quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef sjak het volgende:
PV'tje, he, wat jammer nu. Ik hoop dat het goed gaat en dat je of snel naar huis mag of snel je baby in je armen mag houden, dan piep je maar voor. Ik zal aan je denken.
Oh, wat is het eng aan de top
Gaaf, daar hou ik je aan! Slaap lekker. Ik ga ook maar eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, ik ga zo slapen maar herinner me er morgen even aan, geef ik je een opsomming van dit fijne cadeaupakket!
goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef owlet het volgende:
Belana, hier ook een rechtsliggertje, ik begrijp dat ze in die houding een iets grotere kans hebben op "problemen"?
Ik las drankproblemen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef cattie het volgende:
maar Ive had wat drinkproblemen
Ik heb 'Veilig zwanger' van hun gelezen. Werd mij ook aangeraden. Ik vond het nogal tregenvallen. Oppervlakkig en niets nieuws. Dus ík ga 'Veilig bevallen' niet lezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:26 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik nog even wilde vragen, welk boek is een aanraden voor de bevalling? Ik hoor jullie over Beatrijs Smulders ofzo, die zweverig is maar ook weer ok? Of zijn er nog andere tips, wil me wel eens eenbeetje gaan inlezen.
De vk-praktijk raadt deze aan:• Veilig bevallen, Croon en Smulders
Ik krijg in augustus Mensendieck van Carita zelfquote:
Weet ikquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:58 schreef Belana het volgende:
Menicole, nogmaals, het zegt echt niet alles.
Afgelopen nacht, toen Fok! down was, zijn toch de weeën uit zich zelf opgekomen. Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:07 schreef Liopleurodon het volgende:
PV, met zo'n mooie nickname moet het wel goed gaan![]()
back in time!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef belsen het volgende:
[..]
Om half zeven was er volledige ontsluiting en tien voor half zeven is ons kindje geboren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |