat ook. Je telt 1 en 1 en 1 bij elkaar op en dan wordt dat 10 of zo![]()
Zo, nóg een geruststelling; die van mij doet dat ook! Ik vind het juist heel schattigquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:57 schreef PM-girl het volgende:
Het voelt alsof je in het zwembad ligt te spartelen en iemand aan het natspatten bent. Best wel snelle bewegingen en ik heb nog nooit een klein babytje zulke bewegingen zien maken.
Het gebeurde ook een keer of 4 of 5, om de paar minuten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:17 schreef Jelief het volgende:
PV zullen we het maar op serieus voorwerk houden?
* Jelief denkt toch stiekum dat het iets meer is dan dat![]()
Dan houden we het toch maar op voorwerk.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]Euh nou.... mag het nog eventjes wachten? Morgen gaat ook pas meldplicht in....
De "gezonde" trek is trouwens weergekeerd.
Maak je geen zorgen sjak. Waarschijnlijk denk je tot die tijd nog 20 keer "zou dit het begin zijn?", om uiteindelijk te weten "oooooh, dit is het begin". Waarop de achterban je nog niet gelooftquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:24 schreef sjak het volgende:
Een duidelijk teken van: NU BEGINNEN WE HOOR, zou echt heel fijn zijn. Ook voor de achterban.
Maar het staat ook wel weer heel gaaf!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef YPPY het volgende:
BE, toestemming is gegeven. Zal wel gek staan. Dan ben ik het ineens echt zelf.
Oeh, dit beschrijf je mooi.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Gaoxing het volgende:
Alsof je opeens de moed bij elkaar hebt om van de hoge duikplank te springen (zo'n moment is er bij het persen ook nog een keer, trouwens. Dat je al je moed bij elkaar moet schrapen om ervoor de gaan. Niet zozeer vanwege de pijn, maar omdat je daarmee opeens moeder wordt).
Nu ik eraan denk... van de week had ik ook zoiets. Er lag toen een A4'tje op mijn buik en dat schudde toen helemaal mee. Ik vond het wel grappig. En wat je hondje betreft..... Bobby kwam ook op mijn buik terecht. Toen zat ik op ongeveer 27 weken. Bobby is een engelse cocker spaniel, geen teckelquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:31 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb de hik nog niet gevoeld maar dit is het niet denk ik. Dit is ongeveer 10 sec. achtereen spartelen op een rap tempo, zonder echt regelmaat erin zoals bij de hik.
oeh! zie je hem, zie je hem?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:48 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hoe herken je de slijmprop... hoe ziet het eruit?
Wat ze ook vertelde op de gym, vruchtwater verliezen lijkt op broekplassenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, okee.... nou in elk geval... ik verlies steeds wat slijm bij het plassen. En mijn spieren verslappen een beetje daar beneden... Telkens als ik ben geweest, loop ik terug en lek ik weer wat, grmbl!
O dat is wel wat groter! Het was eigenlijk ook wel grappig, we waren bij familie en ik ga net lekker even op de bank liggen en binnen een seconde racet de teckel uit de hoek vandaag en landt heerlijk op mijn buik, zo van: Yessss samen op de bank slapen!! Haha, hij lag er ook net zo vlug weer af!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:37 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk... van de week had ik ook zoiets. Er lag toen een A4'tje op mijn buik en dat schudde toen helemaal mee. Ik vond het wel grappig. En wat je hondje betreft..... Bobby kwam ook op mijn buik terecht. Toen zat ik op ongeveer 27 weken. Bobby is een engelse cocker spaniel, geen teckel
Zondag! Met een mooi cadeau: Stoomstrijkijzerquote:
De andere helft landde op mijn arm die behoorlijk toegetakeld werd. Gelukkig niet vol op mijn buik.quote:
Dit heb ik echt 6 keer moeten lezen Ypquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:46 schreef YPPY het volgende:
Nu ben ik echt zwanger.![]()
Ik heb een halve kat op m'n buik gehad (schrok zo erg vandat ze van de kast viel) en dat vond ik al eng. Ben blij dat we geen hond hebben.
quote:
Als je die 'plas' niet kan ophouden, dan is het volgens mij vruchtwater.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oh, okee.... nou in elk geval... ik verlies steeds wat slijm bij het plassen. En mijn spieren verslappen een beetje daar beneden... Telkens als ik ben geweest, loop ik terug en lek ik weer wat, grmbl!
Ik zou het maar wel doen, want als je straks echt ligt te bevallen komt dat er ook uit!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk een grote boodschap, nja... ik voel uhm aankomen, maar ik wil niet meer persen uit angst voor......
pfew.... okeee.... ja, ik heb veel geruststelling nodig, hoor...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:29 schreef Belana het volgende:
niet zo gek gaan doen hoor, zo snel gaat dat niet
Daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou het maar wel doen, want als je straks echt ligt te bevallen komt dat er ook uit!
quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk een grote boodschap, nja... ik voel uhm aankomen, maar ik wil niet meer persen uit angst voor......
geloof me, het interesseert je geen reet meerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ik juist ervoor nog eens helemaal goed naar het toilet kan gaan.![]()
Het schijnt he. We zullen zien...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:35 schreef Belana het volgende:
[..]
geloof me, het interesseert je geen reet meer![]()
moeilijk om je voor te stellen idd, maar uiteindelijk is het enige wat je nog interesseert het feit dat die baby eruit MOET!! hoe dat gebeurt, wie erom heen staat, who cares. Echt heel oerquote:
*check* Bovendien leegt alles zich al een heel eind tijdens de weeën. Ik weet niet hoevaak ik wel niet op de plee heb gezeten tijdens die 5 uur dat ik thuis met weeën zat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:40 schreef Belana het volgende:
[..]
moeilijk om je voor te stellen idd, maar uiteindelijk is het enige wat je nog interesseert het feit dat die baby eruit MOET!! hoe dat gebeurt, wie erom heen staat, who cares. Echt heel oer
Ja, jij bent mijn sms-buddyquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:44 schreef Diaan73 het volgende:
PV![]()
wat spannend zeg..... wel sms-en he??
![]()
Ik ben met de geboorte van Twan ingeleid... en ze hebben geprobeerd 's-morgens de vliezen door te prikken (met een soort haaknaald) hetgeen niet lukte, 's-middags lukte het gelukkig wel. En dan ben je ook nog al die tijd bang dat je vliezen breken![]()
quote:
Wat zal dat er raar uitgezien hebben met die afgezakte broekquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Githa het volgende:
Hier begon het toch ook echt met gebroken vliezen
Ik lag op bed, viel zowat net in slaap en voelde ineens een soort 'plop' dus ik spring *lees* krabbel omhoog en gelijk begint het als een gek te stroomen, mijn broek zakte er letterlijk mee af![]()
en toen ben ik op een stoel gaan zitten wachten op een weeduurde niet lang gelukkig.
Of zoals Beefcake, in de snackbarquote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat zal dat er raar uitgezien hebben met die afgezakte broekGelukkig stond je niet in de supermarkt
![]()
Ik zat met net al weer af te vragen wie dat ook al weer was! Maar dat was Beefcake idd!quote:
Toen ik zo rustig aan het zwembad lag in Griekenland met mijn boekje deed deze gedachte mij ook wel eens 'quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
hele fijne vakantie samen slaapmeisje ....
realiseer je je dat dit ws voorlopig de laatste vakantie met zijn tweetjes is, en jullie volgende vakantie met je gezinnetje zal zijn ....
Werk: 2 dagen na de positieve test aan 3 naaste collega's (waaronder mijn baas), omdat ik tot midden in de nacht bij een bijeenkomst zou blijven, en dat echt niet trok....Ik vond dat ze daar wel een goede reden voor mochten horenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge wat een druk bezet forum is dit! Hebben jullie altijd zoveel te melden? wel leuk hoor zo´n forum, ik wil het behalve aan de onze ouders verder nog niet bekend maken, maar hier kan ik het er wel over hebben en erover lezen. Erg fijn. Wanneer hebben jullie het verder bekend gemaakt dat er een kindje op komst is? Aan vrienden enz...en op het werk?
Slaapmeisje veel plezier op vakantie! Heerlijk hoor, egypte!!
O, en je moet toch wat als je eigenlijk zou moeten werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tjonge wat een druk bezet forum is dit! Hebben jullie altijd zoveel te melden?
Oeh, die vaginale tabletten branden vreselijk kan ik me herinneren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:05 schreef MeNicole het volgende:
Zoals ik zelf al dacht is het een schimmelinfectie jah. Heb een zalfje gekregen en vaginale tabletten. Nu maar hopen dat het snel gaat werken.
Dat doet het nu ook al dus erger kan het niet worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oeh, die vaginale tabletten branden vreselijk kan ik me herinneren!![]()
Dat dacht ik ook, maar ben gisteren eens gaan kijken en waren alleen maar lichtgekleurde of meer meisjeskleuren (felroze met paars en zo).quote:
Zodat je de vlekken extra goed ziet en je als moeder met nóg een schuldgevoel wordt opgezadeld ("ik kan mijn kind niet eens fatsoenlijk aankleheheden")quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom zijn rompertjes bijna allemaal wit of licht gekleurd?![]()
Das toch helemaal niet waar!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Oh, dat had ik ook. Ik vertelde bij mijn eerste als wijs studentje de huisarts wel eens even hoe lang ik zwanger was volgens mezelf: 10 weken! Hij de mic erop zetten, en toen kregen we binnen 5 seconden het "treintje" te horen. Was dus mooi 12 wekenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Suzanna het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van extra zweten? Normaalgesproken zweette ik nooit zo erg, maar nu ik zwanger ben zweet ik soms net zoveel als m'n man (nat voorhoofd etc.) heel irritant. De huisarts zei ook dat het aan de zwangerschap lag...hormonen enzo.
Ik vind het overigens heel lang duren voordat je naar de volgende controle mag (van de vk) als je de eerste keer bent geweest. Ik was voor het eerst geweest met 13 weken (bleek achteraf) en dus straks pas met 19 weken (volgende week ergens geloof ik). Eigenlijk best lang...ik zou graag tussendoor het hartje willen horen want dat heb ik helemaal nog niet gehoord (de vk wilde het niet proberen omdat ik dacht nog maar 10 weken te zijn, en dan zou het niet kunnen ofzonou, als ze het had geprobeerd was het vast wel gelukt...)
Ja, die vind ik erg leuk, maar een pak duurder dan Hema of H&M.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef YPPY het volgende:
Je hebt toch ook die rainbowbabies, die site kwam een tijd geleden voorbij. Vond ik ook erg leuk.
Ja, dat is ook mijn reden. Ik kan mijn eigen witte kleren nog niet eens wit houden...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zodat je de vlekken extra goed ziet en je als moeder met nóg een schuldgevoel wordt opgezadeld ("ik kan mijn kind niet eens fatsoenlijk aankleheheden")![]()
Ik mág binnenkort de babyspullen weer tevoorschijn halen van mezelf. En volgende week woensdag gaan we lekker gluren tussen de beentjes, dus dan kan en mág ik gericht gaan bijkopen voor Trollie.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef chacama het volgende:
Heel cool Icicle. Ik ga eerst even de doos van Fleur uitzoeken en dan kijken wat ik nog nodig hebt. Als het een jongen wordt iets meer, maar als het een meid is dan vraag ik voor de geboorte wel nieuwe kleren en ben ik vrij snel klaar. En ach zo af en toe shoppen is ook leuk. Heb bij de C&A afgelopen dinsdag in de uitverkoop nog leuke dingen gekocht....oeps.....
Hier ook hoor. Als het niet gevaarlijk of onhygiënisch is, dan lopen ze maar fijn in hun eigen vuil. Tevens kruip ik principieel maar 1x per dag over de vloer om alle rotzooi overal vandaan te vissen. Ik blijf niet gekquote:Mwana, Ja zo is de maatschappij. Je moet je kind echt schoon houden anders ben je geen goede moeder. Ik heb het op dat front opgegeven. Ze krijgt 1x per dag schone kleren aan en dan ben ik maar een slechte moeder....hihi
Dringend de zolder moet gaan opruimenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef chacama het volgende:
Heel cool Icicle. Ik ga eerst even de doos van Fleur uitzoeken en dan kijken wat ik nog nodig hebt. Als het een jongen wordt iets meer, maar als het een meid is dan vraag ik voor de geboorte wel nieuwe kleren en ben ik vrij snel klaar. En ach zo af en toe shoppen is ook leuk. Heb bij de C&A afgelopen dinsdag in de uitverkoop nog leuke dingen gekocht....oeps.....
Mwana, Ja zo is de maatschappij. Je moet je kind echt schoon houden anders ben je geen goede moeder. Ik heb het op dat front opgegeven. Ze krijgt 1x per dag schone kleren aan en dan ben ik maar een slechte moeder....hihi
Woensdag. En dan weet ik dus of de stoere kleertjes mogen blijven, of dat ik ze aan mag vullen met vrouwelijker stoere kleertjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef chacama het volgende:
`@ Mwana...zooooooo mee eens. Wanneer volgende week moet jij. Ik moet donderdag om kwart voor 10. En dan weet ik als het goed is dus ook of ik zelf nog mag bij gaan kopen of weer op een meid mag rekenen...
Heerlijk! Laat Ronja maar lekker blijven plakken tot het wat koeler isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef owlet het volgende:
Nog een echo, nog een CTG, een paar uur wachtkamerzitten en een bezoekje aan de gynaecoloog later weten we dat er weliswaar weinig vruchtwater is maar dat het kleine meisje het prima doet en dat er geen verdere reden tot ongerustheid is.
Gelukkig maar!
Nu wordt het weer rustig aan afwachten tot ze zich vanzelf komt melden en hopelijk kan ze dan in alle rust en (letterlijke!) warmte thuis geboren worden...
Ze wordt nu na alle metingen van verschillende lichaamsdelen geschat op zo'n 2900-3000 gram. Een klein meisje dus, wat waarschijnlijk niet echt veel boven de 7 pond uit zal komen.
Inmiddels is ze ook weer wat drukker aan het bewegen![]()
Tja, kan leuk zijn dat getut, maar ik ben blij dat ik een stoere meid heb. Ze heeft wel een beetje dat getut, maar jurken met majoos zijn not-done en nu loopt ze ook in d'r kort geknipte koppie als een echte jongensmeid erbij. Zal wel een voor en na foto op de site zetten. Dit kan wel even duren, aangezien ik dan eerst een scanner moet bemachtigen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Zul je weer net zien dat ik zo'n prinsessejurkjesponybarbieopmaaktutje krijg![]()
Bij mij was het het tegenovergestelde: het zat op het randje van wel/niet hartslag, en ze kon niets vinden. Met name omdat ik nogal vervelende medicijnen moet gebruiken als ik zwanger ben, moest ik toen voor een echo, maar daar moesten we nog anderhalve week op wachten. Dat is de langste anderhalve week van m'n leven geweest, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, dat had ik ook. Ik vertelde bij mijn eerste als wijs studentje de huisarts wel eens even hoe lang ik zwanger was volgens mezelf: 10 weken! Hij de mic erop zetten, en toen kregen we binnen 5 seconden het "treintje" te horen. Was dus mooi 12 weken
Hema heeft gekleurde, Zeeman ook. Moet je wel weten wat het wordt, want erg unisex is het niet. Vandaar dat de meeste rompertjes wit/beige zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Aha! Kun je mij geen lijstje geven van wat er allemaal in zat? Ik ben heel benieuwd nl. en misschien hoef ik dan een aantal dingen niet zelf aan te schaffenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:51 schreef PM-girl het volgende:
Net het kraampakket van VGZ ontvangen, vooral nuttige dingen ipv leuke dingen, maarja daar is het ook voor he!
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef sjak het volgende:
PV'tje, he, wat jammer nu. Ik hoop dat het goed gaat en dat je of snel naar huis mag of snel je baby in je armen mag houden, dan piep je maar voor. Ik zal aan je denken.
Oh, wat is het eng aan de top
Gaaf, daar hou ik je aan! Slaap lekker. Ik ga ook maar eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, ik ga zo slapen maar herinner me er morgen even aan, geef ik je een opsomming van dit fijne cadeaupakket!
goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef owlet het volgende:
Belana, hier ook een rechtsliggertje, ik begrijp dat ze in die houding een iets grotere kans hebben op "problemen"?
Ik las drankproblemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef cattie het volgende:
maar Ive had wat drinkproblemen
Ik heb 'Veilig zwanger' van hun gelezen. Werd mij ook aangeraden. Ik vond het nogal tregenvallen. Oppervlakkig en niets nieuws. Dus ík ga 'Veilig bevallen' niet lezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:26 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik nog even wilde vragen, welk boek is een aanraden voor de bevalling? Ik hoor jullie over Beatrijs Smulders ofzo, die zweverig is maar ook weer ok? Of zijn er nog andere tips, wil me wel eens eenbeetje gaan inlezen.
De vk-praktijk raadt deze aan:• Veilig bevallen, Croon en Smulders
Ik krijg in augustus Mensendieck van Carita zelfquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef Belana het volgende:
Menicole, nogmaals, het zegt echt niet alles.
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:07 schreef Liopleurodon het volgende:
PV, met zo'n mooie nickname moet het wel goed gaan![]()
back in time!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |