abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:06:39 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_39607267
dat werkt meestal wel snel hoor menicole
stormy waters...
sailin'
pi_39607371
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:06 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oeh, die vaginale tabletten branden vreselijk kan ik me herinneren!
Dat doet het nu ook al dus erger kan het niet worden.
Nu maar hopen dat de kleine nog 2 weken blijft zitten totdat ik klaar ben met het smeren van die zalf
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:20:00 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39607709
Ja, als die schimmel er nog zit met de bevalling heeft het kindje kans op spruw volgens mij... (als ik het fout heb hoor ik t graag)
pi_39607923
Klopt, is allebei candida.
Beterschap dus maar MeNicole!
pi_39607941
Waarom zijn rompertjes bijna allemaal wit of licht gekleurd?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:29:12 #181
45621 Suzanna
Mama van...
pi_39608051
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van extra zweten? Normaalgesproken zweette ik nooit zo erg, maar nu ik zwanger ben zweet ik soms net zoveel als m'n man (nat voorhoofd etc.) heel irritant. De huisarts zei ook dat het aan de zwangerschap lag...hormonen enzo.

Ik vind het overigens heel lang duren voordat je naar de volgende controle mag (van de vk) als je de eerste keer bent geweest. Ik was voor het eerst geweest met 13 weken (bleek achteraf) en dus straks pas met 19 weken (volgende week ergens geloof ik). Eigenlijk best lang...ik zou graag tussendoor het hartje willen horen want dat heb ik helemaal nog niet gehoord (de vk wilde het niet proberen omdat ik dacht nog maar 10 weken te zijn, en dan zou het niet kunnen ofzo nou, als ze het had geprobeerd was het vast wel gelukt...)
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:29:33 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_39608070
de Hema heeft wel leuk gekleurde bass miss
stormy waters...
sailin'
pi_39608135
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Belana het volgende:
de Hema heeft wel leuk gekleurde bass miss
Dat dacht ik ook, maar ben gisteren eens gaan kijken en waren alleen maar lichtgekleurde of meer meisjeskleuren (felroze met paars en zo).
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:34:48 #184
1762 YPPY
Yppiaans
pi_39608255
Je hebt toch ook die rainbowbabies, die site kwam een tijd geleden voorbij. Vond ik ook erg leuk.

Ik zweet nu ook meer Suzanna. Wat ben ik blij dat we thuis een douche hebben. Tussen mijn eerste en tweede afspraak bij de vk zat 6 weken, maar in die tijd hadden we wel de 12 weken echo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_39608318
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Zodat je de vlekken extra goed ziet en je als moeder met nóg een schuldgevoel wordt opgezadeld ("ik kan mijn kind niet eens fatsoenlijk aankleheheden")
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39608382
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Das toch helemaal niet waar!
Je moet gewoon beter zoeken.

♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_39608422
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:29 schreef Suzanna het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo'n last van extra zweten? Normaalgesproken zweette ik nooit zo erg, maar nu ik zwanger ben zweet ik soms net zoveel als m'n man (nat voorhoofd etc.) heel irritant. De huisarts zei ook dat het aan de zwangerschap lag...hormonen enzo.

Ik vind het overigens heel lang duren voordat je naar de volgende controle mag (van de vk) als je de eerste keer bent geweest. Ik was voor het eerst geweest met 13 weken (bleek achteraf) en dus straks pas met 19 weken (volgende week ergens geloof ik). Eigenlijk best lang...ik zou graag tussendoor het hartje willen horen want dat heb ik helemaal nog niet gehoord (de vk wilde het niet proberen omdat ik dacht nog maar 10 weken te zijn, en dan zou het niet kunnen ofzo nou, als ze het had geprobeerd was het vast wel gelukt...)
Oh, dat had ik ook. Ik vertelde bij mijn eerste als wijs studentje de huisarts wel eens even hoe lang ik zwanger was volgens mezelf: 10 weken! Hij de mic erop zetten, en toen kregen we binnen 5 seconden het "treintje" te horen. Was dus mooi 12 weken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_39608501
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:34 schreef YPPY het volgende:
Je hebt toch ook die rainbowbabies, die site kwam een tijd geleden voorbij. Vond ik ook erg leuk.
Ja, die vind ik erg leuk, maar een pak duurder dan Hema of H&M.
Heb wel al zo eentje besteld met zijn naam op.
pi_39608544
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Zodat je de vlekken extra goed ziet en je als moeder met nóg een schuldgevoel wordt opgezadeld ("ik kan mijn kind niet eens fatsoenlijk aankleheheden")
Ja, dat is ook mijn reden. Ik kan mijn eigen witte kleren nog niet eens wit houden...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:43:00 #190
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39608599
Heel cool Icicle. Ik ga eerst even de doos van Fleur uitzoeken en dan kijken wat ik nog nodig hebt. Als het een jongen wordt iets meer, maar als het een meid is dan vraag ik voor de geboorte wel nieuwe kleren en ben ik vrij snel klaar. En ach zo af en toe shoppen is ook leuk. Heb bij de C&A afgelopen dinsdag in de uitverkoop nog leuke dingen gekocht....oeps.....

Mwana, Ja zo is de maatschappij. Je moet je kind echt schoon houden anders ben je geen goede moeder. Ik heb het op dat front opgegeven. Ze krijgt 1x per dag schone kleren aan en dan ben ik maar een slechte moeder....hihi
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:44:47 #191
24188 Belana
kloon van belana
pi_39608667
pfff. ik vind het juist leuk als mijn knul er lekker vies bijloopt, dan heeft ie lekker gespeelt
stormy waters...
sailin'
pi_39608711
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef chacama het volgende:
Heel cool Icicle. Ik ga eerst even de doos van Fleur uitzoeken en dan kijken wat ik nog nodig hebt. Als het een jongen wordt iets meer, maar als het een meid is dan vraag ik voor de geboorte wel nieuwe kleren en ben ik vrij snel klaar. En ach zo af en toe shoppen is ook leuk. Heb bij de C&A afgelopen dinsdag in de uitverkoop nog leuke dingen gekocht....oeps.....
Ik mág binnenkort de babyspullen weer tevoorschijn halen van mezelf. En volgende week woensdag gaan we lekker gluren tussen de beentjes, dus dan kan en mág ik gericht gaan bijkopen voor Trollie.
quote:
Mwana, Ja zo is de maatschappij. Je moet je kind echt schoon houden anders ben je geen goede moeder. Ik heb het op dat front opgegeven. Ze krijgt 1x per dag schone kleren aan en dan ben ik maar een slechte moeder....hihi
Hier ook hoor. Als het niet gevaarlijk of onhygiënisch is, dan lopen ze maar fijn in hun eigen vuil. Tevens kruip ik principieel maar 1x per dag over de vloer om alle rotzooi overal vandaan te vissen. Ik blijf niet gek
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:49:33 #193
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39608838
`@ Mwana...zooooooo mee eens. Wanneer volgende week moet jij. Ik moet donderdag om kwart voor 10. En dan weet ik als het goed is dus ook of ik zelf nog mag bij gaan kopen of weer op een meid mag rekenen...
pi_39608841
Ja, ze mogen zeker vuil worden, maar is zo spijtig als je ze daarna niet meer echt proper krijgt, he.
pi_39608897
Myrthe ruimt meestal zelf haar speelgoed op en verder ben ik ook een slechte moeder, maar wel met een goed opgevoed kind.

Wij hoeven ook niet lang meer tot de 20 weken echo en volgende week alweer naar de vk
Jammer dat je niet eerder mag komen Suzanna!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 juli 2006 @ 15:54:07 #196
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39609007
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:43 schreef chacama het volgende:

Dringend de zolder moet gaan opruimen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39609102
Nog een echo, nog een CTG, een paar uur wachtkamerzitten en een bezoekje aan de gynaecoloog later weten we dat er weliswaar weinig vruchtwater is maar dat het kleine meisje het prima doet en dat er geen verdere reden tot ongerustheid is.
Gelukkig maar!
Nu wordt het weer rustig aan afwachten tot ze zich vanzelf komt melden en hopelijk kan ze dan in alle rust en (letterlijke!) warmte thuis geboren worden...

Ze wordt nu na alle metingen van verschillende lichaamsdelen geschat op zo'n 2900-3000 gram. Een klein meisje dus, wat waarschijnlijk niet echt veel boven de 7 pond uit zal komen.

Inmiddels is ze ook weer wat drukker aan het bewegen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:59:24 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_39609204
owlet, wat fijn om te weten! dat scheelt toch een hoop zorgen meid! Laat je kleine meisje nu maar komen
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 juli 2006 @ 15:59:31 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_39609210
Owlet..pfff wat heerlijk om te weten dat het goed is allemaal. En een kleine drup ga je krijgen. Heerlijk....een echte baby dus...*O*
pi_39609222
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 15:49 schreef chacama het volgende:
`@ Mwana...zooooooo mee eens. Wanneer volgende week moet jij. Ik moet donderdag om kwart voor 10. En dan weet ik als het goed is dus ook of ik zelf nog mag bij gaan kopen of weer op een meid mag rekenen...
Woensdag. En dan weet ik dus of de stoere kleertjes mogen blijven, of dat ik ze aan mag vullen met vrouwelijker stoere kleertjes.
Zul je weer net zien dat ik zo'n prinsessejurkjesponybarbieopmaaktutje krijg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')