Heerlijk! Laat Ronja maar lekker blijven plakken tot het wat koeler isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:56 schreef owlet het volgende:
Nog een echo, nog een CTG, een paar uur wachtkamerzitten en een bezoekje aan de gynaecoloog later weten we dat er weliswaar weinig vruchtwater is maar dat het kleine meisje het prima doet en dat er geen verdere reden tot ongerustheid is.
Gelukkig maar!
Nu wordt het weer rustig aan afwachten tot ze zich vanzelf komt melden en hopelijk kan ze dan in alle rust en (letterlijke!) warmte thuis geboren worden...
Ze wordt nu na alle metingen van verschillende lichaamsdelen geschat op zo'n 2900-3000 gram. Een klein meisje dus, wat waarschijnlijk niet echt veel boven de 7 pond uit zal komen.
Inmiddels is ze ook weer wat drukker aan het bewegen![]()
Tja, kan leuk zijn dat getut, maar ik ben blij dat ik een stoere meid heb. Ze heeft wel een beetje dat getut, maar jurken met majoos zijn not-done en nu loopt ze ook in d'r kort geknipte koppie als een echte jongensmeid erbij. Zal wel een voor en na foto op de site zetten. Dit kan wel even duren, aangezien ik dan eerst een scanner moet bemachtigen...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:59 schreef Mwanatabu het volgende:
Zul je weer net zien dat ik zo'n prinsessejurkjesponybarbieopmaaktutje krijg![]()
Bij mij was het het tegenovergestelde: het zat op het randje van wel/niet hartslag, en ze kon niets vinden. Met name omdat ik nogal vervelende medicijnen moet gebruiken als ik zwanger ben, moest ik toen voor een echo, maar daar moesten we nog anderhalve week op wachten. Dat is de langste anderhalve week van m'n leven geweest, denk ik.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:38 schreef Mwanatabu het volgende:
Oh, dat had ik ook. Ik vertelde bij mijn eerste als wijs studentje de huisarts wel eens even hoe lang ik zwanger was volgens mezelf: 10 weken! Hij de mic erop zetten, en toen kregen we binnen 5 seconden het "treintje" te horen. Was dus mooi 12 weken
Hema heeft gekleurde, Zeeman ook. Moet je wel weten wat het wordt, want erg unisex is het niet. Vandaar dat de meeste rompertjes wit/beige zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Waarom zijn rompertjes bijna allemaal wit of licht gekleurd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |