abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 7 juli 2006 @ 22:51:44 #251
81992 Githa
pi_39620508
PV, hopelijk houden ze je daar niet te lang... sterkte
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:00:27 #252
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39620753
Cattie, gefeliciteerd met jullie zoon. Ik ben blij dat we wat van jullie hebben gehoord nu en rust maar goed uit, dan horen we de rest van het verhaal wel. Heel veel sterkte!

PV'tje, he, wat jammer nu. Ik hoop dat het goed gaat en dat je of snel naar huis mag of snel je baby in je armen mag houden, dan piep je maar voor. Ik zal aan je denken.

BE, dank je voor het mailen

Oh, wat is het eng aan de top
Lekker douchen!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:06:43 #253
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39620924
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:00 schreef sjak het volgende:

PV'tje, he, wat jammer nu. Ik hoop dat het goed gaat en dat je of snel naar huis mag of snel je baby in je armen mag houden, dan piep je maar voor. Ik zal aan je denken.

Oh, wat is het eng aan de top
Wat lief gezegd! Ze mag idd best voorpiepen!!!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_39620934
cattie gefeliciteerd!!

PV-tje, hopelijk heb je snel meer zekerheid. En anders ben je al zo ver dat het vast geen dramatische gevolgen heeft!

Belana, hier ook een rechtsliggertje, ik begrijp dat ze in die houding een iets grotere kans hebben op "problemen"?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:08:44 #255
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39620975
Cattie gefeliciteerd met Ive

Paradijsvogeltje, sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39621016
PV hopenlijk weet je snel meer!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:25:09 #257
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39621471
Jaaa, Cattie!! GEfeliciteerd met je jongen!!!
FIjn om weer van je te horen!

PV-tje en Belsen (PV-man?) sterkte, maar wat er hier ook al geschreven wordt, je bent al bijna 36 weken, dus geen directe reden tot zorg denk ik?

Neuk, ik ga zo slapen maar herinner me er morgen even aan, geef ik je een opsomming van dit fijne cadeaupakket!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 7 juli 2006 @ 23:34:50 #258
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_39621834
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:25 schreef PM-girl het volgende:
Neuk, ik ga zo slapen maar herinner me er morgen even aan, geef ik je een opsomming van dit fijne cadeaupakket!
Gaaf, daar hou ik je aan! Slaap lekker. Ik ga ook maar eens.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_39621885
Cattie gefeliciteerd met jullie zoon!!

PV, ik hoop dat je snel naar huis mag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_39621953
Succes PV!

en nog maar 15 boven mij....

[ Bericht 87% gewijzigd door linda856763 op 07-07-2006 23:44:57 ]
Eva
pi_39622131
Cattie (en familie) van harte gefeliciteerd met jullie zoontje

We hebben nu gelukkig weer wat van je gehoord dus rust maar lekker uit, horen we later wel de rest
Mama van Ryan (04-09-06)
  zaterdag 8 juli 2006 @ 00:24:55 #262
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_39623396
Cattie en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ive

PV succes en sterkte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_39624801
Cattie,ja eindelijk
Van harte gefeliciteerd met je mannetje Ive(hoe spreek je m uit?)

PVtje,pas goed op jezelf en hopenlijk mag je morgen weer naar huis.

Groetjes,Minoes
  zaterdag 8 juli 2006 @ 02:38:04 #264
593 sjak
Juffie Bloem
pi_39625344
Bah, kan niet slapen
Lekker douchen!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 03:22:54 #265
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_39625812
Och Sjak, ik ken het maar al te goed, die k*t-slapeloosheid, wat balen!!!! Probeer er maar niet teveel waarde aan te hechten. Ik weet dat dat soms niet te doen is, maar het is de enige manier. gewoon erboven staan, gewoon ONbelangrijk maken. Hopelijk lukt dat. Morgenmiddag lekker een uurtje liggen en nu wat suffe herhalingen op tv kijken ofzo. Pfff, de nachten kunnen lang zijn he, als het slapen niet wil lukken. Succes!

Cattie: gefeliciteerd!!! Wow, Ive!!! Wat een coole naam. Wat mij betreft onder de categorie Charlie en James (bij mij erg populair!). Zo ook Ive. Gewaagde keuze, maar supercool!Zo te horen was het geen makkelijke bevalling. Rust maar lekker uit! En geniet van je mooie kleine Ive.

Wow dames, een heuse jongensboom de laatste tijd!!!
  zaterdag 8 juli 2006 @ 08:39:10 #266
24188 Belana
kloon van belana
pi_39626831
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 23:07 schreef owlet het volgende:
Belana, hier ook een rechtsliggertje, ik begrijp dat ze in die houding een iets grotere kans hebben op "problemen"?
goedemorgen!

Nou owlet, bij de geboorte maken kindjes een spildraai en de bedoeling is dat ze die draai maken zodat het gezichtje naar jouw rug draait, als het hoofdje dan eruit is maken ze nogmaals een draai om de schoudertjes geboren te laten worden. De meeste kindjes liggen in de buik met de rug en billen links en maken die draai dan goed, vaak (niet altijd) maken kindjes die met de billen en rug rechts liggen die draai niet of verkeerd om en komen dus met het gezichtje richting de buik. Dit maakt de geboorte moeilijk(er) omdat het hoofdje dan moeilijk de bocht om kan. Vaak moet er dan worden geholpen met een vaccuumpomp of tang (was bij mij bij Liam dus ook zo)

Het hoeft dus niet zo te gaan owlet, voor hetzelfde geld maakt jouw kindje de eerste spildraai wel goed, maar het is wel goed om te weten. Als je ontsluiting op zich goed gaat, maar uiteindelijk op een "randje" blijft staan (bij mij was dat op 8 cm) dan KAN dat een indicatie zijn.
Ik zou er ff over praten met je vk iig.

horlepiepje heeft dus het grootste deel van de zwangerschap netjes links gelegen... tot ie een week geleden toch andersom draaide
Mijn vk heeft vandeweek me enigzins gerustgesteld, want Liam is er als eens doorheen geweest, dus zou het moeten kunnen, zelfs als deze weer verkeerd om komt, zou alleen wat meer persen vergen... maarja, ik ben er toch best bang voor. Dat komt omdat ze me de vorige keer in het ziekenhuis veels te lang hebben laten liggen met persweeën terwijl het me dus nooit zelf zou zijn gelukt.

Nogmaals, het zegt echt niet alles en bespreek het met je vk, die kan daar het meest zinnige over zeggen uiteraard.
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:25:17 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39627118
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef cattie het volgende:
maar Ive had wat drinkproblemen
Ik las drankproblemen.

Cattie, van harte met jullie zoon! Geniet met volle teugen en rust maar lekker uit!

PV, wat naar.
Ook al ben je al bijna in de 'bevallingsperiode', niemand wenst toch te worden opgenomen omdat er 'iets niet helemaal goed is'. Sterkte hoor!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:26:12 #268
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_39627133
Goedemorgen!!

LEkker zeg eindelijk eens een keer niet wakker worden in het zweet maar lekker nog eens onder de deken kruipen!

Wat ik nog even wilde vragen, welk boek is een aanraden voor de bevalling? Ik hoor jullie over Beatrijs Smulders ofzo, die zweverig is maar ook weer ok? Of zijn er nog andere tips, wil me wel eens eenbeetje gaan inlezen.

De vk-praktijk raadt deze aan:• Veilig bevallen, Croon en Smulders
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:29:17 #269
24188 Belana
kloon van belana
pi_39627162
dit is wel een aanrader ook PM
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:31:59 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39627186
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:26 schreef PM-girl het volgende:
Wat ik nog even wilde vragen, welk boek is een aanraden voor de bevalling? Ik hoor jullie over Beatrijs Smulders ofzo, die zweverig is maar ook weer ok? Of zijn er nog andere tips, wil me wel eens eenbeetje gaan inlezen.

De vk-praktijk raadt deze aan:• Veilig bevallen, Croon en Smulders
Ik heb 'Veilig zwanger' van hun gelezen. Werd mij ook aangeraden. Ik vond het nogal tregenvallen. Oppervlakkig en niets nieuws. Dus ík ga 'Veilig bevallen' niet lezen.
Ik heb 'Duik in je weeën' gekocht. Alvast een beetje doorheen gebladerd. Gebaseerd op Mensendieck en mijn yogaleidster gebruikt het toevallig ook als uitgangspunt. Wat ik er tot nu toe van heb meegekregen spreekt het me erg aan.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:32:27 #271
11682 Moonah
Jolie femme
pi_39627191
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:29 schreef Belana het volgende:
Die dus!
pi_39627231
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 09:29 schreef Belana het volgende:
Ik krijg in augustus Mensendieck van Carita zelf
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:38:20 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_39627243
ja, is echt prettig lezen. Ik heb hem nu uitgeleeend aan mijn schoonzusje (terwijl ik hem zelf te leen heb van lois ) want zeker als je de eerste keer gaat bevallen is het een heel prettig boek om te lezen. geen gezweef, heel praktisch. en in je weeën duiken is echt het beste wat je kunt doen, er aan toegeven. vaak gaat dat wel vanzelf trouwens. maar ik ben me daar nu ook wel weer op aan het voorbereiden... "relaxxxxxx B'tje.... relaxxxxxx"
stormy waters...
sailin'
pi_39627273
Belana, ik krijg flashbacks Oooooooooooopen van onder
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 8 juli 2006 @ 09:44:37 #275
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_39627295
Hoi iedereen ,

het is al lang geleden dat ik hier nog was, maar ik las net een beetje mee hier en ik wou wat zeggen over die 'sterrenkijkertjes' (kindjes die met hun gezichtje naar boven gericht geboren worden).
Aiken was ook een sterrenkijkertje. Ik moest vlak voor ik ging persen op mijn rechterzij gaan liggen. Dan zou hij in de juiste richting kunnen draaien. Dit was gelukt, maar aangezien ik daar met persweeën lag was het voor mij niet lang vol te houden om op mijn rechterzij te liggen en toen ik op mijn rug ging liggen, draaide hij weer 'verkeerd'.
Maar misschien als je (ik denk dat het Belana en Owlet waren) nu al regelmatig op je rechterzij gaat liggen, dat jullie kindjes zich dan wel goed draaien.
Het is maar een idee!

Hier is trouwens ook een broertje of zusje voor Aiken op komst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')